Ahoj nekolik poznamek k tvemu dotazu a budu vecny a ne rejpavy, jestli treba mazda uz neni na porad dne atd, jinak upravil jsem nazev topicu

jeste by chtelo doplnit, ze se jedna o Corsu C, protoze treba motory , co zminoval crocjirka, tak se davaly jen do Corsy B, sice do Corsy C se taky davala 1.4 16V, ale uz mela jine kodove oznaceni a splnovala EUIII pozdeji EUIV, v Corse B (1993-2000, nekde se uvadi 2001, ale to byly jen modely dane do provozu, vyrobene ke konci roku 2000) kde splnovala EUII, ac Kw vykon je stejny 66KW.
Pokud mohu doporucit, tak Easytronicu se radeji vyhnout, pokud je vyzadovany, tak hledal model, ktery mel pravidelnou udzrbu automaticke prevodoky, jinak Easytronic neni moc konstrukcne robostuni - odpovida charakteru auta.
Jinak idealni volba motorizace bude 1.2 16V 55Kw, v Corse B mela 48Kw a je to komprmis mezi dynamikou/spotrebou/seris, motory 1.0 12V a 1.2 16V maji rozovdy delane retezem, tak hrozi jen vymena napinaku retezu za par korun a nebo kdo chce tak retezu, ale ten stoji taky par korun, pamatuju, ze tenkrat mi nekdo rikal, ze na motor 1.0 12V stoji cca 800-1000,-
Jinak 1.4 16V GSi neexistovalo nikdy, oznaceni GSI bylo pouzivano pro Corsa B s motory 1.6 16V 80KW a po faceliftu 1.6 16V 78Kw, a byly pouze 3dverove provedeni.
V generaci Corsa C bylo oznaceni GSI pouzito s motorizaci 1.8 16V 92KW, a bylo i petidverove provedeni, jinak oznaceni GSi bylo pouzito na nekterych trhach i pro motorizace 1.7 CDTI 74Kw, myslim ze Svycarsko, jinak ono GSi obecne sice vyadruje sportovni variantu, ale sportovni vybavou v uvozovkach, to ze se pak dodaval jen k vrcholnym motorizacim, je spojovano jedno s druhym
