Stránka 1 z 1
Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 05 pro 2012 21:06
od TomasUL
Má někdo zkušenost a může porovnat?
Klady a zápory motorů?
Je velký rozdíl v pružnosti, ve zrychlení a ve spotřebě?
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 05 pro 2012 21:10
od crocjirka
mel jsem oboje v ruce a bavil jsem se s par majiteli.. 8V po FL ma 72kw a slusnou spotrebu kolem 7-8l a i kdyz davas kudlu tak to o tolik vic nezere..

a jede to taky dobre...
tech 87kw je peklo... sem to takhle jednou zkousel a najednou 180 na tachaci a ja ani nevedel jak se tam vzali

ale zas ta spotreba kdyz tomu davas kotel je uplne nekde jinde..
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 05 pro 2012 21:18
od JRD McLAREN
mam skusenost iba s 1.6 16V..
pomerne "lahko" sme sa dostali na vykon cca 140ps
z motorom nebol zatial ziadny vaznejsi problem,
spotrebu porovnat neviem, chip vyfuk sanie...
v meste z lahkou nohou bola spotreba prijatelna..
ale jak tomu slapol, tak clovek videl jak pada dole rucicka na budiku.
nahanat sa stym dalo "kadeco", male rychle mrstne vozitko..
pomerne zabavne...
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 06 pro 2012 10:39
od Berry
Nejvic o Saxu VTS 16V by Ti napsal Ritchma nebo o 106 S16 by Ti nejvic napsal Kujon, nebo se koukni na Peugeot Club nebo Saxo club, je tam plno recenzi, ale urcite i kluci, co to tady mely nejakou delsi dobu a ne jen na projeti kolem komina, tak urcite reknou

Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 06 pro 2012 10:43
od TomasUL
Mě by spíš zajímalo, jestli ten 8v taky jede aspoň "podobně"
O 16v je toho všude dost a už jsem v něm i jel.
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 06 pro 2012 10:47
od Berry
Ten 16V jede o dost lip

Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 07:47
od Ritchma
Rozdil mezi 8v a 16v je obrovskej. Vyhoda 8v je nizsi poruchovost, nahardnich dilu je vic a jsou levnejsi. Naopak 16v jede vyrazne lip, ale kdyz jsem ho vlastnil ja, dilu nebylo az tak moc. V dnesni dobe uz by to ale melo byt trosku lepsi. Kdyby si nahodou kupoval, tak si dej u 16v hlavne pozor na prevodovku. Motor vetsinou vydrzi, zadni naprava se da zrepasovat, ale prevodovek neni moc.... Jinak co se tyce spotreby, 16v saxo umi jezdit i za sest mimo mesto pokud budes jezdit predpisove a usporne, ale ver ze to nevydrzis.
Kratka verze - na 8v zapomen...
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 09:18
od crocjirka
zase bych chtel oponovat klasickym prislovim, ze kdo chce opice, musi mit i banany.. a ty naklady na 16 jsou vetsi

Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 09:21
od rallik
Za co konkretne budou ty naklady vetsi?
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 09:22
od Ritchma
Tak je to mala atmosfera, zalezi jak se s tim jezdi a na jakej kus padnes. Ja s tim lital jak magor, takze naklady byly vysoky, ale hodne saxoclubaku proste jenom jezdi a dela beznou udrzbu. Ale 8v vubec neni zajimavy auto pokud se chces svezt...
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 09:31
od crocjirka
troufam si oponovat... ona i ta 1.6 8V poface jede hezky

Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 09:42
od Ritchma
Presne na tohle jsem cekal. Nejede, s 16v se to absolutne neda srovnat!
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 09:48
od crocjirka
ridil jsem nekolikrat obe auta... a nevim kolik si 8v ridil ty, ale ja jsem si jich zkusil 5.. 2 pred 3 poface.. a 3x 16v... a rikam, ze pokud nekdo neni zavodniko, tak i ta 8V jede hezky...
Re: Saxo VTS 8v/16v
Napsal: 11 pro 2012 10:04
od Ritchma
Ridil jsem jich dost a hlavne jsem proti ruznym 8v jel po dalnici, sprint i na okresce a vim ze to auto naprosto nestihalo. I kdyz papirove tam takovej rozdil neni, tak v realu ten rozdil je a hodne velkej. A hlavne ty slabsi 1.6 8v jsou uplne mrtvy. Mel jsem to auto pet let, vim o cem mluvim!