Stránka 1 z 1

OT: Mitsu 3000gt

Napsal: 27 říj 2005 11:56
od aštar
Jaký s tímto autem máte zkušenosti? Hlavně s nepřeplňovanou verzí. Mám na mysli zátah, jízdní vlastnosti, spotřeba, životnost, atd.... Dííííky moc klucíííí :D

Napsal: 27 říj 2005 14:16
od MarauderZ28
220 HP není na něco tak velkýho nic zajímavýho ... Mám dojem, že to je motor ze Sigmy ...

Napsal: 27 říj 2005 14:20
od Pepe
Starý auto za dost peněz !

Napsal: 27 říj 2005 14:33
od MarauderZ28
Pepe píše:Starý auto za dost peněz !
starý ? to je blbost vždyť 3000 se dělala do roku 2000 ne ?

aneb jak by Pepe řekl - kup si TDi

Napsal: 27 říj 2005 14:43
od Bordel
MarauderZ28 píše:
Pepe píše:Starý auto za dost peněz !
starý ? to je blbost vždyť 3000 se dělala do roku 2000 ne ?

aneb jak by Pepe řekl - kup si TDi
jj :smich:

aštar: napis SZ uzivateli Skala, ten tohle ma, mohl by ti rict jak je spokojenej 8)

Napsal: 27 říj 2005 18:45
od Návštěvník
MarauderZ28 píše:220 HP není na něco tak velkýho nic zajímavýho ... Mám dojem, že to je motor ze Sigmy ...
jo ze sigmy

Napsal: 28 říj 2005 18:01
od Placenta
3000 GT SL se delali s petistupnovou prevodovkou a taky automat, je to velke a tezke auto kam se vejdou 2+2 stim ze misto vzadu je asi tak na tasky, motor je trilitr DOHC 24 ventil bez preplnovani s oznacenim 6G72 totozny se SIGMOU. Original jsou na tom 16, oproti verzi TT kde jsou 17 kola. Auto velmi pohodlne na dlouhe trasy.

Vykon se da i u SL zvednout na 350 - 400 HP a casy jezdit na 400 metru okolo 12 vterin ale stoji to spoustu penez, radove v nekolika set tisic, dale se da dokoupit turbo kit na tuto atmosferickou verzi.

SL jede dobre ale musi se drzet ve sviznem tempu kde se negativne ukaze vyssi spotrebou, a sehnat 3000 ve slusnem stavu je vcelku nemozne, ale pokud se zadari mas jistotu ze se kazdy ohlidne :?:

Napsal: 28 říj 2005 18:37
od barbucha
Pepe píše:Starý auto za dost peněz !
Víš, tohle je Tuning Forum, myslel jsem že se tady schází lidi pro který není "kačka za kilák" jediná hodnota která je na autě zajímá. Ale třeba se pletu :?:

Napsal: 28 říj 2005 18:39
od anonymní.
myslim že 3000GT ser kupovalo ze dou duvodu, byl to výkon motoru a vzhled, takže je asi nesmysl kupovat atmosferu alejedině TT dobý stav musiš jedině přitlačit ze zahraničí jinač se plácneš přes kapsu. NO_Name má plno ND na tohle auto tak o něm možná bude vědět blíž

Napsal: 28 říj 2005 18:46
od Beaver
+ ten atmosférák je předohrab, jestli si to pamatuju správně. Turboverze je čtyřkolka.

Napsal: 28 říj 2005 19:09
od MarauderZ28
verze Base ta první měla SOHC z sigmy a měla 164 HP verze SL lepší motor ze Sigmy DOHC 222 HP a GTVR4 300 HP ne ???

Napsal: 28 říj 2005 19:12
od Tom_
znamy ma Mitsu(ale v americe prodavane pod nazvem Dodge) 300gt bi turbo a kdyz sem se dival tak sem neveril ze se mu nataci i zadni naprava.Neni to nateceni jak predni ale jen trosku ale i tak to je dobra vychytavka. myslim ze je jich par kusu.uz ste se setkali s timhle typem ?nemyslim jako s 3000gt vseobecne ale s tou co ma nataceci zadni napravu

Napsal: 28 říj 2005 19:14
od Tom_
to bys mohl znat ty maraudere ne?v americe prodavane pod znackou dodge v evrope pod znackou mitsubishi

Napsal: 28 říj 2005 19:17
od MarauderZ28
octaviaTDi píše:znamy ma Mitsu(ale v americe prodavane pod nazvem Dodge) 300gt bi turbo a kdyz sem se dival tak sem neveril ze se mu nataci i zadni naprava.Neni to nateceni jak predni ale jen trosku ale i tak to je dobra vychytavka. myslim ze je jich par kusu.uz ste se setkali s timhle typem ?nemyslim jako s 3000gt vseobecne ale s tou co ma nataceci zadni napravu
Mitsu GTVR4 maj všechny natáčecí zadní

Dodge Stealth by to mít neměl ... možná na přání ...

Napsal: 28 říj 2005 19:19
od MarauderZ28
jinak tady jsou specifikace:
Dodge Stealth TT - 300 HP, R/T - 222 HP, ES - 222 HP a Base - 164 HP
Mitsu 3000 - GT-VR4 - 300 HP, SL - 222 HP, Base - 222 HP

6-sti kvalt maj VR4 až od roku 94 do tý doby všechny verze 5-ti kvalt

na konci výroby 99 rok měly verze VR4 320 HP, SL - 218 HP a Base 161 HP

Napsal: 28 říj 2005 19:23
od Návštěvník
MarauderZ28 píše:eee verze SL ta první měla SOHC z sigmy a měla 166 HP verze GT lepší motor ze Sigmy DOHC 220 HP a GTVR4 280 HP ne ???
3000GT se nikdy nevyrabela se SOHC to byli Dodge Stealth, ty se delali se 164 HP pri 5500 RPM

Evropsky modely TT meli 285 koni, americke 305-320 koni,
mimochodem 3000GT se vyrabeli a prodavali i primo v americe, stejne jako stealthy :)

Nataceci napravu maji vsechny verze s turbem a to jak Dodge tak Mitsi a spoustu dalsi eletroniky, co prave SL nema, je to v podstate vyhodne oholena verze VR4

Napsal: 28 říj 2005 19:24
od Návštěvník
Anonymous píše:
MarauderZ28 píše:eee verze SL ta první měla SOHC z sigmy a měla 166 HP verze GT lepší motor ze Sigmy DOHC 220 HP a GTVR4 280 HP ne ???
3000GT se nikdy nevyrabela se SOHC to byli Dodge Stealth, ty se delali se 164 HP pri 5500 RPM

Evropsky modely TT meli 285 koni, americke 305-320 koni,
mimochodem 3000GT se vyrabeli a prodavali i primo v americe, stejne jako stealthy :)

Nataceci napravu maji vsechny verze s turbem a to jak Dodge tak Mitsi a spoustu dalsi eletroniky, co prave SL nema, je to v podstate vyhodne oholena verze VR4
Placenta

Napsal: 28 říj 2005 19:31
od Placenta
nataceci napravu maji vsechny VR4, dodge ne, doprdele pisu rychle s chybama a mauarder me stejne predbehme :oops:

Napsal: 28 říj 2005 19:34
od Beaver
octaviaTDi píše:znamy ma Mitsu(ale v americe prodavane pod nazvem Dodge) 300gt bi turbo a kdyz sem se dival tak sem neveril ze se mu nataci i zadni naprava.Neni to nateceni jak predni ale jen trosku ale i tak to je dobra vychytavka. myslim ze je jich par kusu.uz ste se setkali s timhle typem ?nemyslim jako s 3000gt vseobecne ale s tou co ma nataceci zadni napravu
Jak psal Marauder, všechny Mitsu 3000 mají tu natáčecí nápravu ve verzi s náhonem na všechny 4 kola. Jinak natáčení zadní nápravy má třeba ještě Honda Prelude ve verzi 4WS (náhon jen na předek, ale natáčení i zadku). Zajímavý je, že to natáčení má zlepšit jízdní vlastnosti a na fóru supraklubu se mihly výsledku z testu někola sporťáků, přičemž Mitsu 3000 VR4 s tím natáčecím zadkem dopadlo hůř než Supra Mk.IV a to prosím myslím zrovna že ve slalomu :)

Napsal: 28 říj 2005 19:40
od Placenta
Beaver píše:
octaviaTDi píše:znamy ma Mitsu(ale v americe prodavane pod nazvem Dodge) 300gt bi turbo a kdyz sem se dival tak sem neveril ze se mu nataci i zadni naprava.Neni to nateceni jak predni ale jen trosku ale i tak to je dobra vychytavka. myslim ze je jich par kusu.uz ste se setkali s timhle typem ?nemyslim jako s 3000gt vseobecne ale s tou co ma nataceci zadni napravu
Jak psal Marauder, všechny Mitsu 3000 mají tu natáčecí nápravu ve verzi s náhonem na všechny 4 kola. Jinak natáčení zadní nápravy má třeba ještě Honda Prelude ve verzi 4WS (náhon jen na předek, ale natáčení i zadku). Zajímavý je, že to natáčení má zlepšit jízdní vlastnosti a na fóru supraklubu se mihly výsledku z testu někola sporťáků, přičemž Mitsu 3000 VR4 s tím natáčecím zadkem dopadlo hůř než Supra Mk.IV a to prosím myslím zrovna že ve slalomu :)
no protoze supra je lepsi, me ale moje auto plne vyhovuje :)
nataceni zadni napravy je znat pri vyssich rychlostech, ve slalomu se asi moc neuplatni :cry:
mimochdem pred mesicem mi volali z mitsubishi servisu kde bylo k videni nepreplnovana verze jako AWD jako z fabriky, oni i ja jsme cumeli jhak puci :?

Napsal: 28 říj 2005 19:56
od MarauderZ28
natáčecí prdel má i 240 SX ne ?

Napsal: 28 říj 2005 19:56
od MarauderZ28
jinak dobrý info je tady http://www.team3s.com/FAQ-Specs1.htm

Napsal: 28 říj 2005 20:00
od Placenta
MarauderZ28 píše:jinak dobrý info je tady http://www.team3s.com/FAQ-Specs1.htm
znam tady je to taky dobry i s vybavenim
http://www.daveblack.net/asp/3SiSpecs.asp

Napsal: 28 říj 2005 20:09
od MarauderZ28
tady jsou zajímavý FAQ před koupí myslím ...

http://www.team3s.com/FAQ.htm

Napsal: 02 lis 2005 21:32
od Návštěvník
MarauderZ28 píše:natáčecí prdel má i 240 SX ne ?
má to i Galant,některý modely a dokonce i Citron AX :lol:

Napsal: 02 lis 2005 23:25
od Beaver
Anonymous píše:
MarauderZ28 píše:natáčecí prdel má i 240 SX ne ?
má to i Galant,některý modely a dokonce i Citron AX :lol:
Mám skoro podezření, že u toho AXa se ta náprava natáčí jen proto, že se pohybuje ve zrezivělých úchytech a ne proto, že by to výrobce zamýšlel :D Ten Citroen se mi fakt nějak nezdá, taková ludra že by měla tohle...

Napsal: 02 lis 2005 23:38
od ARV6
Placenta píše:
Beaver píše:
octaviaTDi píše:znamy ma Mitsu(ale v americe prodavane pod nazvem Dodge) 300gt bi turbo a kdyz sem se dival tak sem neveril ze se mu nataci i zadni naprava.Neni to nateceni jak predni ale jen trosku ale i tak to je dobra vychytavka. myslim ze je jich par kusu.uz ste se setkali s timhle typem ?nemyslim jako s 3000gt vseobecne ale s tou co ma nataceci zadni napravu
Jak psal Marauder, všechny Mitsu 3000 mají tu natáčecí nápravu ve verzi s náhonem na všechny 4 kola. Jinak natáčení zadní nápravy má třeba ještě Honda Prelude ve verzi 4WS (náhon jen na předek, ale natáčení i zadku). Zajímavý je, že to natáčení má zlepšit jízdní vlastnosti a na fóru supraklubu se mihly výsledku z testu někola sporťáků, přičemž Mitsu 3000 VR4 s tím natáčecím zadkem dopadlo hůř než Supra Mk.IV a to prosím myslím zrovna že ve slalomu :)
no protoze supra je lepsi, me ale moje auto plne vyhovuje :)
nataceni zadni napravy je znat pri vyssich rychlostech, ve slalomu se asi moc neuplatni :cry:
mimochdem pred mesicem mi volali z mitsubishi servisu kde bylo k videni nepreplnovana verze jako AWD jako z fabriky, oni i ja jsme cumeli jhak puci :?
a nefunguje to nataceni nahodou jenom do nejaky rychlosti, myslim ze sem nekde cetl do 70 nebo tak?

Napsal: 02 lis 2005 23:46
od JonnY
tusim xsara mala natacaciu zadnu napravu.

Napsal: 03 lis 2005 00:26
od MarauderZ28
to asi ne jednou couvalo prelude na parkingu a bylo to vidět, pokud to nebylo nějaký uhnilý a nekejvalo se to samovolně

Napsal: 03 lis 2005 11:40
od semysak
to 4 WS jsem mel na galantu V6 4x4 normalne druhy rizeni propojeny hadicema s rizenim vepredu + asi 100 ruznejch ventilu, docela zajimavy u stary prelude to melo snad polovicni rejd jak predni kola