Stránka 1 z 1
Opel Asra F 2,0 GSi 110kw
Napsal: 15 pro 2005 21:32
od speedy_s
Já vim už tady bylo něco podobnýho ze Civicem, ale ten neprošel, tak je na řadě tohle. Má najeto cca 140000 z 95týho v plný výbavě za 5****.
Potřeboval bych poradit na ci si dát bacha, vím o netěsnícim těsnění pod hlavou, a vysoký spotřebě oleje. Předem dík za pomoc

jede to jako sviň 0-100km/h cca: 6-7sec.
Napsal: 15 pro 2005 21:35
od Bordel
Je tu sekce
Ojeta Auta, tak to priste davejte tam, to plati pro vsechny
ted to presunu

Napsal: 15 pro 2005 21:39
od speedy_s
tojebordel píše:Je tu sekce
Ojeta Auta, tak to priste davejte tam, to plati pro vsechny
ted to presunu

Sem se nevšim že je tady ta sekce

Napsal: 15 pro 2005 21:54
od YANEK
hlavně bacha na rez gsičkový astry bejvaj pěkný šupliky ne všechny samo ale co kus to originál to se musí skusit a project jenže cena kolem 5.... nevim nevim dobrý dou dráž jinak je to super kára to jo mě se pořád fko líbí

Napsal: 15 pro 2005 22:00
od speedy_s
YANEK píše:hlavně bacha na rez gsičkový astry bejvaj pěkný šupliky ne všechny samo ale co kus to originál to se musí skusit a project jenže cena kolem 5.... nevim nevim dobrý dou dráž jinak je to super kára to jo mě se pořád fko líbí

Hodně málo koroze na zadních lemech jinak nic

Napsal: 15 pro 2005 22:26
od Violator
tojebordel píše:Je tu sekce
Ojeta Auta, tak to priste davejte tam, to plati pro vsechny
ted to presunu

ty jo...koukám na to jak se to stane a furt nic.... sem svolal celou rodinu na to kouzlo
Napsal: 15 pro 2005 22:43
od Boháček
pak taky bejvaj zlobivý kabely ke svíčkám a s nima řídící jednotka
zkus to chvíli potáhnout na 3, tak k 5tis ot/min a pak volnoběh, jestli se nerosvítí kontolka motoru ( taková oranžová se symbolem motoru )
jinak super svezení, přemotorovaný auto, rád na něj vzpomínám a to jsem ho měl jen půl roku
když šlo do světa, mělo 220tkm, znal jsem ho 3roky ( bylo firemní ) za tu dobu se opravovalo
- diodový blok alternátoru
- 2x kabely ke svíčkám
- odpadlý plast pod motorem
- kotouče přední
jediný problém byl, že tenkrát na to nešly sehnat zimáky - rozměr a index rychlosti a pak rozjezdy na kluzku, mělo to ETC, které šlo "vypínat", ale prostě mokro a víc plynu a nerozjel ses, tedy rozjel, ale o rychlých startech z křižovatky sis mohl nechat zdát
a dalo se s tím jezdit do 8ltr i při slušným kalupu, akorát musíš důsledně brzdit motorem