Stránka 1 z 1

Mitsubishi Eclipse 1.generace

Napsal: 04 čer 2006 00:44
od mlha
Naskytla se mi možnost koupit tohle auto s motorem 1,8 ale nějak sem nenašel žádnou zmínku o kvalitách tohoto motoru a jestli je to vubec motor Mitsubishi? Jak to v tomhle autě jede?

Dík

Napsal: 04 čer 2006 09:42
od Chaindler
coze? ja mel skoro za to, ze 1G se delala ve verzich 2.0 a 2.0 s turbem...


a jinak by se hodilo vedet rok vyroby :wink:

Re: Mitsubishi Eclipse 1.generace

Napsal: 04 čer 2006 09:46
od sejki
mlha píše:Naskytla se mi možnost koupit tohle auto s motorem 1,8 ale nějak sem nenašel žádnou zmínku o kvalitách tohoto motoru a jestli je to vubec motor Mitsubishi? Jak to v tomhle autě jede?

Dík
nebrat, staci?

Napsal: 04 čer 2006 10:10
od mlha
No inzerat zni takhle: Prodám Mitsubishi Eclipse 1,8i, r.v. 1990, červená barva, CZ TP, velmi pěkný, Alu kola+zimní sada, vyklápěcí světla, cena 25000Kč

Podle fotek vypadá celkem OK,ale ten motor 1,8 fakt nevim. Jednou už sem tu 1,8 viděl v AAA,ale to byla 1,generace bez mrkaček.

Re: Mitsubishi Eclipse 1.generace

Napsal: 04 čer 2006 11:27
od DaveS
hele a co koupit radsi toho dvoulitra? Ten se pohybuje nekde kolem 35tis.... nebo jestli chces 1.8 z duvodu nizsiho ruceni....

Napsal: 04 čer 2006 11:38
od Taboo
Chaindler píše:coze? ja mel skoro za to, ze 1G se delala ve verzich 2.0 a 2.0 s turbem...
1G (89-94) se delala ve verzich N/A 1.8L FWD (Eclipse a Eclipse GS), N/A 2.0L FWD (Eclipse GS), turbo 2.0L FWD (Eclipse GS-T) a turbo 2.0L AWD (Eclipse GSX). Ty 1.8L Eclipse a Eclipse GS se od sebe odlisovaly jen vybavenim (vpodstate jen tim, ze GS mela posilovac rizeni). Ten 1.8L SOHC motor je velice spolehlivy, ale slaby (92 HP). Nejede to, ale muze se tam dat ten turbo 2.0L a prevodovka (a vse, co k tomu patri).

Napsal: 04 čer 2006 11:42
od blázen
ta bezmrkačková stoji u nás v Ostravě v jednom bazaru, není moc pěkná, rozhodně bych bral mrkačku a s 2.0T 4x4, zase záleží na co to auto chceš, na normální ježdění postačí určitě i ta 1,8.. ale jak psal toboo :)

Napsal: 04 čer 2006 18:31
od Chaindler
priklanim se a 1.8 nebrat, verze 2.0 bez turba je u nas hodne casta, ja tu mou koupil za 30k

Napsal: 04 čer 2006 21:41
od DaveS
Taboo píše:
Chaindler píše:coze? ja mel skoro za to, ze 1G se delala ve verzich 2.0 a 2.0 s turbem...
1G (89-94) se delala ve verzich N/A 1.8L FWD (Eclipse a Eclipse GS), N/A 2.0L FWD (Eclipse GS), turbo 2.0L FWD (Eclipse GS-T) a turbo 2.0L AWD (Eclipse GSX). Ty 1.8L Eclipse a Eclipse GS se od sebe odlisovaly jen vybavenim (vpodstate jen tim, ze GS mela posilovac rizeni). Ten 1.8L SOHC motor je velice spolehlivy, ale slaby (92 HP). Nejede to, ale muze se tam dat ten turbo 2.0L a prevodovka (a vse, co k tomu patri).
Myslis ze by to melo cenu tam davat turbo jo? Kdyz uz je to otazka jen par tisic a rovnou koupit dvouůitra v turbu.... Pripadne misto toho vymenit rovnou celej motor, ale to se tady zase nesezene.
Navic myslůim ze klasickej dvoulitr bez turba je na normalni jezdeni lepsi.... navic to SOHC jednovacka bude urco vetsi drzak.... teda rika se to. Co ohledne preludy tak 2.0i (SOHC) byl lepsi motor nez 2.3 (DOHC) vykonovy rozdil cca 27 koni neni zas tak moc. :D