Stránka 1 z 1

4x4 + turbo ???

Napsal: 16 čer 2006 21:21
od DrGis
Jaké auto doporučíte a proč?
Chci auto na blbnuti na okreskách, na okruh se jenom tak nedostanu.
Případně nahoďte i odkaz do bazaru.
Zajímají mě rozdíly v pořizovací ceně u srovnatelných generací, technické rozdíly a náklady na provoz a údržbu.
Předem díky

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 16 čer 2006 21:57
od Kolegáček
Osobně z těch co jsi uved tak Subaru jezdí jich tu celkem dost maj skvěle vyřešenej pohon 4x4 . A je to ikona . :) U všech uvedenejch počítej spotřebu 10+ ( osobně se pod 11 nedostanu ani na dálnici při 100 )

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 16 čer 2006 22:03
od Idaho
nejdostupnejší na pořízení bude celciea a subaru ( u celicy si nejsem jistzej typem ale 4x4 T tu jezdí dost a ej jich plná anonce ) Eclispe ve 4x4 a turbu budeš shánět horko těžko zase tolik jich tu není..

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 16 čer 2006 22:05
od Idaho
jinak co se mi hrozně líbio tak SUbaru leone couep, je to 4x4 , 1,8T a pohybuje se v cenách kolem 20-35tis.. hezký svezení, dělalo se i ve 4dv..

je top těžké auto, al eza tu pořiyovací cenu a vzhledem k množství aut na vrakáčích se to dá přežít, trošku odlehčit, zvedenout plnicí tlak, nebo jít do verze Karburátor + turbo :D

Napsal: 16 čer 2006 22:06
od GTRunner
Subaru nebo Mazda. Celica GT4 (ta novejsi) je sice spolehliva ale je tezsi, mene obratna a ma delsi zprevodovani...spis se hodi na dalnice nez na klikate okresky.

Napsal: 17 čer 2006 08:12
od DrGis
lidi, díky za postřehy, jen tak dále :idea:
já jsem původně Subaru řadil až na konec svého seznamu, ale teď jsem potkal známého, který Celicu nahradil Imprezou (r.v.99). Říkal, že ovladatelnost je díky nižší váze lepší než u čeldy a zaplatil za to 200tis.(opravované auto, s roční zárukou)

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 18 čer 2006 09:09
od Idaho
hmm pokud v limitu 200tis , tak bych asi kouknul po subaru SVX,, tuším že na argentinské stojí zrovinak 3.3 . vypadá hezky ale neslyšel jsem to navrčený, taky jedna z mých model :D

Napsal: 19 čer 2006 08:00
od GTRunner
Jojo SVX se mi taky libi, 6ti valec boxer, 3.3l 231ps, automat...no akurat ta vaha kolem 1700kg :roll: spis takovy cestovni korab 8)

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 19 čer 2006 21:42
od Idaho
heh flexa rulez..
:lol:

Napsal: 20 čer 2006 15:18
od Robik
Anebo Lancer či Skyline taky 4x4 turbo :lol:

Napsal: 20 čer 2006 17:35
od Ritchma
Já bych vzal imprezu, je jich tu dost, náhr. dílů taky celkem dost a věcí na úpravu požehnaně. Celicu budeš blbě schánět, mazdu 323 GTR asi taky a lancer za takový peníze nebude.........

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 24 čer 2006 06:21
od matitchka
TOYOTA SUPRA 4x4!!

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 24 čer 2006 16:07
od DaveS
matitchka píše:TOYOTA SUPRA 4x4!!
Tahni demente

Napsal: 24 čer 2006 19:47
od GReddy
se vzdycky kouknu jen na avatar a vzdycky si rikam co to zase pise marauder za picoviny a pak si uvedomim ze to je tenhle...to tady neni zadnej admin??

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 24 čer 2006 20:32
od Jirka S2
Audi S2 coupe quattro...

Napsal: 25 čer 2006 01:32
od Rudi
GReddy píše:se vzdycky kouknu jen na avatar a vzdycky si rikam co to zase pise marauder za picoviny a pak si uvedomim ze to je tenhle...to tady neni zadnej admin??
ty voe přesně...teď mě to fakt zmátlo..

Napsal: 25 čer 2006 20:44
od DrGis
borci, please, piště i důvody, proč které auto doporučujete, případně když budete vědět o kousku na prodej, tak i info. Díky :wink:

Napsal: 28 čer 2006 08:19
od DrGis
další adept Lancia Delta HF Integrale - zkušenosti? :?

Napsal: 28 čer 2006 08:32
od Ritchma
DrGis píše:další adept Lancia Delta HF Integrale - zkušenosti? :?
No já bych to viděl tak že jí hůř seženeš, neni to zrovna nový auto tak bude mít už něco za sebou a opravy budou asi kapičku dražši než u imprezi

Napsal: 30 čer 2006 23:33
od Troppic
Lancia :nono:

Jestli jsi se jeste nesvezl v impreze, udelej to. Nebudes nic resit.
Mam ji a jsem zavisly.
Ave Impreza :)

Re: 4x4 + turbo ???

Napsal: 25 črc 2006 12:06
od martin
celicu, 323, eclipse i integrale seženeš v čechách do kila, impreza jede líp a i proto stojí min dvounásobek. impreza těží z toho že je lehká (1230 myslim) a moc dobře zatáčí i v serii. navíc na ní seženeš špéru kam se ti zachce, což já do celici přední neseženu. další auto je třeba audi 80 quattro 2,3 5válec hitachi ECU 170ps co s ní jezdí slováček valašku, trochu mu chybí koně, ale řikal že se tam dá dát kratší stálej z jinýho modelu a pak se to zlepší. tahle audina má nezkutečnej zvuk a torsny od quattra dobře fungují, určitě líp jak všechny klasický středový visco diffy v celice, impreze, integralle i cosworthu který jsou po 15-20 letech provozu mrtvý. S2 má sice taky super diffy ale už je moc těžká, navíc dost ceněná, takže už radši tu imprezu.
jinak malá ukázka slováčkovýho umění na sněhu z valašky zde:
http://marty.fired.cz/valaska_slovacek.wmv
podotýkám že to auto je v serii, jen zvednutý o 2cm a s koni tlumičema.

Napsal: 28 črc 2006 13:27
od leggatstreetcars
jednoznacne S2, GTR nebo Subaru GT - jedno z tech prvnich "vaha"

S2 se daji sehnat dobre VENKU cca 4500eur

o dobry GTRo nezavadis a kdyz jo, tak to bude raketa :driver: , ale to doslova i na silnici 8) (jedno bylo asi pred masicem na prodej v annonci v sekci "zavodni specialy" Frajer byl asi kantare financne, ale uz tam neni :()

a subara GT je solidni kara, da se sehnat kolem 250K a daji se s tim delat psi kusy

Vse ovsem zalezi na tobe a tve srajtofli, hod s ni poradu a dej vedet - jinak preju hodne stesti ve vyberu