Stránka 1 z 1
4x4 + turbo ???
Napsal: 16 čer 2006 21:21
od DrGis
Jaké auto doporučíte a proč?
Chci auto na blbnuti na okreskách, na okruh se jenom tak nedostanu.
Případně nahoďte i odkaz do bazaru.
Zajímají mě rozdíly v pořizovací ceně u srovnatelných generací, technické rozdíly a náklady na provoz a údržbu.
Předem díky
Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 16 čer 2006 21:57
od Kolegáček
Osobně z těch co jsi uved tak Subaru jezdí jich tu celkem dost maj skvěle vyřešenej pohon 4x4 . A je to ikona .

U všech uvedenejch počítej spotřebu 10+ ( osobně se pod 11 nedostanu ani na dálnici při 100 )
Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 16 čer 2006 22:03
od Idaho
nejdostupnejší na pořízení bude celciea a subaru ( u celicy si nejsem jistzej typem ale 4x4 T tu jezdí dost a ej jich plná anonce ) Eclispe ve 4x4 a turbu budeš shánět horko těžko zase tolik jich tu není..
Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 16 čer 2006 22:05
od Idaho
jinak co se mi hrozně líbio tak SUbaru leone couep, je to 4x4 , 1,8T a pohybuje se v cenách kolem 20-35tis.. hezký svezení, dělalo se i ve 4dv..
je top těžké auto, al eza tu pořiyovací cenu a vzhledem k množství aut na vrakáčích se to dá přežít, trošku odlehčit, zvedenout plnicí tlak, nebo jít do verze Karburátor + turbo

Napsal: 16 čer 2006 22:06
od GTRunner
Subaru nebo Mazda. Celica GT4 (ta novejsi) je sice spolehliva ale je tezsi, mene obratna a ma delsi zprevodovani...spis se hodi na dalnice nez na klikate okresky.
Napsal: 17 čer 2006 08:12
od DrGis
lidi, díky za postřehy, jen tak dále
já jsem původně Subaru řadil až na konec svého seznamu, ale teď jsem potkal známého, který Celicu nahradil Imprezou (r.v.99). Říkal, že ovladatelnost je díky nižší váze lepší než u čeldy a zaplatil za to 200tis.(opravované auto, s roční zárukou)
Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 18 čer 2006 09:09
od Idaho
hmm pokud v limitu 200tis , tak bych asi kouknul po subaru SVX,, tuším že na argentinské stojí zrovinak 3.3 . vypadá hezky ale neslyšel jsem to navrčený, taky jedna z mých model

Napsal: 19 čer 2006 08:00
od GTRunner
Jojo SVX se mi taky libi, 6ti valec boxer, 3.3l 231ps, automat...no akurat ta vaha kolem 1700kg

spis takovy cestovni korab

Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 19 čer 2006 21:42
od Idaho
heh flexa rulez..

Napsal: 20 čer 2006 15:18
od Robik
Anebo Lancer či Skyline taky 4x4 turbo

Napsal: 20 čer 2006 17:35
od Ritchma
Já bych vzal imprezu, je jich tu dost, náhr. dílů taky celkem dost a věcí na úpravu požehnaně. Celicu budeš blbě schánět, mazdu 323 GTR asi taky a lancer za takový peníze nebude.........
Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 24 čer 2006 06:21
od matitchka
TOYOTA SUPRA 4x4!!
Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 24 čer 2006 16:07
od DaveS
matitchka píše:TOYOTA SUPRA 4x4!!
Tahni demente
Napsal: 24 čer 2006 19:47
od GReddy
se vzdycky kouknu jen na avatar a vzdycky si rikam co to zase pise marauder za picoviny a pak si uvedomim ze to je tenhle...to tady neni zadnej admin??
Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 24 čer 2006 20:32
od Jirka S2
Audi S2 coupe quattro...
Napsal: 25 čer 2006 01:32
od Rudi
GReddy píše:se vzdycky kouknu jen na avatar a vzdycky si rikam co to zase pise marauder za picoviny a pak si uvedomim ze to je tenhle...to tady neni zadnej admin??
ty voe přesně...teď mě to fakt zmátlo..
Napsal: 25 čer 2006 20:44
od DrGis
borci, please, piště i důvody, proč které auto doporučujete, případně když budete vědět o kousku na prodej, tak i info. Díky

Napsal: 28 čer 2006 08:19
od DrGis
další adept Lancia Delta HF Integrale - zkušenosti?

Napsal: 28 čer 2006 08:32
od Ritchma
DrGis píše:další adept Lancia Delta HF Integrale - zkušenosti?

No já bych to viděl tak že jí hůř seženeš, neni to zrovna nový auto tak bude mít už něco za sebou a opravy budou asi kapičku dražši než u imprezi
Napsal: 30 čer 2006 23:33
od Troppic
Lancia
Jestli jsi se jeste nesvezl v impreze, udelej to. Nebudes nic resit.
Mam ji a jsem zavisly.
Ave Impreza

Re: 4x4 + turbo ???
Napsal: 25 črc 2006 12:06
od martin
celicu, 323, eclipse i integrale seženeš v čechách do kila, impreza jede líp a i proto stojí min dvounásobek. impreza těží z toho že je lehká (1230 myslim) a moc dobře zatáčí i v serii. navíc na ní seženeš špéru kam se ti zachce, což já do celici přední neseženu. další auto je třeba audi 80 quattro 2,3 5válec hitachi ECU 170ps co s ní jezdí slováček valašku, trochu mu chybí koně, ale řikal že se tam dá dát kratší stálej z jinýho modelu a pak se to zlepší. tahle audina má nezkutečnej zvuk a torsny od quattra dobře fungují, určitě líp jak všechny klasický středový visco diffy v celice, impreze, integralle i cosworthu který jsou po 15-20 letech provozu mrtvý. S2 má sice taky super diffy ale už je moc těžká, navíc dost ceněná, takže už radši tu imprezu.
jinak malá ukázka slováčkovýho umění na sněhu z valašky zde:
http://marty.fired.cz/valaska_slovacek.wmv
podotýkám že to auto je v serii, jen zvednutý o 2cm a s koni tlumičema.
Napsal: 28 črc 2006 13:27
od leggatstreetcars
jednoznacne S2, GTR nebo Subaru GT - jedno z tech prvnich "vaha"
S2 se daji sehnat dobre VENKU cca 4500eur
o dobry GTRo nezavadis a kdyz jo, tak to bude raketa

, ale to doslova i na silnici

(jedno bylo asi pred masicem na prodej v annonci v sekci "zavodni specialy" Frajer byl asi kantare financne, ale uz tam neni

)
a subara GT je solidni kara, da se sehnat kolem 250K a daji se s tim delat psi kusy
Vse ovsem zalezi na tobe a tve srajtofli, hod s ni poradu a dej vedet - jinak preju hodne stesti ve vyberu