Heh, tak dekuju kluci, ze me radite mezi ojetiny
modry.neon: pisni mi na icq, muzu ti povypravet, na co se pripravit, muzu ti poradit jak co sehnat, kde a za kolik, i s opravou pomuzu.
Kdybych mela psat o kladech a zaporech, bude to roman, klady jsou (vybava, pohodi, antikorozni ochrana, motory jsou drzaky, 1.9 16v i pekne jede

, lehka kastle, ne tak drahy servis, jak si vsichni mysli,vyborna ucinnost brzd a hafo hafo dalsi) zapory jsou taky, jako u kazdeho stareho auta ( spatny servis hydrauliky, zacina reznout i pres pozinkovanou kastli, hodne casto tohle auto lidi proste uzenou, protoze ma jednu vlastnost-do posledni chvile, nez se to vysype, tak to proste jezdi, vydrzi to hrozny zachazeni

, taky zaporem je uchylnej bertoneho dyzajn, hodne lidem to prijde jako ufo, hodne bz ma v prdeli zadni loziska, klasicke netesnosti, neco nekde kape, proste uz je to stary)
Ale i kdyz je to stary auto a potrebujes to na popojizdeni a nejses hovado jako ja, co do toho cpe prachy vic nez je zdravo, tak ti to auta za par korun udela neuveritelnou sluzbu...