Stránka 1 z 1

Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 12:38
od Mirek999
Mam pred sebou tuto koupi,neni zrezli a je s plynem,kterej ma rok starou bombu na plyn.Myslite,ze je to dobra cena 28000??A pry je to karbec a neni to nahodou elektronicky rizeny karbec??Je to r.v.93 a ma to katalisator.Diky.

Napsal: 06 čer 2007 13:55
od Mirek999
pls radu docela kvalt 8)

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 14:06
od ARV6
to uz bude ten jednobod bych rekl... JInak cena tezko rict, asi to neni jestli je nezrezlej

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 14:06
od sotomaior
jestli tam je katalyzator tak to klasicky karbec neni,pokud se nepletu tak je to 40kW verze...no a cena zalezi dost na stavu,rez neni vse na co je treba dat si pozor...

Napsal: 06 čer 2007 14:27
od Mirek999
A delali se do Silver linu taky karbece??

Napsal: 06 čer 2007 14:32
od Mirek999
Tak ted sem volal tomu panovi a rikal,ze tam katalisator neni.Ale prej karbec je normal od vytroby,ale co vim tak silver line byly strikacky,ale prej je to uz z vyroby.Co myslite.Nebyly to ty prvni silver line??

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 14:32
od Mirek999
sotomaior píše:jestli tam je katalyzator tak to klasicky karbec neni,pokud se nepletu tak je to 40kW verze...no a cena zalezi dost na stavu,rez neni vse na co je treba dat si pozor...
Co je tak jeste potreba kontrolovat u tohoto auta.Dik.

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 16:09
od sotomaior
tak ktom koroze treba ulozeni zadnich tlumicu,brzdove trubicky,jestli je v pohode tesneni pod hlavou,neni suspenze pod vickem oleje...jakykoli dym z vyfuku problem.... no jinak jako kazde auti,ze nikde nic netece,neprehriva se to,vsechy cudliky funguji...

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 16:42
od Mirek999
sotomaior píše:tak ktom koroze treba ulozeni zadnich tlumicu,brzdove trubicky,jestli je v pohode tesneni pod hlavou,neni suspenze pod vickem oleje...jakykoli dym z vyfuku problem.... no jinak jako kazde auti,ze nikde nic netece,neprehriva se to,vsechy cudliky funguji...
Jasny diky,neco jako u normal auta.To je klasika ty brzdove trubicky a ulozeno zadnich tlumicu,to je slaba stranka techto aut.Vsechno to projdu a stejnak oprava je docela srandovni kdyz se neco stane na tadyctom aute.

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 16:47
od Fiesta
bude to jednobodovej vstřik...

Pozor si dát na převodovku, rozvody a spodek...pokud jsou rozvody již špatný, otor chrastí jako šicí stroj. Zjisti zda to pěkně startuje na LPG a zda drží na LPG a na benál volnoběh a otáčky...U plyňáku dost rezaví zadní díl výfuku. Favorit není složitý auto a vše se dá opravit na koleně. Ale bylo by bytečné do něj vrazt po koupi hned dalších 5 tis jen za opravy.

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 16:49
od Mirek999
Fiesta píše:bude to jednobodovej vstřik...

Pozor si dát na převodovku, rozvody a spodek...pokud jsou rozvody již špatný, otor chrastí jako šicí stroj. Zjisti zda to pěkně startuje na LPG a zda drží na LPG a na benál volnoběh a otáčky...U plyňáku dost rezaví zadní díl výfuku. Favorit není složitý auto a vše se dá opravit na koleně. Ale bylo by bytečné do něj vrazt po koupi hned dalších 5 tis jen za opravy.

Ten chlap rikal karbec a je to Glx,mam za to ze jednobod byl az Glxi ne??A kat. to nema.

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 16:52
od Bulda
v roce 93 se to lamalo karbes jednobod klido to muze byt karbec ale aby to byl obic a ne ten vyvozni elektronickej ten je na H pekne se sere a blbe se opravuje a nejsou dily nato

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 16:54
od Mirek999
Bulda píše:v roce 93 se to lamalo karbes jednobod klido to muze byt karbec ale aby to byl obic a ne ten vyvozni elektronickej ten je na H pekne se sere a blbe se opravuje a nejsou dily nato
Vim o tom uz jsem se s nim setkal a nesel mi za boha seridit,nejradeji bych ho vyskub a hodil tam normal,je uplne na picu ten ECOTRONIC.Tak uvidime jak to bude slapat,jedu se na nej podivat v nedeli tak pak reknu.

Napsal: 06 čer 2007 20:25
od Mirek999
Nema nekdo dalsi zkusenosti prosim prosim,neni to zrovna malo penez za formana,tak bych nerad skocil do neceho,jinak vyhoda je ta rok stara nadrz na LPG?vyhne se mi vymena za 7000.

Napsal: 06 čer 2007 21:17
od chico
nadrž je tuším na deset let takže ji budeš menit až po 9 letech pokud je teda rok stará což je dobre tot k lpg

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 06 čer 2007 22:21
od Fiesta
Mirek999 píše:
Fiesta píše:bude to jednobodovej vstřik...

Pozor si dát na převodovku, rozvody a spodek...pokud jsou rozvody již špatný, otor chrastí jako šicí stroj. Zjisti zda to pěkně startuje na LPG a zda drží na LPG a na benál volnoběh a otáčky...U plyňáku dost rezaví zadní díl výfuku. Favorit není složitý auto a vše se dá opravit na koleně. Ale bylo by bytečné do něj vrazt po koupi hned dalších 5 tis jen za opravy.

Ten chlap rikal karbec a je to Glx,mam za to ze jednobod byl az Glxi ne??A kat. to nema.
136 myslím měli jen karbeci, ale zase Silver Line už byly vesměs vstřiky...tak ti nevím. není to předělaný?

Jinak ohledně těch rízených karburátorů co byly jen na vývoz kvůli EU normě , sehnat díly se na to dají ale nikdo již neni schopen je seřídit a nastavit ty servomotorky aby to vše šlapalo jak má a bylo to sladěný...vypaltí se již to předělat na karbec...Možná je toto ten případ.

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 07 čer 2007 14:31
od Mirek999
Fiesta píše:
Mirek999 píše:
Fiesta píše:bude to jednobodovej vstřik...

Pozor si dát na převodovku, rozvody a spodek...pokud jsou rozvody již špatný, otor chrastí jako šicí stroj. Zjisti zda to pěkně startuje na LPG a zda drží na LPG a na benál volnoběh a otáčky...U plyňáku dost rezaví zadní díl výfuku. Favorit není složitý auto a vše se dá opravit na koleně. Ale bylo by bytečné do něj vrazt po koupi hned dalších 5 tis jen za opravy.

Ten chlap rikal karbec a je to Glx,mam za to ze jednobod byl az Glxi ne??A kat. to nema.
136 myslím měli jen karbeci, ale zase Silver Line už byly vesměs vstřiky...tak ti nevím. není to předělaný?

Jinak ohledně těch rízených karburátorů co byly jen na vývoz kvůli EU normě , sehnat díly se na to dají ale nikdo již neni schopen je seřídit a nastavit ty servomotorky aby to vše šlapalo jak má a bylo to sladěný...vypaltí se již to předělat na karbec...Možná je toto ten případ.

Pise se do dokladu jestli je vstrik nebo karbec??Rial,ze uz to s karbcem koupil.A ten ecotroni ja to taky nemohl sestelovat ta klapka tam furt divne bzucela a delala picoviny,to nebrat.

Napsal: 07 čer 2007 15:08
od Mirek999
Tak mi to nedalo a zavolal jsem si do Mlade Boleslavi a rikali,ze Silver line mel 2x strikacka jedna silna a jedna slaba a pak 1xkarbec 43Kw a to je 135,takze to asi ten pan spatne napsal,ze to je 136,ale bude to normal 135.Tak to jsem rad,ze jsem se dobral konce a nebo je taky mozny nejaka prestavba,tak uvidime.

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 07 čer 2007 22:55
od Bulda
byly 2 moznosti 1 je 40KW a 2 je 50KW je to lehce poznat co tam je hned na 1 pohled ´do motoru aniz bys koukal na cisla

Napsal: 08 čer 2007 08:22
od Mirek999
50Kw ma plastovej dekl na vzudovej filtr pripevnenej trema sroubama

Napsal: 08 čer 2007 08:30
od sotomaior
Mirek999 píše:50Kw ma plastovej dekl na vzudovej filtr pripevnenej trema sroubama
to maji snad vsechny ne??? teda na moji 135 to bylo stejne....

Napsal: 08 čer 2007 10:17
od Mirek999
sotomaior píše:
Mirek999 píše:50Kw ma plastovej dekl na vzudovej filtr pripevnenej trema sroubama
to maji snad vsechny ne??? teda na moji 135 to bylo stejne....
Co vim tak 40kw meli plechovej a odcvakavaci spony.Nedavno jsem tyhle motory menil a ten slbsi mel plech a silny plast.

Re: Forman 136GLX Silver line

Napsal: 08 čer 2007 11:48
od sotomaior
tak nevim jak u strikacek ja mel karbec 43kw a tam to bylo chyceno jak sponama dokola tak 3mi srouby zvrchu...