Stránka 1 z 1
Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Napsal: 05 zář 2007 12:50
od Chamelion
Jak hodnotíte Fiata Tempru SW (kombik) slx 1.8 benzín, r.v.94 - přijde mi, že to má slušnou výbavu za ty ceny (konkrétně teď jsem objevil jeden kus - kůže, elektrika okna i zrcátka, klimoška,centrál,abs, el.šíbr
- jsou tam nějaké časté vady, na co si dát při koupi pozor atd? Díky...každou zkušenost s tímhle vozem vítám.
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Napsal: 05 zář 2007 13:17
od Rolljoin
já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Napsal: 05 zář 2007 13:19
od Toncek
Rolljoin píše:já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
jo ted ho mám já,koroze je svina,jinak pohoda
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Napsal: 05 zář 2007 17:31
od Rudi
teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Napsal: 05 zář 2007 17:36
od SPEEDY
Hlavně bacha na motor, aby nebyl vylítanej, všechno ostatní jsou prkotiny

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Napsal: 05 zář 2007 18:36
od Rolljoin
Toncek píše:Rolljoin píše:já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
jo ted ho mám já,koroze je svina,jinak pohoda
ale ty si s tím poradíš
Rudi píše:teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
jj s tou elektrikou bacha no. Blbnul mi centrál a někdy i el.otevírání oken ale to jen občas (nechápu).
Napsal: 05 zář 2007 19:26
od Chamelion
Ok, dáme pozor...někdo další kdo má zkušenosti?
Napsal: 05 zář 2007 19:52
od Mirek999
Co treba takovou Sierru,za tu cenu je to moc pohodlne svezeni a taky je to prijemne,DOHC to je prijemne umerny vykon a jsou to drzaci.
Napsal: 05 zář 2007 20:33
od honza 2.0 16v
v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem
elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)
další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..
a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..
sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...
tempra SW je parádní stěhovák...

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Napsal: 05 zář 2007 20:50
od Rudi
Rudi píše:teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
jj s tou elektrikou bacha no. Blbnul mi centrál a někdy i el.otevírání oken ale to jen občas (nechápu).[/quote]
jak v tátovým Cliu, přejel jsem rychle hrb a stáhli se obě přední okna

Napsal: 05 zář 2007 20:55
od Chamelion
honza 2.0 16v píše:v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem
elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)
další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..
a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..
sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...
tempra SW je parádní stěhovák...

Moc díky za vyčerpávající rady - hlavně co se kuláků týče. Majitel uvádí, že jeden kulák je špatnej a oprava vyjde na 500Kč, tak aspoň vim...
Napsal: 05 zář 2007 21:07
od honza 2.0 16v
Chamelion píše:honza 2.0 16v píše:v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem
elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)
další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..
a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..
sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...
tempra SW je parádní stěhovák...

Moc díky za vyčerpávající rady - hlavně co se kuláků týče. Majitel uvádí, že jeden kulák je špatnej a oprava vyjde na 500Kč, tak aspoň vim...
přinejhorším
www.fiattipo.net je tam tooh dost ke čtení
ještě sem zapomněl..řemen na pohon vyvažovaček rád praská- někdy už na motoru z různých důvodů (úspora peněz, zadření vyvažovačky..) nemusí být. pokud tam je a je prasklej hrozí že s enamotá do rozvoďáku..jinak teoreticky by to s odpojenejma vyvažovačkama mělo líp jet, ale za spokud nevyvážíš vnitřnosti tak ve vyšších otáčkách můžou pronikat nepříjemný vibrac eod interiéru (ale co by člověk neudělal pro cca 6-8koní:))
