Stránka 1 z 1
Toyota celica 5g. a 6g.
Napsal: 15 zář 2007 10:19
od garry
cau, mel bych dotaz na vase narozy co byste doporucovali jestli 5g s 2.0GTi a nebo 6g. s 1.8i nejvic lakava je pro me 6g. s 2.0GTi ale jelikoz je mi 18 tak pocitam s limitem do 100tis. zajimaji me jizdni vlastosti, spolehlivost a vse kolem toho...
Napsal: 15 zář 2007 10:23
od GReddy
pokud nejsi hardcore zavodnik ci nemas choutky k driftum tak svezeni se ti zdat ucite dostacujici..pokud je to tvoje prvni auto tak myslim ze urcite...
2.0GTi ma sportovne ladenej motor..1.8 ma ekonomicky ladenej motor...neni na zavodeni a je docela slabej na tu vahu...pokud chces jen hezky auto na vozeni po meste, do skoly a pohodlne na dlouhy trasy kup 1.8ku ..pokud chces vic sportovneji zalozeny auto tak ber 5g GTi
spolehlivost je vyhlasena takze ani auto s najetyma 300tis km te nemusi zakonite zruinovat

Napsal: 15 zář 2007 11:09
od garry
prave je tam ta vaha mit sviznejsi min pohodlny a elegantni auto a nebo pekny a pohodlny auto co se tahne...ale co do interieru tak odlisny nebudou? a motory teda vicemene jsou bezproblemovy to rad slysim

Napsal: 15 zář 2007 12:11
od GReddy
pohodlny jsou obe dve..

jsou to sportovni luxusnejsi kupe na cesty...me se s tim cestuje moc dobre a je jedno jestli jedu na nakup na hory nebo jen projet okresky
interiery jsou vicemene stejny..oba moc dobre udelany.ergonomie i prehlednost alespon me vyhovuje..citim se tam utulne a hned jak sem si tam sednul tak sem se cejtil jiste...
Napsal: 15 zář 2007 15:06
od garry
jezdis proverit okresky jo? takze podvozek bude dobre udelanej a odpruzenej..a ty mas 2.0GTi ?
Napsal: 15 zář 2007 15:18
od GReddy
no na muj vkus je mozna moc mekkej..neskodil by pritvrdit ale naladenej neni spatne....na to ze je to predokolka nema takovou brutalni nedotacivost...roli v tom hraje taky uzsi rozchod kol na zadni naprave...
mam 5g gti
ale uplny zazraky od toho necekej

Napsal: 15 zář 2007 16:34
od garry
tak kdyz to v zatackach nebude jak kocarek z dob za cara klacka tak to bude okej

predpokladam ze pripona GTi znamena ze ma turbinu? takze se to da i celkem hezky poladit na netsi vykon.. nj zacatecnik tak mejte trpelivost kazdej nekdy musis zacit

Napsal: 15 zář 2007 17:02
od GReddy
nene je to atmosfera..turbinu maji verze GT-Four....
v pohode..nekde se to musis dozvedet ze jo

Napsal: 15 zář 2007 19:12
od garry
atmosfera.. tak to bude lina sfine celkem ne bez turbiny ne?
Napsal: 15 zář 2007 19:17
od GReddy
no ver mi ze po papirech jako prvni auto je to zivy az dost....156/175 koni (5g/6g) s tim docela umi zamavat jelikoz vaha se pohybuje kolem 1200kg...coz neni tak hrozny..jestli chces sviznost tak se divim ze uvazujes o liny 1.8 6g

ta by ti urcite nestacila

)
Napsal: 15 zář 2007 19:28
od garry
uvazoval sem oni kvuli tomu designu ale z DE se da sehnat za dobrej peniz ta 6g. s 2.0GTi coz mevyhovuje fakt nejvic a s takovym autem co do vykonu tak vzhledu bych si vystacil.. ale 5g. s 2.0GTi se da sehnat mnohem snadneji i tu CR a bez nejakyho dovozu... takze tady vaham..
Napsal: 15 zář 2007 22:56
od GReddy
nejlepsi rada..bez sedni a svez se a uvidis sam,,nic jinyho se na vahani poradit neda

Napsal: 15 zář 2007 23:57
od garry
taky fakt

ale pomohl si mi to dik

Napsal: 16 zář 2007 19:50
od Idaho
GReddy píše:no ver mi ze po papirech jako prvni auto je to zivy az dost....156/175 koni (5g/6g) s tim docela umi zamavat jelikoz vaha se pohybuje kolem 1200kg...coz neni tak hrozny..jestli chces sviznost tak se divim ze uvazujes o liny 1.8 6g

ta by ti urcite nestacila

)
s investicí cca 8tis s ebez problému dostanes s 2.0gti na výkon lehce pres 170ps a ver ze ten motor s tímcvicí pekne, urcite si nekupuj turbínu, jelikoz jsi bez zkuseností apotrebujes naflákat hodnekilometru aby se za tim volantemneco naucil takze NAvolba je jednodussí na udrzbu, nizsí spotreba a vyssí spolehlivost..
Napsal: 16 zář 2007 19:59
od GReddy
ta investice 8tis se tyka ceho?
Re: Toyota celica 5g. a 6g.
Napsal: 16 zář 2007 20:05
od Idaho
ta investicese týká zvetsení venitlu, vylestení sání a zvýsené komprese..bohuzel je okamzite cítit nekvalitní benzín a uz vubec nemuzes jezdit na 91cku natural

Napsal: 16 zář 2007 20:11
od GReddy
no stourat do nej zatim nebudu..az se rosype tak mi tvoje rady nejspis pomuzou
neblaznija tam neliju nic jinyho nez 95ku od shellu..na to se o to auto moc bojim

)
Re: Toyota celica 5g. a 6g.
Napsal: 16 zář 2007 20:30
od Idaho
Na rovinu , nemám co radit,byl to spíš omyl ze to takhle dopadlo, bez jakýchckoliv zkusensti,mericí techniky, jen se rozlestilo sání,kvuli turbíne sem chystal vestší sací i výfukové ventily ( pouzito z BMW

), ta uprava komprese byl taky omyl, spatne jsme zvoli tloustku tesnení drív nez byla makovice srovnaná a doslo ke zvýsení komprese pro jistotu byly dány i jine vent pruziny. je to cena jen materiálu nemás v tom práci vse jsem delal sám.
jinakuz nezminuju komplení go motoru kterou jsme s tím delal taky ale to je proste náklad vzdy stejný.. no podle toho jak ji deláš:)
Napsal: 15 říj 2007 21:14
od garry
takze s celdy mozna sejde kamos mi nabizi forda probe takze ted jen jestli se to vyplati tohle auto kupovat zase s hlediska spolehlivosti spotreby udrzby atd.. neco uz sem tu na forku nasel ale moc toho tu neni o probéčku.. tak co vy na to?? jo a jinak rika ze je to americka verze s 3.0 motorem 250koniku tak nejak nevim jestli je to pravda... hm?