Stránka 1 z 1

Nissan 200SX (S13)

Napsal: 29 zář 2007 18:17
od Berry
Ahoj lidi chtel bych se zeptat na toto auto docela o nem premyslim a chtel bych se pozeptat na co si dat pozor, nebo nejbolestivejsi mista a pripadne ceny nahr. dilu a tak provozni naklady a tak dekuju moc vsem za prispevky 8)

Re: Nissan 200SX (S13)

Napsal: 29 zář 2007 18:21
od chico
doporucuju forum o 200sx http://200sx.cz/forum/ najdes tam moc info a jinak se tu pohybuje na TF clen blázen ten ji ma a vi co to auto potrebuje a jaky ma potencial ... jeho brko je tusim dokonce na prodej

Napsal: 29 zář 2007 18:22
od Swejky
mam sice s12 ale na co hlavně je dávat si bacha na motor, dneska těch s13 zachovalejch moc neni, sou lidi který řikaj že je lepší si sehnat kastli a pak si do toho zastavit motor (pan kentoya měl snad jeden ca18det v serii na prodej po GO) a nebo hledat a hledat a hledat a čekat až zase někdo bude prodávat z 200sx fora to svoje viz. blázen, jinak v motoru bejvá častou v pytli turbo motor občas klepe má tlaky v pytli atd.... a co se kastle týče tak jediný co vim je zadní dveře docela trpěj a pak klasika spodek a prahy

Napsal: 29 zář 2007 18:38
od Berry
Dekuju moc, ja jsem ted koukal a proctal nejake clanky na 200sx forum jinak jsem myslel koupit nejake fakt v origo stavu a zachovale bez koroze a dodelat si podle predstav treba jak tady prodava Stiloman tak je v origo stavu a mechanicky nevim skoda ze je zdaleka hned bych se jel podivat, ale uvazuji o nem, jo blázen co jsem cetl na 200sx ale i tady tak to je borec, ma to paradni 8) jinak kdyz odejde turbo jak je se shani nove nebo rapese a cenova relace?

Napsal: 29 zář 2007 18:49
od Swejky
vim že repasovaný turbo t25 stojí kolem 7 tis. a to co tam má blázen gt28r(aspon myslim) tak to se pohybuje kolem 12 tis. ale záleží jak se k tomu turbu chováš, tzn. že když nastartuješ tak počkáš až se motor ohřeje a až teprv ho vytáčíš a když blbneš kdekoli s turbo motorem tak pak vyčkat chvíli než to turbo vychladne a pak chcípnout motor, pokud to neuděláš tak teplota bodově vzroste klido na 1000 stupnů a to pak neni zrovna dobrý pro okolí turba.... Dále také bov ventil kterej upoští přebytečnej tlak kterej jde do motoru, přï přeřazení ufoukne a tlak jde ven ale pokud tam neni tak se ti tlak vrací zpět do turba a to taky neni zrovna good (pokud se mílim tak mě někdo opravte, taky v tom nejsem extra ixprt)

Napsal: 29 zář 2007 18:52
od Anděl
Swejky píše:vim že repasovaný turbo t25 stojí kolem 7 tis. a to co tam má blázen gt28r(aspon myslim) tak to se pohybuje kolem 12 tis. ale záleží jak se k tomu turbu chováš, tzn. že když nastartuješ tak počkáš až se motor ohřeje a až teprv ho vytáčíš a když blbneš kdekoli s turbo motorem tak pak vyčkat chvíli než to turbo vychladne a pak chcípnout motor, pokud to neuděláš tak teplota bodově vzroste klido na 1000 stupnů a to pak neni zrovna dobrý pro okolí turba.... Dále také bov ventil kterej upoští přebytečnej tlak kterej jde do motoru, přï přeřazení ufoukne a tlak jde ven ale pokud tam neni tak se ti tlak vrací zpět do turba a to taky neni zrovna good (pokud se mílim tak mě někdo opravte, taky v tom nejsem extra ixprt)
Aspoň že jsi to přiznal. :lol:

Napsal: 29 zář 2007 18:53
od Swejky
kurnik tak povidej taky bych se chtěl něco přiučit :lol: :lol:

Napsal: 29 zář 2007 19:00
od Berry
Na to jsem se chtel taky zeptat jak je slozite namontovat blow off nebo pop off ventil do tohoto auta, ale i kolik se ceny pohybuji u tech S13kdyz jsou v ok stavu bez nutne investice treba 30tis a v zadnym tuningu ci tuzingu :?:

Napsal: 29 zář 2007 19:04
od Swejky
80 a vejš, před pár dnama byl na 200sx foru jeden krasavec totálně pannenskej velmi zachovalej za 80

Napsal: 29 zář 2007 19:04
od rozumik
hnijou zadni vrata pod kridlem, seriovy brzdy jsou nicmoc, motor je nachylny na mazani a dobry zachazeni, ale da se dobre poladit, ceny dilu normal.
vice http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?t=9926

ps blazen nema GT28R, ale obycejny kluzny T28.

Napsal: 29 zář 2007 19:07
od rozumik
Berry píše:Na to jsem se chtel taky zeptat jak je slozite namontovat blow off nebo pop off ventil do tohoto auta, ale i kolik se ceny pohybuji u tech S13kdyz jsou v ok stavu bez nutne investice treba 30tis a v zadnym tuningu ci tuzingu :?:
pop off ti je k nicemu, bov taky neni zadna nutnost, namontovat ho zvladne kazdy ocas.
solidni stav 80k+, radsi si kup mrdku a udelej si ji sam. jestli chces auto bez investic, tak hledej jinde.

Napsal: 29 zář 2007 19:14
od Berry
Dekuju moc za prispevky no ja jsem opelista,a le tohle auto me zacalo posledni dobou zajimat, tak jsem se chtel optat jak uz jsem psal zaujalo me jak tady prodava Stiloman to cervene 200SX vypada zachovale a je v origo stavu a ajk endko tady ja radsi kdyz bych si udelal veci an tom a vim co jsem tam delal jako ted an corse vsechno jsme si udelal sam a vim co je a co neni, takporad nevim ale dekuju moc

Re: Nissan 200SX (S13)

Napsal: 29 zář 2007 19:34
od schade.fan
jak už se tu psalo,mrkni na 200sx forum,tam se toho dozvíš asi nejvíc,ale určitě i tam by ti poradili,co už psal rozumik...koupit dvoukilo s dobrou kastlí a třeba i KO motorem a udělat si ho sám pokud máš možnost,jinak z lidí,kdo tady na fóru má dvoukilo by ti toho určitě mohli dost říct Kentoya,blázen,tušim,že i otasTM je tady registrovanej atd. :wink:

Napsal: 29 zář 2007 19:47
od Ritchma
Jestli se toho že ty budeš mít dvoukilo dožiju tak si zamlouvám svezení :lol: :lol: :lol:

Re: Nissan 200SX (S13)

Napsal: 29 zář 2007 20:05
od blázen
http://www.doublejay.wz.cz
nastudovat tohle a při koupi i ladění postupovat přibližně podle článků, s dalšíma nejastnostma poradí kdokoliv z 200sx fora..
stilomanovu SX znám, viděl sem ji osobně a měřil motor,.. je to průměr, za tu cenu je v pohodě.. třeba za tu dobu ještě něco dodělal, to je třeba konzultovat sním a hlavně se ptát,líná pusa holé neštěstí..
co bych ti doporučil, zkontroluj jestli auto není bourané,křivé,..karoserie se opravuje opravdu hůř než motor..
motor je otázkou času, GO těhhle starých řeplnovaných motorů mine jen vyvolené.. nebo je možno ho koupit po dobré GO..
někdo píše ,koupit ho s KO motorem,..ale ve finální fázi to je podstatně dražší,jak ho koupit po GO... investice u těhhle aut jdou do šestimístných čísel,ale výsledky stojí zato, potenciál má ten motor dobrej, troufnul bych si říct, že znalostí na SX foru je tolik,že by neměl být problém ho postavit blízko ke 400k (CA18DET)..
podvozek a brzdy .. podvozek není v serii pro okruhové ježdění moc stavěnej,brzdy vůbec-jsou největší slabinou auta,vše se dá pořešit lepšími komponenty
náhradní díly starší (osobně prodávám) jsou relativně levné, pohybují se ve stovkách až tisících,na tom autě není krom kliky a ojnic nic staršího dražšího jak řekněme 2-2500kč.. ale ojnice se stejně kupují kované a klika se dá většinou brousit..
náhradní díly nové: jsou poměrně drahé vůči jiným turbomotorům, ale stím nikdo nic nenadělá, ovšem popravdě na to auto se dělá snad vše..
spolehlivost auta je přímoúměrná údržbě a zacházení,.. když se s autem zachází ,jak se s přeplnovanými vozy zacházet má, vydrží dost i s vyšším výkonem,je potřeba občas udělat nějakou tu provozní kontrolu, skontrolovat olej,vodu, já si i občas zkontroluju svíčky, změřím tlaky válců,překontroluju turbo a poslechnu nastartovaný motor,..olej doporučuju měnit co 4000km,.. pro běžné ježdění stačí polo 10w40
spotřeba benzínu je úměrná výkonu a noze.. asi jako u každého auta.. se seriovým výkonem a rozumnou nohou se dá jezdit v pohodě 8-9l, při vyšších výkonech a nutnosti víceoctanového benzínu vyjde ježdění trošinku dráž..
už nevím co dodat, pokud máš otázky se klidně zeptej tady nebo pročítej dál a ptej se na 200sx foru, s tímhle autem si užiješ hodně legrace ..ale semtam i krutou chvilku, bohužel není to nic nového a levného..
už bych jen dodal, že prkotiny jako BOV nejsou potřeba, i bez něj to jede dobře (osobně mám 0-100km 5,14s GTech na obyčejných pneu bez BOV)


turbo mám jak psal rozumik T28 (original z S14 200sx,fiat coupe atd.. ),auto stále k prodeji

Napsal: 01 říj 2007 08:01
od Berry
Dekuju to bylo vycerpavajici a urcite vsechno proctu,jo jo ty brzdy to jsem slysel tak ty by slia si jako prvni, jinak dekuju i za nazor an stilomanovu 200sx a urcite vsechno proctu

To Ritchma: Jestli to vyjde tak urcite 8)

Napsal: 01 říj 2007 11:32
od Idaho
co s etýče ceny bežných -seriových ND tak jukni k nám na web ( www.dicompracing.com/nd ), co se týče perf. také neco najdes na www.dicompracing.com