http://www.doublejay.wz.cz
nastudovat tohle a při koupi i ladění postupovat přibližně podle článků, s dalšíma nejastnostma poradí kdokoliv z 200sx fora..
stilomanovu SX znám, viděl sem ji osobně a měřil motor,.. je to průměr, za tu cenu je v pohodě.. třeba za tu dobu ještě něco dodělal, to je třeba konzultovat sním a hlavně se ptát,líná pusa holé neštěstí..
co bych ti doporučil, zkontroluj jestli auto není bourané,křivé,..karoserie se opravuje opravdu hůř než motor..
motor je otázkou času, GO těhhle starých řeplnovaných motorů mine jen vyvolené.. nebo je možno ho koupit po dobré GO..
někdo píše ,koupit ho s KO motorem,..ale ve finální fázi to je podstatně dražší,jak ho koupit po GO... investice u těhhle aut jdou do šestimístných čísel,ale výsledky stojí zato, potenciál má ten motor dobrej, troufnul bych si říct, že znalostí na SX foru je tolik,že by neměl být problém ho postavit blízko ke 400k (CA18DET)..
podvozek a brzdy .. podvozek není v serii pro okruhové ježdění moc stavěnej,brzdy vůbec-jsou největší slabinou auta,vše se dá pořešit lepšími komponenty
náhradní díly starší (osobně prodávám) jsou relativně levné, pohybují se ve stovkách až tisících,na tom autě není krom kliky a ojnic nic staršího dražšího jak řekněme 2-2500kč.. ale ojnice se stejně kupují kované a klika se dá většinou brousit..
náhradní díly nové: jsou poměrně drahé vůči jiným turbomotorům, ale stím nikdo nic nenadělá, ovšem popravdě na to auto se dělá snad vše..
spolehlivost auta je přímoúměrná údržbě a zacházení,.. když se s autem zachází ,jak se s přeplnovanými vozy zacházet má, vydrží dost i s vyšším výkonem,je potřeba občas udělat nějakou tu provozní kontrolu, skontrolovat olej,vodu, já si i občas zkontroluju svíčky, změřím tlaky válců,překontroluju turbo a poslechnu nastartovaný motor,..olej doporučuju měnit co 4000km,.. pro běžné ježdění stačí polo 10w40
spotřeba benzínu je úměrná výkonu a noze.. asi jako u každého auta.. se seriovým výkonem a rozumnou nohou se dá jezdit v pohodě 8-9l, při vyšších výkonech a nutnosti víceoctanového benzínu vyjde ježdění trošinku dráž..
už nevím co dodat, pokud máš otázky se klidně zeptej tady nebo pročítej dál a ptej se na 200sx foru, s tímhle autem si užiješ hodně legrace ..ale semtam i krutou chvilku, bohužel není to nic nového a levného..
už bych jen dodal, že prkotiny jako BOV nejsou potřeba, i bez něj to jede dobře (osobně mám 0-100km 5,14s GTech na obyčejných pneu bez BOV)
turbo mám jak psal rozumik T28 (original z S14 200sx,fiat coupe atd.. ),auto stále k prodeji