Stránka 1 z 1
Trabi
Napsal: 25 čer 2008 23:19
od Idaho
potřeboval bych vedet v jakém roce se vyrábeli trabi s čtyřtaktem a kdo je výrobcem toho motoru - nebo to byl jejich vlastní?
Lze nejak rozeznat 4takt od dvoutaktu bez hlubšího ohledání? ( tím myslím třeba stojící trabi na ulici jesti lze rozeznat zda je 4takt nebo 2takt - podle znaku kastle atd... Jde mi hlavne o kombi verzi..
jinak pokud má nekdo nejkaé zkušenosti s rozebíráním trabi - konkrétne sundání kastle - uvítám jakékoliv info a zkušenosti, fota atd - nejlépe po SZ.
dík za pomoc..
Napsal: 25 čer 2008 23:28
od Merglos
Motor byl z VW Polo (typ okolo roku 90),Polo a T1.1 vyráběli na stejný lince,nultá serie začla v roce 88 a výroba skončila v roce 91(2takt v roce 90),rozeznáš to podle kapoty ,je plechová a taková vyvýšena proti 2T,nebo podle zadních světel,řadící páky na podlaze,podle masky má průduchy na chladič

Napsal: 25 čer 2008 23:34
od Idaho
Merglos píše:Motor byl z VW Polo (typ okolo roku 90),Polo a T1.1 vyráběli na stejný lince,nultá serie začla v roce 88 a výroba skončila v roce 91(2takt v roce 90),rozeznáš to podle kapoty ,je plechová a taková vyvýšena proti 2T,nebo podle zadních světel,řadící páky na podlaze,podle masky má průduchy na chladič

thanks, takže teoreticky ostatní motorizace pola případne golfu z tech let by mohli být zámenné bez vetších zásahu, nebo ne??
jinak T1.1 je neco jinéo než T601 ?
Napsal: 26 čer 2008 00:02
od Merglos
ten motor bude stejnej když ho tam dávali na stejný lince.
T 1.1 je s motorem 1.1 tuším 33kW
T 601 je dvoutakt 600ccm (594 ccm) 19kW
Napsal: 09 črc 2008 23:07
od TF
Idaho píše:
thanks, takže teoreticky ostatní motorizace pola případne golfu z tech let by mohli být zámenné bez vetších zásahu, nebo ne??
jinak T1.1 je neco jinéo než T601 ?
Do toho 1.1 bez větších úprav prý lze namontovat motor 1.3 (44kw) (taky VW motor) ze čtyřtaktního W353. A dokonce jsem někde měl papír že je to v čr schválené tato úprava.
Napsal: 11 črc 2008 17:14
od Gauner7
do 4taktu, lze nacpat cokoliv pododobného koncernové 1.6
