Ahoj,
nevím jestli ti odpovím přesne na to, co chceš vědět, ale zkusím ti popsat své zkušenosti.
S dílama moc neporadím, moje ISo bylo do ČR dovezeno jako bourané, minulý majitel ho nechal opravit, řekl bych, že s použitím origo dílů. Když se podiváš např. do katalogu autokelly, tak vesměs nemají na ISo skoro nic a situace bude podobná u všech prodejců ND u nás. Je to premiová a pořád ještě nevšední značka, což si človek musí uvědomit.
Situace v zahraničí (především mám zkušenosti s Anglií - doporučuju stránky
www.lexusownersclub.co.uk kde je velmi užitečné fórum, popřípadě existuje "mutace" i pro evropu, ovšem v němčině) je samozřejme daleko lepší než u nás, ve zmiňované Anglii berou Lexus jako BMW tzn. masovou záležitost.
Takže náhradní díly buď origo v ČR anebo ze zahraničí. Jediný díl, co jsem kupoval origo byl olejový filtr, co si pamatuju stál kolem 650,- Kč.
Za dobu co ISo mám, leč ne jako auto na denní ježdění, mám zkušenost s origo servisem jen jednu - CK Lexus v Brně (ve své době jediný servis pro Moravu) - a to spíš špatnou. Po koupi jsem chtěl udělat "kvalitní" servisní prohlídku a hlavně vyřešit problém malého výkonu (pozn. namontovaný kompresor je víceméně produkt přímo od Toyoty, resp. TTE = Toyota Team Europe)...chováni přijímacích techniků mi přišlo na úrovni (resp. hodné značce a peněz, co človek platí, 2000Kč/hod) a do vyzvednutí auta jsem měl dobrý pocit. Nastal den vyzvednutí...přijel jsem na domluvenou hodinu, auto bylo nachystané, umyté i vysáté, ještě s igelitem na sedadle. Přijímací technik mi sdělil, že auto je po technické stránce v pořádku, jsou vyměněné kapaliny a prý jede tak jak má. Zavolal technika, který auto servisoval a ten mi taky tvrdil, že podle jejich příruček, dle kterých se řídí, je auto v pořádku a ta věc co je navíc (kompresor) není sériová a nerozumí ji..budiž, za ty peníze nemůžou vědět vše
Po zaplacení milé, skoro pětimístné částky, jsem auto ani nekontroloval a jel pryč. Další den mě po otevření kapoty čekal šok...všechny plastové kryty, zejména pojistek, byly buď vyměněné nebo naschvál poškozené. Na jednom asi 10cm dlouhá rýha, jakokdyby dlátem, ostatní vybledlé se sloupanou barvou...před servisováním byly jako nové...no a drobnost jako přelitá nádobka s chladící kapalinou mě už ani nepřekvapila. Možná jen smůla..nicméně bych na servis doporučoval najít někoho šikovného, kdo se buď vyzná v podobných autech anebo má přístup k jejich zlatým příručkám (na netu se dá najít vše).
Jinak auto je po technické stránce udělané suprově, zatím jsem neměl žádný problém (až na řešení problému s kompresorem) a mám k ISu jen dvě výhrady - řízení není moc citlivé (BMW 3 to není, ikdyž je ISo postavené skoro stejně) a palubní deska mohla být z lepšího materiálu.
Kompatibilita s jinejma autama od Toyoty...Toyota prodávala ISo pod názvem Altezza, ale tuším, že jenom v Japonsku. Jak je to s ostatníma autama nevím, ale spíš bude většina dílů unikátních.
Jo a ještě pozor na problémový CD přehrávač, má zabudovaný changer na 6CD a modely do jistého roku výroby (štěrbina pro CD ve spodní části rádia) se rády zasekávají, potom nejde přehrát žádné CD a ani vyjmout ty uvnitř. Byla na to svolávací akce a uznávaly jen auta s pečlivě vedenou servisní knížkou. Novější typ rádia má štěrbinu pro CD v horní části (dobré poznávací znamení).
Víc mě nenapadá, tak snad to takhle stačí.