Stránka 1 z 1
Touran 2.0TDi DSG
Napsal: 16 led 2009 15:14
od Bordel
Potrebuju nejaky sporivejsi a vetsi auto. Do posledniho Passata se mi jit nechce (resp. mi ho vsichni rozmlouvaji, kvuli zavadam), ten starsi je uz moc starej. Objevil jsem Tourana

.
Podle inzerce se daji roky 05-06 sehnat s najetymi necelymi 100tis km, v celku se slusnou vybavou (kuzi, navi, 7mist nepotrebuju) za akceptovatelnou cenu.
Motor 2.0TDi by se mi libil 125kw (jezdil jsem s nim v Passatu), ale prekousl bych i ten 103kw. 1.9TDi 74/77kw mi prijde pomerne slaby... s automat DSG
Ma nekdo skusenosti s Touranem, 2.0TDi motorem a DSG prevodovkou?
Re: Touran 2.0TDi DSG
Napsal: 18 led 2009 14:55
od Bordel
Existuje nekdo s Touranem?

Re: Touran 2.0TDi DSG
Napsal: 18 led 2009 15:21
od Rudi
napiš
Valysovi, ten má Tourana a navíc dělá ve VW servisu, takže ti určitě řekne aj víc
jinak těm prvním 2,0 TDI PD 103-125kW bych se vyhnul, od 08 začli dělat Commonraily a ty maj bejt prej spolehlivější.
Re: Touran 2.0TDi DSG
Napsal: 19 led 2009 00:04
od Bordel
Rudi píše:napiš
Valysovi, ten má Tourana a navíc dělá ve VW servisu, takže ti určitě řekne aj víc
jinak těm prvním 2,0 TDI PD 103-125kW bych se vyhnul, od 08 začli dělat Commonraily a ty maj bejt prej spolehlivější.
dikos
Re: Touran 2.0TDi DSG
Napsal: 20 led 2009 12:12
od Takeshi
Bordel píše:Existuje nekdo s Touranem?

tak to je v pohodě....
zkus vw forumko,je tam zase plno utečenců z tf
Re: Touran 2.0TDi DSG
Napsal: 20 led 2009 12:17
od lisky
S touranem zkušenosti nemám, ale rozhodně bych ti nedoporučoval 2.0TDi 103kW. Známej ho má v Octávii2. Má najeto necelých 100000Km a je po výměně turba, výměně startéru, vstřiků, no furt se na tom něco sere... Vůbec bych se nebál TDi PD 77kW nechat chipnout na 100Kw a jsi bez problémů a starostí... Takhle to má zase druhej známej s Octávií2 a zatím se mu nevysralo absolutně nic.
Re: Touran 2.0TDi DSG
Napsal: 21 led 2009 20:16
od Bordel
lisky píše:S touranem zkušenosti nemám, ale rozhodně bych ti nedoporučoval 2.0TDi 103kW. Známej ho má v Octávii2. Má najeto necelých 100000Km a je po výměně turba, výměně startéru, vstřiků, no furt se na tom něco sere... Vůbec bych se nebál TDi PD 77kW nechat chipnout na 100Kw a jsi bez problémů a starostí... Takhle to má zase druhej známej s Octávií2 a zatím se mu nevysralo absolutně nic.
Ono je to taky o pristupu a pokud je to jen motor (podle dilu co pises), tak mu nejspis dava kour za studena... Me na rok starym aute s 25tis prasky kotouce, odesla ECU, menili mi vrzaci pedaly a ted jedu reklamovat prevodovku, bouchani na podvozku a lupani povoleny napravnice... Motor mam OK, protoze menim olej kazdych 5tis a davam mu az kdyz se poradne zahreje...
77kw chipnes na 100kw, ale 125kw chipnes na 160kw

To auto ma cca 1500kg a tech 77kw s tim hybe jako 1.4ka s fabii a to mi prijde do dnesniho provozu slaby

preci jen sem tam potrebuju predjet, ujet z krizovatky apod... a tech 50kw bude sakra rozdil
