Stránka 1 z 1
Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 21:20
od milonovo
Ahoj,přemejšlím o koupi nějaký dodávky a narazil jsem na tohle.Abych řekl pravdu,mám sám hned několik proti.Za 1.) renault... za2.)předohrab za3.) CR motor (abych řekl pravdu,tak po zkušenostech s BMW,který má taky CR BOSCH bych i tu dodávku radši benzinovou,ale tyhle kolem 3,5T celková se asi benzinový nedělaj,nebo málo) za 4.) jde na 3 válce za 5.)Převodovky u těhle aut údajně taky moc nedržej.
Má to cenu kupovat?(r.v. 03,najeto cca 200tis)Pokud bude ten motor potřebovat víc než jen výměnu vstřiku (Kolik stojí vstřik?),dá se na to něco rozumně sehnat,kroužky,pístová sada,rozvody?Je ten motor jinak aspoň trochu trvanlivej?
Proč se ptám,co tak po těch dodávkách koukám,tak je většina co jsou za rozumný peníze ve strašlivým stavu už podle fotek,minimálně opticky,tohle je naopak moc pěkný,vypadá to,že s tím jezdil majitel a docela si toho vážil a celkovýmu stavu bych dal asi přednost před něčím co zatím jede,navíc,pokud se ten motor opraví,tak aspoň člověk ví,co si tam dal.
Jediný info co jsem schrastil jsou byli na renaultclubu,ale to bych radši nekomentoval,protože omlouvat to že se serou skříně tím,že s tím kde kdo lítá i přes 100,s tím se musí max. 90 je docela úsměvný.
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 21:25
od SubTera
Firma myho kamarada vymenila Mastery za Sprintery, ale vsechny byly 3.0dCi...sralo se tu furt a nejvetsi pech, ze se vetsinou posraly az u cile (Francie), takze odtah do tamnich servisu - sem tam odpadla jen hadice od turba, obcas se posralo turbo, egr, vstrik, vsechno hodne nakladny investice. To, ze jede na 3 valce je napsany v inzeratu nebo jsi se na to byl podivat?
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 21:39
od milonovo
To je napsaný v inzerátu,není to úplně za rohem,tak nejdřív přemejšlím,jestli tam má cenu jet.Ty 3L jsou tuším Isuzu a ty se serou snad úplně ve všem,2,2Dci taky není úplně spolehlivej,tak babo raď

Na spintera nemám,teda na takovýho aby vypadal třeba tak jako tenhle Master a než jezdit nějakou omydlenou plečkou,tak to už radši vezmu nějakýho starýho transita 96-00 v pěkným stavu,to je naprosto bezproblémový auto až na to že trochu hnije a všechno je na to za pár korun.
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 21:43
od milonovo
Jinak se mi líbí LTčko,hlavně ten motor 2,5Tdi ,ten 2,9 ve sprinteru je taky dobrej,to byly ještě diesly co měli význam.Nicméně to je prostě jiná cenová...
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 21:50
od SubTera
Tranzit do 00 je ale jen se starym xichtem, co? Ale zase je za dobry penize, to je u Fordu zvykem:)
LTcka mas aspon castecnou jistotu dobryho motoru. Mercedes taky nemusi byt zrovna vyhra, kamarad bral ty biturbo. Vita napriklad byly taky dobry srace.
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 22:02
od Anděl
Také jsem řešl dodávku před 1/2 rokem. Na novou jsem neměl a nechtěl jsem si půjčovat. Problém je, že je to skoro vždy pracovní nástroj, do kterého sedne zaměstnanec a dává tomu. Nasere ho šéf, tak to odnáší auto.
Nakonec jsem raději koupil Pick-UP od státu (vaří pivo), které dostalo za státní peníze , na co si jen vzpomělo.

Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 22:16
od milonovo
No to je ono,tady ten renault je i přes ty KM velmi zachovalej,prostě je vidět,že s tím jezdil asi majitel...Jinak by mě nad tím ani nenapadlo přemejšlet.
Jo transit do 00 je starej,ale dobrej.Mám taky jeden exemplář,podlahou by člověk možná prolít,kdyby přes ní nebyla překližka,ale motor nezakouří (bez turba),chytá na škrtnutí a jede furt.
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 22:26
od SubTera
milinovo. to jo, ale za hranice se s tim asi nevydas. Btw, mam dojem, ze 3.0 dci neni isuzu. Je to myslim renaultackej motor a pouziva ho napriklad nissan.
EDIT: tady je clanek
http://news.auto.cz/technika/renault-dc ... issan.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 06 úno 2009 22:52
od milonovo
Nejsem si jistej,jestli si to nepletu s Oplem,ale Opel a Renault taky mají holport,dneska člověk neví...
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 08 úno 2009 23:27
od Květoslávek
milonovo píše:Nejsem si jistej,jestli si to nepletu s Oplem,ale Opel a Renault taky mají holport,dneska člověk neví...
zkus se podívat na
http://www.bsauto.cz" onclick="window.open(this.href);return false; dělám v bazíku.....

a máme takove stroje....
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 09 úno 2009 10:50
od milonovo
Díky za nabídku,ale tady to nebylo o tom,že bych nevěděl kam pro to,ale jestli tohle vůbec kupovat.Už jsem se několikrát přesvědčil,že ušetřit při nákupu neznamená ušetřit...Takže pořád přemejšlím,jestli nezaplatit o něco víc a nekoupit auto,protože u MB a VW jsou ty R5 motory jistota a u Fordu i když je taky CR,jsem aspoň seznámenej s problematikou.(Většina problémů souvisí s CR,nehrozej bonusy jako převodovka,zadřenej motor atd.)
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 09 úno 2009 19:24
od milonovo
Nemáte teda někdo nějakou zkušenost,nebo neznáte problémy těhle motorů?Koukal jsem že se serou i docela nový a ty převodovky?Stačí měnit olej,nebo je to zkrátka krumpl...Většinu aut doposavad jsem kupoval se špatným motorem,protože pojízdný auto i pěkně vypadající je stejně risk a takhle to vyjde na podobný peníze,přičemž motor bude jako novej a člověk ví,co v něm má.Ale otázka je,jestli má cenu dělat to u Renaultu...
U LT vím co s tím je... tam je to zpravidla zanedbaná vodní pumpa při rozvodech,nebo celkově rozvody a vím,že škody zpravidla nejsou takový i když je řemen v prdeli.Ale o renaultu nevím zhola nic,protože mě nikdy nezajímal.
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 09 úno 2009 19:39
od milonovo
Jo a LT 2,8Tdi,to je převrtanej 2,5,nebo jinej motor?
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 09 úno 2009 19:45
od BALI
o LT 2,5TDI bych věděl,ale je s chlaďákem

Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 10 úno 2009 22:06
od Rudi
napiš nějaký tvoje požadavky( velikost, rok, výbavu a cenu), ať se máme od čeho odpíchnout a radit

Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 10 úno 2009 22:13
od pavelini
Z vlastni zkusenosti ti muzu poradit,kdyz dodavku, tak Sprintera. Je to proste dric. A hlavne se da i 02 a dal, poridit za velice dobre penize......
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 11 úno 2009 00:02
od milonovo
Rudi píše:napiš nějaký tvoje požadavky( velikost, rok, výbavu a cenu), ať se máme od čeho odpíchnout a radit

Podle značení u těch renaultů min. L2H2(pak spíš delší než vyšší),celková 3200-3500kg,náhon radši zadek,ale přinejhorším ten předek skousnu.Jak jsem zmiňoval,ideální by byl benzín a ještě líp automat,ale to je z říše snů

Vzhledem k tomu že dieslu se asi nevyhnu,tak co stojí za to?(ono je to většinou vzatý přes kopírák) 2,9TD a 2,5 TDI znám,to je asi to nej,co se dá pořídit.Tápu co je 2,8 tdi od VW.220 CDI od MB bych se asi taky nebál,je to sice CR,ale relativně povedenej.Nicméně jak už jsem psal,nemám na to zase tolik peněz,takže mě zajímá,která z těch levnějších variant stojí za to. Ta 2,8DCI teda asi moc ne,je to to samý v Ducatu?Pak je taky zajímavý,že některý motory mají v různejch značkách různou spolehlivost...Prostě nějaký postřehy ideálně od někoho kdo lítá dodávkou,nebo se o to zajímá.Na chalupě mám autoojetiny,kde nějaký dodávky jsou,budu tam muset zajet.
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 12 úno 2009 07:48
od olle72
Zrovna ta 2,8 dci je celkem spolehliva.Jde o to jestli to ma opravdu jen 200 000 km.Vstrik na to stoji 14 000 Kc.Jinak tyhle auta jsou celkem spolehlivy,ale musi se o to majitel dobre starat a pravidelne servisovat.Pokud by jsi mel VIN,tak Ti muzu zjistit historii.
Re: Renault Master 2,5Dci
Napsal: 14 úno 2009 00:20
od milonovo
Díky,cena vstřiku úplně stačí...Na BMW stojí ,,jen" 9100,-

ale ani to mi moc nechutnalo...Prostě starší CR motor nemá moc cenu kupovat,min. ne tenhle.Ten příplatek za VW nebo MB,se teda ve finále vyplatí.Jinak na CDI se dá vstřik koupit cca kolem 6tis. a na transita to taky nebude takováhle rána.