Stránka 1 z 1
Řídící jednotka XR2i
Napsal: 31 kvě 2006 16:45
od Šiky
Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor?

Zatím díky za odpověď.
Napsal: 31 kvě 2006 19:32
od Toncek
no když je motor ve špatném stavu tak ti asi sání s jednotkou moc nepomužou,žere olej??nebo jaký špatný stav myslíš?
Re: Řídící jednotka XR2i
Napsal: 01 čer 2006 16:43
od Hugo Boss
Šiky píše:Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor?

Zatím díky za odpověď.
¨když přehodíš vstřikování i s řídící jednotkou tak ti to samozřejmě půjde a s výkonem by sis měl taky nejspíš přilepšit...
Napsal: 01 čer 2006 23:54
od Toncek
a XR2I má kolik koní??
Reakce
Napsal: 02 čer 2006 11:02
od Šiky
Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit...

Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest!

Napsal: 02 čer 2006 11:15
od Šíša
Jistě, jestli jsi to již řešil na fordfans.cz, tak nevím, nač se znova ptáš
Ano, na tu 1.8 stačí pro zvednutí ze 105 na 130PS použít origo díly ze 130PS verze, tj vačku, klapku, RJ, ještě lépe sání,MAF a svody. Ostřik pístu zespoda sice nebude, ale když tomu debudeš dávat on-line kotel furt, tak to vydrží.
Pakliže ti někdy motor při požadavku na razantní zrychlení zacuká, tak by to mohla býti i lambda
Re: Reakce
Napsal: 10 říj 2006 15:28
od Návštěvník
Šiky píše:Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit...

Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest!
