Stránka 1 z 1

Řídící jednotka XR2i

Napsal: 31 kvě 2006 16:45
od Šiky
Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor? :? Zatím díky za odpověď.

Napsal: 31 kvě 2006 19:32
od Toncek
no když je motor ve špatném stavu tak ti asi sání s jednotkou moc nepomužou,žere olej??nebo jaký špatný stav myslíš?

Re: Řídící jednotka XR2i

Napsal: 01 čer 2006 16:43
od Hugo Boss
Šiky píše:Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor? :? Zatím díky za odpověď.
¨když přehodíš vstřikování i s řídící jednotkou tak ti to samozřejmě půjde a s výkonem by sis měl taky nejspíš přilepšit...

Napsal: 01 čer 2006 23:54
od Toncek
a XR2I má kolik koní??

Reakce

Napsal: 02 čer 2006 11:02
od Šiky
Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit... 8) :lol: Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest! :alien:

Napsal: 02 čer 2006 11:15
od Šíša
Jistě, jestli jsi to již řešil na fordfans.cz, tak nevím, nač se znova ptáš :lol:

Ano, na tu 1.8 stačí pro zvednutí ze 105 na 130PS použít origo díly ze 130PS verze, tj vačku, klapku, RJ, ještě lépe sání,MAF a svody. Ostřik pístu zespoda sice nebude, ale když tomu debudeš dávat on-line kotel furt, tak to vydrží.

Pakliže ti někdy motor při požadavku na razantní zrychlení zacuká, tak by to mohla býti i lambda

Re: Reakce

Napsal: 10 říj 2006 15:28
od Návštěvník
Šiky píše:Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit... 8) :lol: Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest! :alien: