...třeba koupě OpeluGlobus píše:Myslim ze jsou horsi veci nez koncern v tdi...
Dárky, vztek, večeře, svátky...
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Dárky, vztek, večeře, svátky...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Dárky, vztek, večeře, svátky...
Uz hodnou chvili premyslim o lepsich a nic krom koupe letadla a vrtulniku me nenapada 
" www.autowerks.cz "
Re: Dárky, vztek, večeře, svátky...
copak to je velká šílenost, ňáký desetiticíce jsem s tim najezdil v passatu b5 (což je samo o sobě šílenost, hlavně tu konstrukční chybu u řízení jsem nějak nepobralTomasUL píše:Třeba koncern 2,5 TDI v automatu.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Dárky, vztek, večeře, svátky...
tak to se NevíMe šeredně pleteš.... Prasat f dýzlu hajlájnu a hlavně automatu je to nejlepší co koncern kdy vypustil do světa

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Dárky, vztek, večeře, svátky...
Oukej, je to JEN MUJ NAZOR
Je to podle me auto bez duse, spis to neni auto ale jen dopravni prostredek, spotřební zboží, ani s 2,8 V6 manualem a syncrem me absolutne nic nereklo a taky jsem s nim minimalne 10-20 tkm najezdil, hlavne diky tomu rizeni, ktery nema prakticky zadnou zpetnou vazbu a v tahly zatacce (hlavne najezdy na dalnici treba), kde drzis volant porad stejne natocenej se s tebou v urcitecjh polohach porad pere ze chce bud kousicek min nebo vic zatocit a to nebylo rozbity, takhle se chovalo rizeni kazdy B5 co jsem ridil
Je to podle me auto bez duse, spis to neni auto ale jen dopravni prostredek, spotřební zboží, ani s 2,8 V6 manualem a syncrem me absolutne nic nereklo a taky jsem s nim minimalne 10-20 tkm najezdil, hlavne diky tomu rizeni, ktery nema prakticky zadnou zpetnou vazbu a v tahly zatacce (hlavne najezdy na dalnici treba), kde drzis volant porad stejne natocenej se s tebou v urcitecjh polohach porad pere ze chce bud kousicek min nebo vic zatocit a to nebylo rozbity, takhle se chovalo rizeni kazdy B5 co jsem ridil
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
