Takže v současnosti je project osazen origo svody upravenými na použití vstřikovačů z F22B5 ( 2,2 16V 110kW ). 3lape to nádherně, zátah jako kráva a zrychlení je citelně vyšší ( že, Bulda

Repsektive.. jakmile je více jak 1/2 nádrže tak vše jede super, ale pod polovinu jsou citelné výpadky v dodávce benzínu. Pokud jedu "normálně" - na čtvrtplynu, nevyužívám nově záskaný potenciál - tzn jezdím jako dříve

Vzhledem k tomu, že spotřeba při razantní jízdě( brutálně stoupla - jsme zatím na hranici 20-25l/100 - hrubý odhad )uvažuji o tom že bych zapojil druhé čerpadlo do serie a spínal ho z přístrojovky v doěb kdy bych ho chtěl využívat. ježe - čerpadlo je pruchozí ?( když neběží, protlačí mi druhé skrz něj palivo nebo jem misím zapojit paraelně což asi bude předpokládat samostaný přívod.. Nebo ho zapojit jen jako "pomocné" - mohlo by zvýšít tlačnou sílu stávajícího čerpadla??
takže :
1) váš názor je to reálné??
2) z jakého vozu čerpadlo vzít ? co používalo el. čerpadla v motorovém prostoru? ( obsah kolem 2l )