Štelovaní baňky turba O1 RS

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Štelovaní baňky turba O1 RS

Příspěvek od angel.CZ »

Ahoj, trošku mi pokulhavá auto na plný plyn, turba tahá dobře ale sem tam jak kdyby na 50% je to asi sekunda, ale jede to trošku cukaně.
Bývalý mechanik mi říkal že stačí seštelovat Banku turba a druhý mechanik že je SW v řidicí jednotce. Softwarem to není, takže jsem přišel o 1500 za hodinku času (Nějákej pan Vítek v Náchodě, takže na chip jinam ;-) ). Nevíte o někom, nejlepe servis, ať mám od toho i papír kdo tohle dělá ?? Jezdím trasy Karviná Hradec Kralové, takže to mám celkem široký, kam můžu dojet.
V autorizáku mi řekli, že na O1 nemají přislušné parametry a tabulky, jak to má být nastavené, tím pádem mi to neudělají.... Vím že to chce napíchnout na diagnostiku a točit pak nějákou matkou do správné polohy.... Za veškeré informace děkuji ;-)

Gooder
Příspěvky: 2115
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Příspěvek od Gooder »

Na to ani parametry neseženeš. Jak jsem Ti psal na OC, actuator se nastavuje při úpravách. Pokud už je za zenitem, mění se. Nevím o nikom, kdo by to přenastavoval.

Co vše se dělalo za servis? Za cukáním totiž většinou bývají svíčky, cívky, N75, lambda, váha, čerpadlo atd. Když naloguješ turbo, kolísá tlak?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6525
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Příspěvek od Beaver »

"sem tam jak kdyby" nezní úplně jako věc k seřízení, protože blbě seřízená regulace bude mít spíš sklon kurvit to stabilně. Úplně klidně to může být mechanický problém, kdy se to zadírá a wastegate není občas pořádně dovřená, podle toho jak to zrovna vibruje, jaká je teplota a nebo postavení hvězd :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Příspěvek od JRD McLAREN »

..a to este moze byt chyba aj na tom druhom kurviktu ...
.. m mm m mm....

BLOW OFF ci jak sa to volaaaaaa...

(a sa teda bavime o benzinovej 1.8T)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2115
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Příspěvek od Gooder »

Pokud je tam ještě původní DV, je to velice pravděpodobné. Jediný držák mezi originálními DV je revize N, ale ten v RS nebyl tak častý. Dá se laicky otestovat. Vyndej ho, zamáčkni zespodu pístek, pak na vrchu ucpi otvor pro podtlak a pístek by měl držet (lehce spadne, ale nesmí spadnout úplně).

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“