


Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
No tak já a kasa.d ti pošleme ty naše a na tři výměny svíček máš vystaránovrabi píše:Mám Brisk Premium LGS a jsem maximálně spokojen, najeto na ně mám cca 20 000 km a bez jediného problémuAuto chytá dobře a jde ochotněji do otáček. Je ale fakt, že jsem slyšel, že to nejsou svíčky do každého auta
V mém kadettu 1,8 ale šlapou perfektně. Co se týká nevhodnosti vícebodých svíček pro provoz na LPG tak mám vyzkoušeny tříkontaktové Brisky co mají životnost 60 tis km a jezdí to na ně úplně normálně. Najel jsem na ně asi 25 tis km a pak jsem tam dal ty LGS, oba druhy svíček se mi na LPG osvědčily. Zkoušel jsem i ty speciální stříbné na LPG a taky nebyli špatné, ale jezdilo mi to s nimi mizerně na benzín tak jsem je vyhodil. Teď dělají v Brisku jako novinku jednokontaktové (obyčejné) svíčky se zvýšenou životností a přesně zabroušeným jiskřištěm, jsou vhodné pro běžné ježdění v novějších autech a moc nestojí, na www.brisk.cz o nich mají bližší informace. Jmenují se Brisk Super Forte. Pokud jsi vatař tak Denso Iridium jsou samozřejmě nejlepší
Pro běžného spotřebitele, ale Brisky plně stačí.
Když si přijedeš nebo mě někde někdy odchytneš, klidně ti je dám, do motoru zpátky už nepudou, do mýho teda určitě nekrysarr píše:Klidne muzete i mne![]()
V my octavce 1,6/74 chodej supr
Svíčka není autogen, svíčkou píst nepropálíš a snad každej kdo má Japonský auto používá Japonský svíčky. Z nějakýho záhadnýho důvodu se úplně obyčejný svíčky NGK nebo Denso chovají v těch motorech líp než jakýkoliv x bodový svíčky jiných značekSly píše:Mam bezbodove Brisk Premium DOR. Prijdou mi v pohode. I kdyz znamy od kolegy je dal do auta a po nejakem case mu to propalilo pisty. Nevim, jestli to bylo svickama, ale diry tam opravdu byly.
Kazdopadne u meho auta vyrobce doporucuje NGK a to je jistota. Budu se muset poohlednout, jestli delaji nejake bezbodove nebo alespon tri az ctyrbodove.
Kazdopadne jak se tu resila cena svicek Denso, tak 500Kc za kus mi prijde dost.
Urcite motorum rozumis lepe, nez ja. Kazdopadne to, co jsem napsal je pravda. Netvrdim, ze to udelala svicka, ale ta dira tam opravdu byla.Beaver píše:Svíčka není autogen, svíčkou píst nepropálíš a snad každej kdo má Japonský auto používá Japonský svíčky. Z nějakýho záhadnýho důvodu se úplně obyčejný svíčky NGK nebo Denso chovají v těch motorech líp než jakýkoliv x bodový svíčky jiných značek
Já měl na krabičce myslím nálepku 780 Kč. A svíček potřebuju 6, takže 12 stovek je supr cena.jind005 píše:No tak to je pěkná pálka to se nedivím že si nestěžoval
No já si přesně tyhle koupil v Brně.. (málem jsem vykrvácel - psali že tam daj slevu a nedali)Leňulka píše:Brisk...ctyrbodove...stoji 160 korunek jedna...ale sou vazne dobre...jsou to vlastne takove tuning svickyLoyd-Krismas píše:ocitl jsem se ve fázi kdy je potřeba vyměnit svíčky, tak se chci zeptat zda máte zkušenosti z nějakýma lepšíma svíčkama... pomůže to něčemu, nebo jen prachy v háji? Myslel jsem nějaký Brisky... ale nevím jestli to má cenu.
Skala píše:Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon
Moc dobře řečený
cituji ...Mikee píše:moc sa tomu nerozumiem .. ale ako je mozne aby sa zmes nezapalila "dobre" bud sa zapali , alebo nie..Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon