Nakonec se ze série z roku 89 proměnilo do decentního slušně se tvářícího staříka.




Bylo to fajn ale..
Prosinec 2008, 17.12.2009 a koupě vysněné tigry
Autíčko z 6/97, 1.4 sériově 90 PS, náš výkon po úpravě cca 110 - 115 PS


Chvíli jsem jezdil jen tak, užíval si autíčka, ale pak si řekl, že bych do toho troška štourat mohl a začal si decentně a pomalu hrát

Takže šel čas..
Rozvody, náplně, filtry..ap
Sundali jsme ty hnusný opel znaky co předchozí majitel nás jimi polepil
Taky zadní samopleka na okně šla pryč
Vyměnili jsme výfuk neboli kanón z tanku za něco decentnějšího
No a pak se v hlavě začalo rodit něco víc zásadnějšího.
Když byla představa hotová, začala se praktikovat.
Objednal se výfuk

Začal se přetvářet interiér




Po čase tak koukám na auto a ejehle





Makalo se dál..
Vytvořila se rozpěra pro pásy


Provrtána a v laku

Koupě pásů a nového sezení


První zkouška zda to sedí jak má

Sedí takže sedačky důkladně přivařit + držáky pro uchycená dalších 2 bodů u pásů

Hotovoooo




Bubny na zadní nápravě jsou v pohodě, ale kouče z Calibry turbo jsou lepší



Pak se troška zvolnilo a dělal hrál jsem si s takojma blbůstkama jako kryt motoru a tak

No a je tady zima, nastavilo se rego v garáži na 15°C a čekáme na jaro

Plán přes zimu je docela jednoduchej
Tigi v garáži stojí nahulatá, takže upravit nárazníky a prahy dle představy = troška kitu a zahladit.
Připravit na jaro, aby se to mohlo vše stříknout najednou i s interiérem.
Jinak:
Šetřit na stavitelnej KONI podvozek

To je prozatím asi tak vše..
