Poslední návštěva: 24 led 2020 09:21 Právě je 24 led 2020 09:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2010 16:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 2006 07:55
Příspěvky: 1975
Bydliště: Český Krumlov
noo jsem taky zvedavej az to vyjede 8) a urcite bych zacal brzdama a urcite komplet .. kamos ma facko na amatery a ted daval dopredu kotouce a trmeny myslim ze z nejakyho forda a slo to tam skoro bez uprav a kotouc je tam 260mm a brzdi to fakt pekne. pokud chces tak muzu presne zjistit z ceho to tam daval


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2010 17:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Myslím že předek je celkem dostatečnej, takový brzdy jsou na sérii VR6 a GTičku. Zkusím sehnat vícepístkový alu brzdiče a třeba i plovoucí kotouče, když budou za přijatelnou cenu. Jinak dozadu asi nějaký z sériovýho předku...ale chtěl sem to řešit až s celou jinou zadní nápravou, kde už by taky byly kotoučový brzdy z golfa nebo corrada

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2010 18:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8213
Bydliště: Litvínov
Auto musí mít brzdy oproti motoru předimenzované, takže jak bude vrčet, tak to chce udělat ty brzdy.....

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2010 08:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2092
Bydliště: Jihlava - Staré hory
JE to nareeez :rock: moc pekny,to rozsireni se mi libi a hlavne ten vejfuk pod tim prahem,ten je bozi,drzim palce at to lita do kopce 8)

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2010 14:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2005 19:05
Příspěvky: 8395
Bydliště: Prague
Ja nechtel byt za rejpala, ale kdyz uz to Doe nakousnul, tak se vratim k tem brzdam:

1, kdyz vykon tak zaklad o ktery se ten vykon muze oprit, tedy kvalitni podvozek (neberu jen tlumice a brka) ale hlavne brzdy, tak by to chtelo nejaky dopredu minimalne 288 a dozadu uz je fuk teba nejaky 230mm

2, ty kliky na predku budou good ale i dozadu a a oboje do laku, driv se davali "audi" kliky nebo jak se tomu rikali, to bylo celkem pekne :)

3, Jinak ke kolum, ty bych asi pak resil podle brzd, kdyz tam budes mit 256 tak mensi jak 14" tam nedostanes a kdyz tam bude 288mm minimum bude 15" (to jen pro ty co psali aby tam byli maly a siroky kola)

Drzim palce a at vse vychazi i financne 8)

_________________
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2010 14:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2005 19:55
Příspěvky: 1610
Bydliště: doma
Jak psal flinta.... akorat bych pouzil treba brzdy z escorta RS2000, 260mm kotouc. Na 14 to das. A na 150ps to brzdi dostatecne.
Dalsi varianta jsou brzdice Sierra Cosworth nebo Escort Cosworth + 280mm kotouce. Tyhle brzdice uz maji plovouci ulozeni v drzaku.

A mas to za babku :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 07:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Díky za chválu i připomínky. Brzdy a podvozek jsou důležitý a všechno bude, ale potřebovali jsme nejdřív nahodit motor a vyzkoušet to, jestli stojí za to sr*ní. Pak budeme určitě řešit i tohle.
Kliky se mě moc nechce dělat, takže narvem jen ty nejnutnější vepředu. Zadní dveře bych chtěl lamino a protože vzadu toho moc nebude, stačí když půjdou oddělávat celý, podobně jako kapota.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2010 08:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2004 19:03
Příspěvky: 14358
Bydliště: Split, Croatia
Ať už to bude jakékoliv tak to bude brutal :-D 8) , ale někde jsem na začátku četl snad něco o závodech do vrchu.... Nebyl by na závody do vrchu lepší nějaký čtyřválec který se dá vytáčet? Ať už nějaký 16v od VW nebo třeba VTEC ?

_________________
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2010 12:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2092
Bydliště: Jihlava - Staré hory
To zalezi v jaky tride bude jezdit, ta VR6 je 2.9 ne?Aby jsi na startu nestal vedle 3.0 M3 :lol: To by sis moc nezasoutezil 8)

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2010 07:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
F.l.a.n.e.l. píše:
Nebyl by na závody do vrchu lepší nějaký čtyřválec který se dá vytáčet? Ať už nějaký 16v od VW nebo třeba VTEC ?

Jo to je možný, nemám s tím moc zkušenosti. Ale myslím že by to stálo pěknej balík a taky se mě nějak ty 6válce zalíbily :) Uvidíme jak to celý bude fungovat a pro co bude auto nejvhodnější. Když seženem prachy, tak bych chtěl celkovej upgrade...zatím to je taková vize
Nojo je to 2.8 takže do 3 litrů(nebo +2000??) Konkurence bude veliká...sázím proto na nízkou hmotnost a hlavně je to pro nás spíš zábava, no stres.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2010 09:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2004 19:03
Příspěvky: 14358
Bydliště: Split, Croatia
No tak ono to špatně nejede. já mám VR6 a cca 1OOOkg a včera jsem si krásně potrápil jednu carreru na silnicích první třídy. Na dálnici by ujela, ale takhle jsme jeli pořád za sebou.
Proto mě udivilo že na závody do vrchu dáváš "těžký" motor. Ono až potom v zatáčce dupneš na plyn, tak ti auto pojede rovně místo aby zatočilo. Proto mě překvapilo. Každopádně super projekt!

_________________
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2010 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
F.l.a.n.e.l.: Díky za pochvalu, od tebe si toho vážím. Tvoje projekty jsou fajne:) Vrchy se mě líběj a chtěl bych to zkusit. Třeba to nepůjde a skončíme u sprintů apod. Sám sem zvědavej jak to pojede, auto by mělo celkem lehký, ale jízdní vlastnosti teprve zjistíme...a postupně se pokusíme vše vychytat a vylepšovat

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 03 čer 2010 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2006 22:50
Příspěvky: 201
Bydliště: Ústí nad Labem
FLA ma pravdu. je to moc tezkej motor na predek.na sprinty dobry,ale auto bude velice nedotacivy a v zatackach,kdyz streli zadek,tak to neuhlidas.projekt jinak peknej. ja bych radsi dal motor za sedacky,mezi napravy,drzim palecky,at vam to jezdi

_________________
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 04 čer 2010 12:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2005 15:10
Příspěvky: 664
Bydliště: turnau
kdyz brzdy tak komplet tedka sem to letmo procet a newim jestli tam mas posilovac z vr6 a nebo ne ja sem daval komplet octava brzdy (od posilovace po trmeny )a sem nadmiru spokojenej :lol: jinak projekt zajimavej schuti do toho vsechno je otazka vyvoje 8)

_________________
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 07 čer 2010 06:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
:) Díky, budem na tom makat. Když najdu zajímavou nabídku, tak se udělají i pořádný brzdy.
Momentální stav - auto je na boku a doděláváme spodek, prahy a různý drobnosti...

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 14 črc 2010 06:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Aby to nevypadalo že se nic neděje, tak dáváme dokupy podlahu a některé prvky podvozku, protože jsme objevily nedostatky a dokončení se tedy neustále oddaluje :( Nyní vyvařujeme podlahu pod nohama a budou tam výztuhy vl. výroby a zadní nosníky bylo taky potřeba opravit
Pokračujeme pomalu, v tomhle počasí :?:

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 06:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Takže spodek je KONEČNĚ dodělaný a nastříkaný. Nasadili jsme zadní nápravu a posadili na kola.
Teď je potřeba nastříkat motorový prostor a hodit zpět motor.
Přední podběhy jsou taky v barvě a postupně dokitováváme i prahy...

Tady je pár fotek:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 31 srp 2010 07:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Tak přes víkend jsme dolakovali motorový prostor a hned jak to šlo jsme namontovali motor zpět. Teď nahodíme podvozek a kola, a můžeme pokračovat v ladění prahů. Až se dodělá tohle, přijde na řadu interiér a ten se zatím nastříká bez rámu...
Pak bude na řadě elektrika, palivová a brzdová soustava a po dlouhé době znova zkusíme rozdejchat motor a projet se s tím.

Další fotky budou až po dokončení

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 31 srp 2010 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2008 20:56
Příspěvky: 1630
Práce hezká :wink:
Ale z jak tlustého plechu to máte? Protože podle fotek nemají podlahy ani čumák žádné profilování - nepruží to moc? Nebo to má navařené nějaké profily jako výztuhy?

_________________
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 01 zář 2010 08:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Ty velký plochy jsou z 0,8 mm plechu, podlaha je lehce vyztužená shora. Jinak jestli myslíš předek, ty kulatý podběhy jsou festovní díky tvaru a i ty přední plechy celkem drží, tím jak jsou ohnutý a navařený. Není to možná úplně echt ale nic na tom nedrží a když auto vletí do pangejtu tak se stejně shrnou jak papír...

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 01 zář 2010 10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2008 20:56
Příspěvky: 1630
Čumák ještě jde, ale myslel jsem podlahy :wink:
Já třeba dával na mé auto netvarovaný plech nějakých 15 cm x 25 cm a už i tak mi připadá, že to strašně pruží :wink:
Ale pro účely, na které to máš to tolik vadit nebude. Pokud budou zesílení jinde

_________________
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 02 zář 2010 12:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Zatím to nějak nepruží a pod nohy přijde ještě hliníkový plech, jinde na podlahu nebude tlak. Časem by měl přibýt i rám, který vyztuží kastli kompletně.

Tady jsou nové fotky(musím se pochlubit :mrgreen:)

Před montáží


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Naposledy upravil redy dne 02 zář 2010 12:29, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 02 zář 2010 12:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Další foto z montáže:)
Příloha:
CIMG1886.jpg

Příloha:
CIMG1885.jpg


And engine inside!
Příloha:
CIMG1887.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 02 zář 2010 12:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Foto motoru


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 13 zář 2010 07:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Teď už auto stojí na kolech, celkem nízko vzhledem k 17" kolům. Až bude líp, vytáhnem káru ven a foukne se vnitřek a prahy;)
Chci začít co nejdřív strojit elektriku, palivo a další věci aby se dal natočit motor a projet se. Brzo přidám foto

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 04 lis 2010 14:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Pokročili jsme se strojením auta, vše je na svém místě, zatím provizorně. Přes zimu chci ještě dodělat rám a pak se komplet kára nastříká.
Nicméně jsme narazili na problém s elektrikou a to že svíčky nehází jiskru. Nejsem žádnej automechanik a tak nevím, kde je chybka. Uvítám nějaké rady :) Možná pomůže, že proskočí jiskra při zapnutí klíčku. Pekně me to štve, chtěl jsem vyzkoušet jak to pojede ještě před zimou...kvůli tomuhle se na autě teď moc nedělá:/

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 05 lis 2010 13:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8213
Bydliště: Litvínov
Máš správě ukostřenej motor?

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 05 lis 2010 13:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2004 19:03
Příspěvky: 14358
Bydliště: Split, Croatia
redy píše:
Nicméně jsme narazili na problém s elektrikou a to že svíčky nehází jiskru.


jiskra jde, respektive půjde až zapojíš ještě jeden káblík... já se s tím mrdal 14dnů než jsem ho našel :smich:

_________________
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010 12:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Myslím že v kostře není problém, to jsme zkoušeli přepojit...
Nic mě nenapadá, kterej kabel by to měl bejt? Předtím jsme to měli zapojený stejně a šlo to, tak nevím. :-0
Díky za odpovědi :)

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010 12:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2007 01:55
Příspěvky: 683
Bydliště: Malacky(slovensko)
tak toto je fakt uchylny projekt,kebyze mam ja vr6 k dispozicii tak jedine do golfa II alebo III ale favorit??? :shock: fuj

_________________
first lowered R E N A U L T C L I O grandtour
http://www.clio-club.sk/ - renault clio club sk/cz


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů