Poslední návštěva: 05 pro 2019 16:28 Právě je 05 pro 2019 16:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Opel Kadett by Kubi
PříspěvekNapsal: 10 čer 2012 16:57 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
Značka: Opel
Model: Kadett E
Rok výroby: 1988+1989+1990... záleží jak který díl :lol:
Výbava: GSi (ano GSi je výbava, s motorizací to NEMÁ co dělat)
Barva: Silber Metallic

Podrobnou story si můžete přečíst v mém projektu zde: http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=116&t=103924
Pro lenochy to shrnu :lol:

Jedná se tedy původně o Kadetta E Club, 5dvéř hatchback s motorizací 1,3i 44kw. Auto vlastním cca 5 a půl roku, je to mé první auto a tak jsem se rozhodl, že si ho prostě nechám a budu o něj pečovat. Na druhou stranu jsem si říkal, jestli to má smysl pečovat o socku Kadetta v edici Rezz, pardon Club a tak došlo na kompletní přestavbu na GSi verzi. Sehnal se nejprv jen motor původně 2,0 8v 85kw ale pak se za směšný peníz naskytl celý 2,0 16v Kaďour ve stavu ouvej. To byl impuls kterého bylo potřeba. V podstatě z 1,3i zůstaly jen okna, hlavice řadičky a zadní plato :lol: Vše ostatní od koberce, přes elektriku, nápravy, motor až po křídlo nebo tlumič výfuku jsou z různých GSi které jsem oholil o nějaké díly. Jsou to dvacet let+ starý auta takže sehnat některé díly bylo jednoduchý asi jako narvat meloun mravenci do zadnice.... Záměr byl maximálně zachovat tvary GSi a pokud možno se vyhnout všem moderním tuzingovým kravinám typu osamolepkovaný blatník nebo denní svícení. Snad se povedlo. Někdo mě možná bude kamenovat za ten lem ale tady se prostě nedá svítit. Origo lem je tak na 6x15

Co se týče výbavy

Původní Club:
1. centrál
2. 5 kvaltů
3. to je vše :lol:

Nyní
1. servo
2. el. okénka 4x
3. el. zrcátka - vyhřívaná
4. palubní počítač
5. check control
6. 4x kotouč, vepředu drážkované Brembo + desky ATE
7. digi přístrojovka
8. anatomické sedačky Recaro
9. kožený volant origo GSi 16v
10. Mlhovky Hella vpředu i vzadu..... určitě jsem ještě na něco zapoměl.

Motor: C20XE - 2.0 16v 110kw/196Nm @ 6000rpm. Motor je vybaven Cosworth hlavou, která narozdíl od německých Kolbenschmidtů nemá takovou tendenci praskat.
Převodovka zůstala dlouhá F20. Válela se mi v garáži ještě kratší osmiventilácká F16 ale já jsem spokojený prozatím s tou delší, jde s tím jezdit i běžně do práce aniž by mě to sežralo.
Úpravy motoru: Pouze sání Friedrich Motorsport (+3 až 5kw) a to je prozatím vše.
Do budoucna: v zimě bych rád motor trošku dal do kupy, základní údržbu jsem udělal u výměny ale určitě by to chtělo udělat hlavu, palec, víčko, kable a takové věci. Dál bych rád chip od EDS Motorsport a případně pokud se zadaří tak čtyřklapku

Podvozek - zatím tlumiče JOM plus -50/30 pružiny JOM ale už se mi v garáži válí sada pružin Koni a časem bych rád došetřil na stavitelné tlumiče Koni. Sic neustále poslouchám kecy o tom, že to je vysoko ale to já mám na háku. Nepotřebuju se ztrapňovat před retardéry a s autem se můžu svižněji svézt i tam, kde ostatní zapomínaj části karosérie případně olejové vany :lol:

Karoserie:
Vyvařená, po laku cca dva měsíce. Je téměř v origo stavu s vyjímkou lišt dveří které sháním a vytažených lemů. Vzadu jsou světla zn. Irmscher, dopředu ještě musím sehnat origo GSi světla Hella. Lišty nárazníků a masku jsem vzal černým matem stejně jako boční prahové lišty.

Kola: Keskin KT1 7,5 + 9x16 ET 25 + 15. Pneu 195/45 Barum Bravuris vepředu, vzadu 215/40 Hankook. Do budoucna bych rád nějaké 15" s límcem a nižším ET.

Audio: Téměř neexistuje - zbytečně kila navíc

Na autě neustále něco dodělávám, takže tento popis už zítra možná nebude platit. Je to spíš koníček než cokoliv a i proto to tak trvá, nic mě nehoní, baví mě to, nedělám to, protože musím a když to dodělám za dalších pět let tak pokud to do té doby nezametu, vůbec mě to nebude štvát...Když už jsem u toho tak bych moc rád poděkoval všem, kteří mi jakýmkoliv způsobem pomohli a jmenovitě především Ondrovi, který sem sice nechodí ale při většině prací na autě mi asistoval jakožto člověk z oboru a bez něj by to asi neklaplo. Dále pak Sašovi za výměnu motoru a Marttymu za asi tisíc a jednu věc, se kterou mi pomohl... však on ví :mavani:

Toť asi vše, snad jsem na nic podstatného nezapoměl....

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
  
 
 [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů