zahlazení a ochrana proti rzi

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Lordík »

Zdravím vás moudré hlavy... mám takovej možná hloupej dotaz.. byl jsem za lakýrníkem a optal se ho na zahlazení (zavaření) prolisů po lištách úplně do hladka... pán lakýrník říkal že to za nějakej čas začne hnít :roll: fotky jsou vybrané tak aby byl vidět problém a výsledek... nejde mi o to jak to přibodovat či vykytovat jde mi o to že po navaření plechu zůstane kousek místa mezi přibodovaným plechem a dveřma..jak ošetřit a zabránit právě zmíněnému hnití plechu právě v té mezeře :?
Přílohy
P1030228.JPG
P1030228.JPG (250.25 KiB) Zobrazeno 1654 x
Naposledy upravil(a) Lordík dne 08 zář 2012 18:21, celkem upraveno 2 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Lordík »

ve výsledku by to mělo vypadat takto 8) prosím vás o radu nerad bych to spáchal a nechal nalakovat auto a ono to za rok nějak vylezlo či to opravdu začlo reznout
Přílohy
4zn3.jpg
4zn3.jpg (182.75 KiB) Zobrazeno 1653 x
5ez1.jpg
5ez1.jpg (249.58 KiB) Zobrazeno 1653 x
3ux1.jpg
3ux1.jpg (192.44 KiB) Zobrazeno 1653 x
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
maRkus
Příspěvky: 5343
Registrován: 15 zář 2006 13:08
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od maRkus »

zavarit, zacinovat a nebude to hnit kdyz se to udela poradne... ale vypada to divne
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Lordík »

jde o to s těma lištama se mi to nelíbí bez nich to celkem ujde.. jenže nastává problém číslo jedna přední nárazník ze sporta nemá prolis! aby mi seděl přední zender se zadním faceliftem tak na zadním nárazníku se nechá zavařit ten prolis do ztracena... když už to doženu do tohoto stádia dveře a hlatníky jsou takovej rušivej element :lol: vycínovat to ze vnitř (přístup tam bude vážně na kok*t) nebo z venku? 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
maRkus
Příspěvky: 5343
Registrován: 15 zář 2006 13:08
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od maRkus »

zavarit a zacinovat... zevnitr vyvrtat diry a vosk ???? me to este napadlo jako moznost
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Venca Brody »

jak píše maRkus. Nic jiného mě nenapadá..
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Jirka.Kolouch
Příspěvky: 1630
Registrován: 27 úno 2008 20:56

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Jirka.Kolouch »

Bez lišt se mi to nelíbí ale...
Pokud už by to tak bylo, tak já dělávám tak, že zavařím, kit, lak a zevnitř to předem vyvrtanýma dírkama vystříkám základem a na to vosk :wink: Zatím si nikdo nestěžoval 8)

EDIT: Teď vidím, že něco podobného psal i Markus :wink: Takže ověřená metoda :D
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Lordík »

OK díky moc 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
maRkus
Příspěvky: 5343
Registrován: 15 zář 2006 13:08
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od maRkus »

markus nema nic overeny, svarecce se vyhejba 8mi kilometrovym obloukem, jen me to napadlo jako moznost
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Angličák »

Každá dutina je zdrojem koroze....optimální řešení by bylo ten prolis vyřezat ven a nahradit rovným plechem...ale do toho se asi málokdo pohrne...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od Juraj »

vsak nic nebrani v tom udelat do te dutiny zevnitžr dirku a vystriknout to necim na dutiny ;-) jinak urcite misto kitu cinovat :-) kup tyc slytiny cinu a olova na klempirinu ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od kony5 »

vypadá to bez prolisu hnusně...ale jak už bylo řečeno narvat do toho zevnitř základ... ale dvousložkový zaklad s AL a ZN prachem ... ně nějaký šmejd z OBI...a nedávat tam vosk ale normálně vazelínu s olejem :lol: :lol: garanci že ti to nezrezne beru na sebe :D

mm-airbrush
Příspěvky: 24
Registrován: 29 črc 2010 18:27
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: zahlazení a ochrana proti rzi

Příspěvek od mm-airbrush »

Vytvořením dutiny budeš mít opravdu problém, jak psali kluci výše.
Když už to tak chceš dělat: Kvalitně provařit a OKAMŽITĚ zvenku stříknou dvousložkovým epoxidovým primerem. Zevnitř ho nedostaneš, takže tam asi jiná možnost než navrtat a vystříkat voskem není. Ale až potom !

Nastříkaný epox raději bruš až třetí den- lehce přebrousit a můžeš začít kitovat-vyrovnávat. Samozřejmě to projedeš na hodně místech na plech, takže zase aplikovat 2K epox. Ten může sloužit zároveň jako vrchní plnič, ale pro klid duše a v případě nějaké efektní barvy to vše dej ještě do klasického kvalitního 2K plniče po vybroušení špricu.

Pokud máš možnosti, kvalitní cínování ihned po zavaření je samozřejmě plus 8) , ale pak pokračuj stejně s tím epox. základem jak jsem psal výše. Doladit softem či mutisoftem a dát do špricu, brousit, plnič, brousit,..lakovat... jak snadné :D
http://www.mm-art-airbrush.cz

Subaru Legacy GT Wagon
Suzuki GS1000S ´79
Suzuki GS750 ´76 Cafe-racer
Ducati 900SS

Odpovědět

Zpět na „Pokec“