Chip box,powerbox

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

mari5456
Příspěvky: 4
Registrován: 29 črc 2011 13:41

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od mari5456 »

Tak dnes ten zázrak dorazil, zítra namontuju a dám vědět co to dělá.

Uživatelský avatar
djchrpa
Příspěvky: 1252
Registrován: 28 bře 2006 20:47
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od djchrpa »

:D :D :D raději jsi měl vzít starou na večeři, zajít si do kina a autu koupit plnou nádrž . To by byly lépe investované peníze. Nechce se mi věřit, že v dnešní době se ještě někdo nechá nachytat na píčo-powerboxy :D
Nafta & benzín

mari5456
Příspěvky: 4
Registrován: 29 črc 2011 13:41

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od mari5456 »

Jelikož jsem byl mimo republiku, nemohl jsem se s Vámi dříve podělit o své dojmy s powerboxem Proracing ktarý je tu řešen, a který jsem chtěl na vlastní kůži vyzkoušet ve své E60 525d a tak jsem ho ze zvědavosti zakoupil. :D Minulej čtvrtek ten zázrak polské vědy a techniky za cenu kozaček od Vietnamců dorazil a ještě ten den jsem na německém serveru odchytil týpka, kterej přesně tenhle box implantoval do lautr stejného povozu jeko mám já a nakrmil mě razantním nárůstem výkonu od spodních otáček až do 5000. Spotřeba mu údajně klesla ve městě o 2 litry, mimoň o litr, maximálka vzrostla na 246 km/h a zrychlení a pružnost nesrovnatelná se základem (výsledkem by mělo být 212 koní z původních 177 a 470NM z původních 400) :shock: Inu řekl jsem si, tož vyzkúšame, tahle anekdota z říše snů mě nahlodávala jako červotoč a ještě víc vydráždila, tak jsem v sobotu ráno nečekal a vrhnul se na věc. Instalace vhodná i pro lidi z chráněných dílen, konektory na liště commonrailu pásly tak přesně až jsem začal věřit že to funguje a po zapojení na mě mrkla zelená kontrola jako že je "pšonk" připravenej vyždímat z motoru maximum, takže za 5 minut hotovo i se sicherhajckama, že u Schnitzera by to nepřidělali líp. Podotýkám že jsem si předem na projeté rychlostní silnici naměřil pár časů, zrychlení a pružnost aby bylo s čim srovnávat. Jak jsem zadekloval motor tak jsem dostal předstartovní horečku, že jsem si chtěl vzít helmu z mašiny a palčáky. Ještě fofrem na velkou aby to ze mě nevylítlo při akceleraci a jde se na to :D Nechal jsem ohřát motor a vyrazil na trať zpráskat pár autobusů Student Agency, který jezděj v levym pruhu nechutně svižně. Výsledek testu světe div se.............NIC, ten parchant nevykouzlil vůbec nic :nono: Z 0-100 stejný, pružnost 60-100 na trojku i čtyřku stejný, 80-120 zase stejný. Maximálku jsem ani nezkoušel, ale do 220 paradoxně stejný pocity. Buď si ze mě ten člověk z NDR dělal prdel a přesedl z Trabanta do Báva nebo je mu trapný přiznat že koupil polskej šukartykl po wypadku. Já jsem přesně po třiceti minutách box vymontoval, pěkně zabalil a posílám zpět prodejci, kterej se divil že mi to nefunguje, ale bez řečí bere box zpátky a chytá jinou volavku, jako bonus mi poslal návod jak box zajet, jak postupovat při vytáčení motoru což mě rozesmálo, tak jsem mu poděkoval za lexikon kouzel a poslal šunkoflex nazpátek (box koupen od soudruhů v NDR ale zaslán z Polskaya respublika :kladivo: ). I když u mě logicky taky zafungoval placebo efekt tankovačů Schell V-poweru, který věří že když daj do auta něco co má zvýšit výkon tak to tam prostě někde musí bejt. Po mým testu ani nemělo smysl dávat auto na brzdu,měřit výkon a ztrácet čas a peníze za něco co ve mě nezanechalo žádný následky. Možná by byly výsledkem tři koně ale nejsem po lobotomii abych to v motoru nechal jen tak z plezíru. Neházel bych ale všechny powerboxy do jednoho pytle, mám ověřeno že některé boxy opravdu bezproblémově fungují (alespoň v 525d), zaměřil bych se ale na německý výrobce a rozhodně nekupoval ty nejlevnější, ceny od 400 euro jsou normál. Když kupvat u nás, kde vládne systém levně koupit a draze prodat takže bych kupoval jen ověřenej "oblbovač". Každopádně jsem to zkusil a těšim se na další testovací akci. Přikládám pár fotek že jsem si tu neplácal játra jen tak pro prdel a vážně box vyzkoušel :mavani:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od JRD McLAREN »

Dakujem....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3626
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od crocjirka »

zajimave ze ti co to vychvalovali, maji jeden prispevek :D :D
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

kruzman
Příspěvky: 1
Registrován: 14 říj 2011 22:34

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od kruzman »

Čest kluci hele potreboval bych poradit ,chtel bych zvysit vykon na svem oplu astra g 2.0 dti 74kw . poradte cim mam zacit asi chip ze? nebo vstriky? nebo vetsi turbo ?

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od JRD McLAREN »

najlacnejsie je iny vyfuk, teda s vacsou priepustnostou...
potom to ide turbo+vstreky..

ale ty co su DIESEL POSITIVE ti budu vedet poradit viac..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od crazyape »

Misto tyhle chujoviny bych spis doporucil Unichip od Dasteku...

http://uni-tec.cz/

*Honza*
Příspěvky: 1
Registrován: 29 zář 2015 00:47

Re: Chip box,powerbox

Příspěvek od *Honza* »

Ahoj a co tuning od Brabusu? - většinu úprav motoru řeší Brabus právě powerboxy.

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“