Oil Reservior catch tank

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
RabuKate
Příspěvky: 285
Registrován: 20 zář 2004 20:48
Bydliště: Moravske slovacko

Příspěvek od RabuKate »

instalater píše:aha, trochu jsem z toho chytrej a trochu blbej, je tam nějak moc vývodů

jednoduchší obrázek nemáš ? 8)


hmmm

Instrumentální analytická chemie: separační (dělící) metody...

Jsou většinou založeny na rozdílné distribuci dělených látek mezi dvě různé nemísitelné fáze.

tzn: olej smisen se vzduchem za vysoke teploty unika do uzavreneho valce kde se ochlazenim oddeli kapalna (olej) od plynne (vzduch) slozky a separovany vzduch prichazejicim tlakem ze vstupu stoupa nahoru kde je jediny unik ven zpet do vzduchoveho okruhu sani---

obrazek asi lepe nesezenu, chtelo by to nakreslit na tabuli...

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín

Příspěvek od instalater »

RabuKate píše:
instalater píše:aha, trochu jsem z toho chytrej a trochu blbej, je tam nějak moc vývodů

jednoduchší obrázek nemáš ? 8)


hmmm

Instrumentální analytická chemie: separační (dělící) metody...

Jsou většinou založeny na rozdílné distribuci dělených látek mezi dvě různé nemísitelné fáze.

tzn: olej smisen se vzduchem za vysoke teploty unika do uzavreneho valce kde se ochlazenim oddeli kapalna (olej) od plynne (vzduch) slozky a separovany vzduch prichazejicim tlakem ze vstupu stoupa nahoru kde je jediny unik ven zpet do vzduchoveho okruhu sani---

obrazek asi lepe nesezenu, chtelo by to nakreslit na tabuli...


Já to zkusím načrtnout jednoduchšejc a hodím to sem jestli jsem to pochopil 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6521
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tady bude nějaká bota, Catch Can má dvě koncovky a já mám dvě ventilový víka. A už jsem viděl jak prostě vedou hadice od vík do Canu. A ten vzduch teda pak vyfičí kudma ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín

Příspěvek od instalater »

no to já mám zase odvětraný i víko i vanu :P
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Paolo.n
Příspěvky: 42
Registrován: 07 čer 2004 09:59
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Paolo.n »

Tuhle vec si budu muset poridit, protoze to co jsem nasel v sacim potrubi, to byl teta humus jakej jsem jeste nevidel, asi 3mm tlusta vrstva vsude, nechapu jak ten motor moh vubec behat s ucpanejma kanalkama a tak. Ono toho cast byla taky od EGR ale to uz jsem odpojil.

Jeste takovej dotaz, z toho nejsem moudrej. Na viku mam 2 vyvody pro odvetrani jeden je pripojenej pred klapku a druhej, na tom ja PCV je pripojenej za klapku. Neni to nejaky divny? Kdyz ten prvni je jen pruchozi trubicka, tak potom ztraci vyznam PCV, ne?

PaJaS
Příspěvky: 222
Registrován: 05 říj 2004 10:17

Příspěvek od PaJaS »

PJ píše:
Ritchma píše:Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???

No myslim že tu za filrem zaslepit a na ten druhej kus dat ten malej filtr nebo to propojit přest ten OCC


Tak tohle by mohlo resit muj problem. Jeste mi nekdo reknete jakej ze to mam chtit ten filtrik? Ja temhle vecem moc nerozumim :oops: :?:

Uživatelský avatar
Milhauzz
Příspěvky: 276
Registrován: 24 bře 2004 11:39
Bydliště: ==OSTRAVA==

Příspěvek od Milhauzz »

... u meho motoru stacilo zaslepit "T" kus na ventilovem viku a z vika dolu vest hadici do separatoru a vse je OK !!! 8) asi takhle :

Obrázek
NISSAN SUNNY 2.0 GTi 16V http://www.nismo.cz

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“