
Takze tady je stranka se zajimavyma odkazama kolem EEC-IV
http://www.austin.cc.tx.us/cloud/tc_eec.htm
Zaujme predevsim link http://www.austin.cc.tx.us/cloud/efi/eectch98.pdf kde je uceleny popis cele jednotky, jak funguje atd

Pomoci tohoto konektoru se da podle vsecho jednotka diagnostikovat, provadet dataloging a taky "chipovat"
Chipovani probyha asi tak ze mame pamet s programem pro EEC a tu pripojime pomoci jeste par obvodu na konektor J3 (jak to dela Superchips, Hypertech nebo Wesley)
Na uvedene strance je take odkaz na J3 adapter (bohuzel stranka uz neexistuje) a dva obrazky zapojeni tototo J3 adapteru
http://www.austin.cc.tx.us/cloud/efi/images/j3_1.gif
http://www.austin.cc.tx.us/cloud/efi/images/j3_2.gif
Po prozkoumani schematu jsem dosel k zaveru ze se jedna prave o "chip modul" ale je to jen odhad :o
Jak jsem se docetl v eectch98.pdf malo by snad pres konektor J3 ji take precist obsah interni EPROM pameti, coz me vede k myslence ze pokud prectu obsah interni EPROM pameti a nahraju ho do esterni pameti (chip pres J3) dokazu tim treba z jakekoliv RJ stejne generace udelat RJ treba pro 1.8i 16V 130HP ZETEC :o ... to uz stoji za vyzkouseni optroti "zbytecnemu" schaneni RJ pro tento motor

Takze rad bych tu rozjel diskuzi na toto tema a hlavne bych rad take prisel na to jak pomoci J3 rozjet dataloging

Rad bych upozornil ze stejne tema jsem otevrel taky na FordFans zde