My CRASHED car
Moderátor: Ritchma
My CRASHED car
tak takhle dopadl muj milasek
cela palubka skrizena:(
kolo jen vypada v pohode, visi tam na tlumici, po narazu jsem ho tahnul asi 70metru pod sebou
trochu zdeformovanej A sloupek
prerazeny spodni rameno, z kola trochu osmicka
takze vsechno zacina znova, ve ctvrtek si jedu pro tenhle vrak, bude na nem uplne strasne moc prace, ale nakonec bude vypadat pekne:)
Jezdete opatrne, je to fakt hroznej pocit se takhle piplat s autem a pak je to behem vteriny vsechno v haji... trvalo mi asi 3 dny nez jsem pochopil ze uz to auto proste neni a nebude, ze musim zacit znova...
cela palubka skrizena:(
kolo jen vypada v pohode, visi tam na tlumici, po narazu jsem ho tahnul asi 70metru pod sebou
trochu zdeformovanej A sloupek
prerazeny spodni rameno, z kola trochu osmicka
takze vsechno zacina znova, ve ctvrtek si jedu pro tenhle vrak, bude na nem uplne strasne moc prace, ale nakonec bude vypadat pekne:)
Jezdete opatrne, je to fakt hroznej pocit se takhle piplat s autem a pak je to behem vteriny vsechno v haji... trvalo mi asi 3 dny nez jsem pochopil ze uz to auto proste neni a nebude, ze musim zacit znova...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Spyker: no je to zase jenom trilitr, naraznik ma z biturba, az se udela tak bude vypadat vyborne:) jinak podle toho jak se ted rysuje moje financni situace, biturbo bude na jare
uz me nebavi to porad opakovat, takze z Renaultfora:
pri ceste do nemecka minuly tyden mi auto totalne zrusil priblblej nemec s corrolou v brejlickach, podle zjevu bych ho posadil urcite treba k pocitaci, ale v zadnym pripade za volant.. protoze nepouziva zrcatka ani blinkry, tak mi to tesne prede mnou poslal primo na me, nemel jsem absolutne sanci s tim neco udelat, stihnul jsem akorat trochu strhnout volant doleva, takze jsem ho nenapalil primo do jeho dveri, ale na kolo, ktery mu ulitlo i s tlumicem asi 20metru od auta,cimz jsem ho asi usetril hodne osklivych zraneni... jsem vul ze jsem si ho vice neohlidal, predjizdel jsem kolonu asi 10 aut na dlouhe prehlene rovince, ktera byla v protismeru cela prazdna.. asi 20 km pred chomutovem od prahy.. koukam, jestli nekdo nebude odbocovat doleva na takovou pijezdovou cestu k nejakymu motorestu, nikdo neblika ani si nenajizdi ke stredovy care, tak jedu, ale on si na posledni chvili vsiml ze tam je motorest a strihnul to tam asitak 5-10 metru prede mnou.. urazil jsem mu levy kolo, otocil ho o 180 stupnu, on me nasmeroval do skarpy, kde jsem jeste prostredkem auta vzal znacku, ktera znicila zbytek veci ktery na predku byly po narazu v pohode (sahara,chladice).. vzhledem k tomu ze jsem po stretu tahnul pravy predni kolo pod sebou na tlumici protoze se prerazilo spodni rameno a pretrhla se brzdova hadicka, tak jsem jen bezvyznamne kroutil volantem doprava, abych nevlitl do toho prikopu, ale to to levy kolo to samotny holt otocit nezvladlo... Jel jsem jen s brachou, ten v soku hned jak jsme pristali asi po 70 metech letu skarpou vylitl rozmlacenym okynkem z auta a bezel ha jakoze zabit za to ze nas malem zabil a zdemoloval mi auto (pravy predni dvere asi o 10cm kratsi, A sloupek vyhnutej nahoru, bez sance je otevrit, cela prava strana auta ma tvar rohliku).
Ve stredu jdu na vyslech v policii kde se to bude resit, jsem zvedavej jak to vsechno dopadne, bohuzel pro me v miste stretu uz byl zakaz predjizdeni, znacka cca 20 metru pred krizovatkou spolu s omezenim rychlosti na 70 pry nainstalovana asi 3 tydny pred tim... v muj prospech hovori to, ze jsem zacal predjizdet uz daleko pred zakazem, stredova cara byla celou dobu prerusovana, znacku zakaz predjizdeni jsem nemohl videt pres nejaky nakladak co jsem predjizdel, a ten skopcak nedal znameni o zmene smeru jizdy.. ale stejne si myslim ze to pro me dopadne docela spatne... jak to vidite vy???
takze zaver takovej, ze jsem rad ze se nikomu nic nestalo, zjistil jsem ze safrane je hodne bezpecny auto, taky jsem zjistil, ze i kdyz si davam na silnicich hodne velkej pozor a docela dobre predvidam, tak je to porad malo.. (vsechno mi to vtloukl do hlavy tata, profesionalni ridic s asi 3mil. km bez nehody- jeho "autoskola" po tom co jsem si udelal papiry trvala asi 2 roky nez mi samotnymu pujcil svyho safrana)..
jo a taky jsem si bohuzel uvedomil, ze i kdyz jsem na svym aute porad resil nejaky drobnosti, tak jsem ho mel celkove v perfektnim stavu az na nejaky kosmeticky nedostatky a az si neco koupim, tak mi asi bude docela dlouho trvat nez si ho dam do takovyho stavu:(
uz me nebavi to porad opakovat, takze z Renaultfora:
pri ceste do nemecka minuly tyden mi auto totalne zrusil priblblej nemec s corrolou v brejlickach, podle zjevu bych ho posadil urcite treba k pocitaci, ale v zadnym pripade za volant.. protoze nepouziva zrcatka ani blinkry, tak mi to tesne prede mnou poslal primo na me, nemel jsem absolutne sanci s tim neco udelat, stihnul jsem akorat trochu strhnout volant doleva, takze jsem ho nenapalil primo do jeho dveri, ale na kolo, ktery mu ulitlo i s tlumicem asi 20metru od auta,cimz jsem ho asi usetril hodne osklivych zraneni... jsem vul ze jsem si ho vice neohlidal, predjizdel jsem kolonu asi 10 aut na dlouhe prehlene rovince, ktera byla v protismeru cela prazdna.. asi 20 km pred chomutovem od prahy.. koukam, jestli nekdo nebude odbocovat doleva na takovou pijezdovou cestu k nejakymu motorestu, nikdo neblika ani si nenajizdi ke stredovy care, tak jedu, ale on si na posledni chvili vsiml ze tam je motorest a strihnul to tam asitak 5-10 metru prede mnou.. urazil jsem mu levy kolo, otocil ho o 180 stupnu, on me nasmeroval do skarpy, kde jsem jeste prostredkem auta vzal znacku, ktera znicila zbytek veci ktery na predku byly po narazu v pohode (sahara,chladice).. vzhledem k tomu ze jsem po stretu tahnul pravy predni kolo pod sebou na tlumici protoze se prerazilo spodni rameno a pretrhla se brzdova hadicka, tak jsem jen bezvyznamne kroutil volantem doprava, abych nevlitl do toho prikopu, ale to to levy kolo to samotny holt otocit nezvladlo... Jel jsem jen s brachou, ten v soku hned jak jsme pristali asi po 70 metech letu skarpou vylitl rozmlacenym okynkem z auta a bezel ha jakoze zabit za to ze nas malem zabil a zdemoloval mi auto (pravy predni dvere asi o 10cm kratsi, A sloupek vyhnutej nahoru, bez sance je otevrit, cela prava strana auta ma tvar rohliku).
Ve stredu jdu na vyslech v policii kde se to bude resit, jsem zvedavej jak to vsechno dopadne, bohuzel pro me v miste stretu uz byl zakaz predjizdeni, znacka cca 20 metru pred krizovatkou spolu s omezenim rychlosti na 70 pry nainstalovana asi 3 tydny pred tim... v muj prospech hovori to, ze jsem zacal predjizdet uz daleko pred zakazem, stredova cara byla celou dobu prerusovana, znacku zakaz predjizdeni jsem nemohl videt pres nejaky nakladak co jsem predjizdel, a ten skopcak nedal znameni o zmene smeru jizdy.. ale stejne si myslim ze to pro me dopadne docela spatne... jak to vidite vy???
takze zaver takovej, ze jsem rad ze se nikomu nic nestalo, zjistil jsem ze safrane je hodne bezpecny auto, taky jsem zjistil, ze i kdyz si davam na silnicich hodne velkej pozor a docela dobre predvidam, tak je to porad malo.. (vsechno mi to vtloukl do hlavy tata, profesionalni ridic s asi 3mil. km bez nehody- jeho "autoskola" po tom co jsem si udelal papiry trvala asi 2 roky nez mi samotnymu pujcil svyho safrana)..
jo a taky jsem si bohuzel uvedomil, ze i kdyz jsem na svym aute porad resil nejaky drobnosti, tak jsem ho mel celkove v perfektnim stavu az na nejaky kosmeticky nedostatky a az si neco koupim, tak mi asi bude docela dlouho trvat nez si ho dam do takovyho stavu:(
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
tak ten vrak jsem si pekne rychle rozmyslel, kdyz mi doslo ze jsem ho chtel vlastne jenom kvuli narazniku z biturba, jinak je totiz v katastrofalnim stavu.... uz jsem se rozhodl, ze budu zatim bez auta, bracha si totiz koupil baccaru, taky v nic moc stavu, ale je to Baccara s manualem, ktery jsou v cr asi jenom 2:) a vzhledem k tomu ze uz jsem mu na to nacpal spoustu dilu ze svyho auta vcetne temer komplet podvozku, tak budu jezdit zatim s tim, a po novym roce si koupim BiTurbo
takze zatim abych se nenudil tak delam na ty brachovy Baccare, uz do ni rvu svoje pneumaticky tlumice, menim na podvozku vse co je treba ( pravou stranu uz mam hotovou, vepredu jsem musel krome tlumice s perem vymenit rameno (to byl docela zahul) a tycku stabilizatoru, vzadu vledny rameno, na druhy strane to snd bude v poho doufam... takhle auto vypadalo asi hodinu po koupi:
takze zatim abych se nenudil tak delam na ty brachovy Baccare, uz do ni rvu svoje pneumaticky tlumice, menim na podvozku vse co je treba ( pravou stranu uz mam hotovou, vepredu jsem musel krome tlumice s perem vymenit rameno (to byl docela zahul) a tycku stabilizatoru, vzadu vledny rameno, na druhy strane to snd bude v poho doufam... takhle auto vypadalo asi hodinu po koupi:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: My CRASHED car
mas to pekne...... tak at jezdi a neboura, byla by ho skoda.
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....
pro ty koho zajima vyvoj po bouracce:
asi po pul roce mi prislo vyrozumneni o rozhodnuti chomutovskyho magistratu spolu se slozenkou na 25000
jinymi slovy oba jsme dostali spoluucast a na pul roku sebrat papiry a pokutu 25 litru... tak jsem se hned odvolal... a ten skopcak taky.... a jak to skoncilo? pri druhym jednani mi bylo oznameno ze dalsi prezkoumavani by trvalo tak dlouho, ze by se to stoprocentne promlcelo (promlceci lhuta rok) takze se na to mam uz vysrat a jediny co muzu domluvit se se skopcakem a nahlasit si to na pojistovnach jako spoluucast a treba nam neco daj... pekne to v cr funguje. ze?
jinak konecne mam poradnou naplast za to auto... new car:
trvalo to, ale konecne ho mam biturbicko
dalsi fotky v "Jaky vuz mate"
asi po pul roce mi prislo vyrozumneni o rozhodnuti chomutovskyho magistratu spolu se slozenkou na 25000
jinymi slovy oba jsme dostali spoluucast a na pul roku sebrat papiry a pokutu 25 litru... tak jsem se hned odvolal... a ten skopcak taky.... a jak to skoncilo? pri druhym jednani mi bylo oznameno ze dalsi prezkoumavani by trvalo tak dlouho, ze by se to stoprocentne promlcelo (promlceci lhuta rok) takze se na to mam uz vysrat a jediny co muzu domluvit se se skopcakem a nahlasit si to na pojistovnach jako spoluucast a treba nam neco daj... pekne to v cr funguje. ze?
jinak konecne mam poradnou naplast za to auto... new car:
trvalo to, ale konecne ho mam biturbicko
dalsi fotky v "Jaky vuz mate"
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)