
Prvý tuning som na nej robil keď som mal 18 rokov a to boli čierne fólie na okná. Najprv som sa bál, lebo som nevedel, že či to bude pekne vyzerať či to autu neuškodí, veď som to robil po prvykrát ale podarilo sa, a vtedy som dostal chuť sa tuningu venovať naplno. Tak som začal rozmýšľať, čo budem dávať vlastne na svoje autíčko, lebo v tuningu je možností veľmi veľa.
Tak som sa rozhodol pre ďalší “menší tuning” a to bol výfuk značky Remus. Zvuk bol veľmi dobrý takže aj radosť bola veľmi dobrá


K nim som došiel zaujímavým spôsobom a to tak, že som v Košiciach dostal defekt na prednom kolese a rezervu som nemal, tak som bežal do prvého servisu, aby som si kúpil novú pneumatiku, a čo som tam nezbadal? Mercedes 5 liter a na ňom krásne elektróny, ktoré ako keby kričali “zober si nás“


Keď som sa jedného večera pozrel na auto, bolo síce pekné s tými kolesami, ale niečo tomu stále chýbalo….už som si myslel, že mi dochádzajú nápady, ale potom mi svitlo v hlave, že to chce podsvietenie



Ale čo sa neskôr stalo - mal som nepríjemnú haváriu, ktorá nebola zapričinená mojou vinou, ale stalo sa. Nasledovali tak 4-mesačné opravy v garáži. Čiže moje menšie tuningové upravy ako podsvietenie a iné drobnosti sa zničili. Nikde som nechodil, nezabával sa, lebo som stále opravoval svoje auto. Navyše som auto opravoval s kamarátom, takže žiaden profesionálny autoservis



Ale stále mi niečo chýbalo. Zvuk auta sa mi páčil, ale nejak som nepočul pritom svoju hudbu!!! Tak to sa muselo zmeniť !




Ďalej mi niečo chýbalo v interiéri. Tak som jedného rána prišiel do školy a samozrejme moj dobrý kamarát, s ktorým som robil aj hudbu, mi podal leták, kde boli 2 LCD monitory s DVD prehrávačom do auta za veľmi slušnú cenu. Tak sme si urobili voľno v škole, a šup do obchodu ich kúpiť. Hneď v ten večer sme strávili niekoľko hodín v garáži montovaním a rezaním do palubovky, aby sme ich tam nejako dostali.
Priznám sa, nebolo mi všetko jedno, že do toho režeme


No a potom som sa rozhodol podstúpiť vážnejší tuning, ktorý je stále aktuálny - samotný Body-Kit. Cez jedného kamoša som sa dostal k istému pánovi, ktorý pracuje s laminátmi dlhšiu dobu, tak som to nechal jemu (lebo ja si v tom ešte až tak neverím) a je v tom fakt dobrý. Veď vidieť môžete aj sami na fotkách


A tak sa začal uz trošku “väčší tuning”. Ale najhoršie na tom bolo to, že ja som v ten čas bol v Londýne, lebo tu pracujem a tak som mohol priebeh riadiť len cez telefón, takže som auto naživo nevidel ale zadarilo sa, a ja som z výsledkom veľmi ale veľmi spokojný.
Najväčší problém bol snáď s prednou kapotou, ktorá od tej havárie nebola vymenená lebo sa mi nepodarilo zohnať novú, ale náš pán majster to zvládol a ju nielenže opravil, ale aj vytvaroval a vyzerá ako nová

Počas tohto tuningu bolo snáď najviac stresov. Mal som aj nespokojný spánok, lebo som sa bál, že to nevyjde tamto, hento, bude to zlé a to bude zlé atd. Uff, ale chvalabohu to vyšlo

Popri tých laminátoch sa rozšírila zadná náprava a to tak, že kolesá sme vysunuli o 7,5 cm von a predné len o 2 cm. Na zadné kolesá som dal pneumatiky o rozmere 265/35 a dopredu 235/35. a podvozok sa ešte znížil no a momentálne je od zeme asi 9 cm



A tak to je zatiaľ všetko z môjho skromného tuningu. Mám toho ešte veľa v hlave, čo chcem zrealizovať a dúfam že sa mi to podarí. Zasvetil som svoj život tuningu a tak to aj ostane, našiel som niečo, čo ma strašne baví a to je v živote základ aby človeka niečo bavilo. Tuningu sa chcem venovať stále. A moje veľké ciele v tuningu? Za prvé: mať tieto dve lásky: spomínanú Nissan Maxima a Nissan Skyline. Po druhé: mať na nich super tuning a stále to nejak zdokonaľovať. Po tretie: hľadať nové riešenia, aby autíčka vyzerali stále lepšie a lepšie

Ďakujem Vám teda za pozornosť pri čítaní tohto článku.
S tunerskym pozdravom ERO




