mam takovy problem kdyz jedu na jakykoli kvalt delsi dobu v otackach 2-3,5 tis a pak pripam auto nejrdiv jakovy zaskube a pak se rozjede
mam na zapalovani co se tyce svicek az po palec rozdelovace nove pumpa vova warblo 255 napadlo me ze by to mohl byt regulator tlaku paliva ???
ale kdyz treba jedu sprint a mam to porad pod plnym tak bez problemu fak jen problem pokud to podrzim v blbych otackach tak musim to pomalu roztahnout to jakoby kucka trosku strili do vyfuku ale ne nic silenyho ale kdyz prydam plny tak se to hned vzpamatuje jetse sem chtel stejne koupit regulator tlaku benzinu treba od bidrinu s budikem ale nejsem si jistej jak zapojit zda stary vyhodit nebo jen odpojit od potdlaku ???
proble daihatsu charade 1,3 skube
Moderátor: Idaho
proble daihatsu charade 1,3 skube
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: proble daihatsu charade 1,3 skube
jo jeste palivovy filtr ma taky najeto cco 9000km max a nadrz je nova vycistena ...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm