Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

kluci mam problem koupil jsem si na kadetta gsi 16v origo disky a chci se zeptat,delali se v ruznejch rozmerech jelikoz mi nejsou prez brzdice ve predu jaks taks by sli dat natloukaci zavazi ale zadek je marnej diky za pripadne info jsem docela nasranej jelikoz jsem je srovnal a nechal nalakovat a oni mi tam nejdou
Přílohy
4289827266.jpg
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

A máš tam původní brzdy? Mám klasické 256 mm a brzdiče Delco a jdou mi tam bez problémů. 5,5x14 ET49
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

mely by bejt origo jeste je zmerim a nedelali nekolik druhu?
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Dělali ještě ATE brzdiče se s tejným kotoučem. Ty má kubi nebo můj brácha na Astře a ty kola tam jdou.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

na vectře jsem měl ATE + plechy 5,5x14 ET49 a bylo to OK
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

opet kadett gsi 16v furt drzel volnobeh cca 1200ot. a tedka zacal houpat na volnobeh 1500 - 2000ot. chyba motoru nesviti kontrolky na stredu palubky podle me nesvitej jelikoz sem jeste ani jednu nevidel rozsvicenou a na diaknostice jsem to jeste nemel.
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Podívej se, jestli to někde nesaje falešný vzduch, kolem volnoběžného ventilu, klapky atd... Kontrolky na středu ti o závadě nic neřeknou - hlídají hladiny provozních kapalin, žárovky a brzdové destičky. Co kola, už si přišel na to, proč tam nejdou?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

neprisel ve predu by stacilo dat natloukaci zavazi co jsem se tak podival a zadek je proste na tvrdo oprenej o brzdic :( klapku jsem mel jeste jednu tu jsem zkousel menit ta guma k domecku je taky ok ta vim ze bejva spuchrela tak uz asi jedine tesneni pod sanim napadl me snimac otacek v kelly stoji teda vic nez motor ale jeden bych doma mel mit ja jen ze marodim doma tak mam spoustu casu na pocitaci tak jsem se zkusil zeptat zitra uz bych mel jit do prace tak bych se stavil vedle v servisu tam mi to snad napichnou mi mame jen renaultackou diagnostiku :(
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Jestli si vzpomeš, vyfoť ten zadek... podle mě tam budou jiné brzdiče než mají být - víceméně se dají použít z každého Opela té doby, desky jsou stejné, ale brzdič může být jiný. Jestli máš čidlo náhradní, tak zkus vyměnit... možná by mohlo být, těžko říct.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

ja mam jeste na jedne kastli kotoucovou zadni napravu ale k te se dostat a neco z ni vynadavat je pecka ale az se k tomu dostanu tak to vyfotim ted musim vyresit tohle nevim jestli mi keca budik a nebo mi to zacalo zrat jako krava tim volnobehem :D
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Hele a funguje ti kontrolka "ecu"? Po klíčku musí svítit společně s celým digitálem. Protože když to jede v nouzáku, tak to žere :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

jako zadna kontrolka nesviti kdyz to je nastartovane mozna nesviti protoze je praskla zarovna :lol:
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

No právě... jak otočíš klíčkem, tak musí chvilku svítit... pokud nesvítí, má špatnou žárovku a tím pádem nezjistíš ani poruchu :D
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

ale jestli myslis kontrolku chyby motoru tak ta se mi rosviti ale po nastartovani zhasne ale jina kontrolka nesviti
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Jo, tak to je v pořádku. Takže to bude nějaká chyba, co řj nepozná... to se hledá vždycky "dobře". Jedině livedata a jestli se tam nepodaří něco najít... ale jinak to spíš vidím na metodu pokus-omyl :roll:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

jojo ty jsou nejlevnejsi :D
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

nedavno jsem resil podobny problem na svem accordu a byla pouze natrhla podtlakova hadicka mezi regulatorem tlaku benzinu a sáním, proste zkus zkontrolovat cele vedeni vzduchu od váhy az k motoru, pote bych se zkusil podivat jeste na volnobeznej ventil, jestli neni treba pridrenej nebo zcela zanesenej, aspon zkusit procistit
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

http://www.opelastra.cz/forum/read.php? ... #msg-44722" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.opelastra.cz/forum/read.php? ... #msg-15201" onclick="window.open(this.href);return false;

Třeba pro inspiraci. Držím palce, ať se to povede co nejdřív najít :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

ja vim ze na meganech to delalo tesneni pod sanim to stoji asi 150kc tak ho preventivne vymenim
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Tím určitě nic nepokazíš 8)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

S volnoběhem spotřebou atd.. mám teď taky problémy, kontrolka motoru samozřejmě nesvítí
Motor(C16SE) je dost neklidný za studena, po ohřátí kolísají otáčky, výkon je celkem mizerný a auto smrdí po benzínu.

Vzhledem k tomu, že lambda sonda, svíčky, map senzor, čidlo teploty vzduchu i vody jsou nové. a na diagnostice se jevilo všechno normální, tak jsem se dnes vrhnul na kontrolu tlaku paliva.
A mám problém, se kterým si nevím rady, a to:
Když přijdu k vychladlému motoru, je tlak paliva pochopiteně 0 Bar.
Po nastarování a chcípnutí se tlak drží prakticky přesně na 3 Bar.
Jenže když nastartuji, a kontroluji tlak paliva, tak se drží na 5.6 Bar! a ručička tlakoměru je dost rozechvělá(skáče +- 0.3 Bar)

Proto, že když vypnu motor a tlak paliva padne na 3 bary (které by měly být v systému i za chodu), tak si myslím, že regulátor vadný není, ale asi je někde špatně průchozí hadice? Je to možné :? :? Setkali jste se s tím někdo?
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ano ..na octavii ...
ucpane sitko na regulatore..

pripadne moze byt ucpana spiatocka do nadrze..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Díky, zkusím na to zítra mrknout. snad to bude jen to sítko :roll:
jen mám strach, jestli nedostal za uši i katalyzátor..

Edit: Tak sítko je čisté, byl v něm jen pár miniaturních smítek.
Ale hadičku mám problém protlačit i kompresorem.... takže až vytáhnu nebo vyjezdím nádrž, na to kouknu..
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ludia hladam info .. ci to bol nejaky web alebo len naskenovane stranky z casaku si uz nepamatam..

islo o Vectru A TURBO 2.0 16V LET , a menili sa tam vacky..
bola to nejaka UK firma co robila vymenu vaciek a merania na brzde ..

nemate niekto tie linky, prip. informacie o tom ..?

(neviem to najst)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
peteRR9
Příspěvky: 95
Registrován: 25 led 2014 16:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od peteRR9 »

Taky bych se tu rád zeptal: na Vectře B mi nejde sundat levý přední kotouč, zajišťovací šroubek už tam nebyl, nahřát to nemám čím. Mám velké kladivo, ale nechci dát ránu plnou silou aby neprasknul, nějaké tipy?

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

což třeba použít větší stahovák na ložiska, nevim co vse mas doma, nebo si ho alespon od nekoho pujcit
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Pokud není šroubek a nejde, tak bude přirezlý... Moc bych do toho nebušil, jelikož ložiska z toho nadšená nebudou. Ideálně velký stahovák a musí být hned dole.

Edit: než jsem to dopsal, tak to janos666 vyřešil :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

a nejprve bych to zkusil ,,napnout" a lehce klepnout nez se to snazit sundat pouze silou stahovaku, proste pritahnout, poklepat a podle potreby zas pritahnout a tak dokola... a musi to jít...proste koroze je svina a umí své... :D
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
peteRR9
Příspěvky: 95
Registrován: 25 led 2014 16:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od peteRR9 »

dobře, díky, zkusím stahovák

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

naa a tu VA LET ..??
nikdo nic ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“