Ráfek + natažená pneu

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Ráfek + natažená pneu

Příspěvek od Ilegaltuner »

Včera jsme s kámošem na tohle téma diskutovali :kladivo:

On říká že když má někdo nataženou gumu na kole(např. jako já na 8,5/17" mám pneu 205"40 R17 a 9,5/17" mám 235/40 R17),tak je to proto že nemá na pořádnou gumu a proto jezdí na natažených.Taky říka,že takhle natažená guma má ůplně nahovno jízdní vlasnosti,že se hned sjede atd,atd...
Já mu nato řek,že kdyby too bylo tak nohovno,že by na tom nejezdilo takova spousta lidí co takhle jezdí.A taky jsem viděl drift kary z jaonska a ty mají gumy taky natažený.
On na to zas řek,proč nejezdí formule,nebo dtm na natažených gumách a že proč se vůbec inženýři snaží vyřešit nějaké humy když je stačí jan hodit na věčí ráfek :roll:
Co vy na to?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

že tvuj kamarád má pravdu :lol:

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

No já neříkám že je špatný dat "normální pneu na normální ráfek" ale taky si nemyslím,že by natažená guma mněl tak nahovno jízdní vlasnosti :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ráfek + natažená pneu

Příspěvek od DaveS »

Hele uz se to tady probiralo.... je to hlavne z duvodu toho ze to vypada pekne, jinak je to ale pekne na hovno, nemas zadnou ochranu rafku, jizdni vlastnosti sou uplne jiny a ten tlak na tu gumu je velkej. Taky se mi to libi, ale uz jen z duvodu bezpecnostniho bych to neudelal.
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

a já si zas myslim, že má :) btw už se to tady někde řešilo.

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

tady fotky nějaké drift kary,ale ten už to má natažené trochu moc i když to vypadá super 8)
Přílohy
dsc8817a0lh.jpg
dsc8817a0lh.jpg (37.9 KiB) Zobrazeno 4497 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Lukees
Příspěvky: 1828
Registrován: 11 dub 2004 20:09
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

Re: Ráfek + natažená pneu

Příspěvek od Lukees »

DaveS píše:Hele uz se to tady probiralo.... je to hlavne z duvodu toho ze to vypada pekne, jinak je to ale pekne na hovno, nemas zadnou ochranu rafku, jizdni vlastnosti sou uplne jiny a ten tlak na tu gumu je velkej. Taky se mi to libi, ale uz jen z duvodu bezpecnostniho bych to neudelal.
I kdybys tam měl normální gumu tak i když chytneš obrubník tak se guma zmáčkne a stejně ho odřeš,o jízdních vlastnostech bych mohl vyprávět a pokud si na tom nejezdil tak nesud,pokud tam nerveš extremně úzkou gumu tak tlak na gumu je úplně stejnej jako za normálních rozměrů :wink:

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

:lol: ted so jsem koupil disky na zadni napravicku tak je na 8" 195ka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ale to je fak uz porno natazeni takze to prezuju az bude na co :D
hlavne ono se tak dobre neschani 215 50 15" nebo 225 50 15"
jasne daj ale neni to nejlevnejsi rozmer asi tam dam 205ky :lol:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

biker píše::lol: ted so jsem koupil disky na zadni napravicku tak je na 8" 195ka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ale to je fak uz porno natazeni takze to prezuju az bude na co :D
hlavne ono se tak dobre neschani 215 50 15" nebo 225 50 15"
jasne daj ale neni to nejlevnejsi rozmer asi tam dam 205ky :lol:
klasickej tuzer ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

pokud narazis na me .................tak se pletes seredne, tim ze koupim disky od jednoho z originalnich motorsport upravcu sve znacky jsem tuzer?

pokud myslis toho predchoziho, tak za toho ja nemuzu
nebo na co narazis na mem auticku neni nic tuzingove :evil:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ráfek + natažená pneu

Příspěvek od MarauderZ28 »

pokud myslis toho predchoziho, tak za toho ja nemuzu
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

jinak disky pochopitelne na auto nepujdou nez bude guma coz asi slo vytusit tim prezuj uz bude na co
takze :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Uživatelský avatar
felda
Příspěvky: 5862
Registrován: 25 kvě 2004 21:31
Bydliště: mám

Příspěvek od felda »

Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk :lol: Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru :) Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr :wink: .....a co se týče vzhledu?? :?:
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

Uživatelský avatar
Martinvr6
Příspěvky: 412
Registrován: 29 zář 2004 22:46
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinvr6 »

biker píše:jinak disky pochopitelne na auto nepujdou nez bude guma coz asi slo vytusit tim prezuj uz bude na co
takze :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
já bych radši dal 225/70/15 :smich2:
..:GII vrrr6 rulezzz :..
Obrázek
PRODÁM ////viewtopic.php?p=1443007#1443007

Uživatelský avatar
felda
Příspěvky: 5862
Registrován: 25 kvě 2004 21:31
Bydliště: mám

Příspěvek od felda »

Martinvr6 píše:
biker píše:jinak disky pochopitelne na auto nepujdou nez bude guma coz asi slo vytusit tim prezuj uz bude na co
takze :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
já bych radši dal 225/70/15 :smich2:
:smich: :smich2:
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

mozna na zimu :lol:
ale takovyhle profil na letnaky prenecham tobe 8)

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

je usmevne chlapci :D ze vy kdyby ste si meli dat sirsi gumicko na hnanou napravu tak Obrázek

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

felda píše:Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk :lol: Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru :) Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr :wink: .....a co se týče vzhledu?? :?:
když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

Chtělo by to sehnat nějaké testy,nebo videa testů.Určitě to někde existuje.
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

skvělej obrázek :o)
Obrázek

už se to tady řešilo, stačí hledat :lol:
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
felda
Příspěvky: 5862
Registrován: 25 kvě 2004 21:31
Bydliště: mám

Příspěvek od felda »

Ryba píše:
felda píše:Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk :lol: Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru :) Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr :wink: .....a co se týče vzhledu?? :?:
když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?
jsem zapoměl že všechny zavodní auta jso užovky :lol: uvažuj nebo si jdi raději zaplavat :D ... na zavody jsou specialně vyvynuté gumy.....
Naposledy upravil(a) felda dne 04 čer 2006 12:15, celkem upraveno 1 x.
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

kdzy mam nzor na plastiky :lol: :lol: :lol:
tak mam i na disky a pneu kupte si co chcete jen tim neohrozujte okoli
kdyz budete mit extra uzovky :lol: a nevychazi vam parkovani tak to chce neco sirsiho :lol: 8) aby nedostaly alespon TAK velkej kour :roll:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ráfek + natažená pneu

Příspěvek od MarauderZ28 »

Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí

neskutečná píčovina na který není zblo pravdy ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

moje obutí.
Myslím,že to tak strašné není :wink:
Přílohy
P1010058.JPG
P1010058.JPG (58.68 KiB) Zobrazeno 4419 x
P1010048.JPG
P1010048.JPG (51.53 KiB) Zobrazeno 4420 x
P1010041.JPG
P1010041.JPG (60.83 KiB) Zobrazeno 4419 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

proč to mívají driftkáry, údajně proto že ta guma nepropruží a hned se utrhne auto do smyku, to jen co jsem slyšel od borce co si hraje s driftem,

jinak dělejte si co chcete kurvěte si gumy jak chcete, ale pak neplačte až si huby namelete, tady vůbec nejde o ráfek, ale o držení gumy, nízkoprofiláče bývají vyztužený tak ži při správné kombinaci a kolmém tvaru gumy k ráfku ta bočnice drží profil gumy, při A kombinaci (je na fotkách) již bočnice gumy nedrží nic a profil gumy drží tlak vzduchu v gumách, čili se guma chová jinak než při správné kombinaci, rychleji se sjíždí, v zatáčkách se dříve utrhne, a i při mírném podhuštění je životu nebezpečné jet do zatáčky, jelikož kord gumy neplní svou funkci, atd
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

felda píše:
Ryba píše:
felda píše:Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk :lol: Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru :) Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr :wink: .....a co se týče vzhledu?? :?:
když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?
jsem zapoměl že všechny zavodní auta jso užovky :lol: uvažuj nebo si jdi raději zaplavat :D ... na zavody jsou specialně vyvynuté gumy.....
fakt? tos mi řek novinu.... A právě že uvažuju a tak se ptám, proč, kdyby to bylo lepší, to tak výrobce gumišek nedoporučoval? A neřikal, kupte si tenhle a tenhle rozměr a pořádně ho natáhněte na tak a tak širokej rafek. Myslim si, že výrobci pneumatik tomu asi rozuměj víc než ty a to, že si to natáhneš na kola svojí feliny aby to vypadalo co nejvíc kůl. A když to vypadá kůl tak to musíš samozřejmě podpořit tím, že je to samozřejmě vodost lepší a v zatáčkách to drží odost líp.

Uživatelský avatar
felda
Příspěvky: 5862
Registrován: 25 kvě 2004 21:31
Bydliště: mám

Příspěvek od felda »

Ryba píše:
felda píše:
Ryba píše: když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?
jsem zapoměl že všechny zavodní auta jso užovky :lol: uvažuj nebo si jdi raději zaplavat :D ... na zavody jsou specialně vyvynuté gumy.....
fakt? tos mi řek novinu.... A právě že uvažuju a tak se ptám, proč, kdyby to bylo lepší, to tak výrobce gumišek nedoporučoval? A neřikal, kupte si tenhle a tenhle rozměr a pořádně ho natáhněte na tak a tak širokej rafek. Myslim si, že výrobci pneumatik tomu asi rozuměj víc než ty a to, že si to natáhneš na kola svojí feliny aby to vypadalo co nejvíc kůl. A když to vypadá kůl tak to musíš samozřejmě podpořit tím, že je to samozřejmě vodost lepší a v zatáčkách to drží odost líp.
Jo asi jsou lepší 80-ky ok přezuji si to pane chytrej...... :roll:
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

Uživatelský avatar
Lukees
Příspěvky: 1828
Registrován: 11 dub 2004 20:09
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

Re: Ráfek + natažená pneu

Příspěvek od Lukees »

MarauderZ28 píše:Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí

neskutečná píčovina na který není zblo pravdy ...

Tak to je opravdu sporné jestli natažená guma lépe sedí,každopádně je to hlavně o efektu pokud chceš mít disk venku a gumu schovanou vevnitř a není to na ukor jízdních vlastností a opotřebení....

Uživatelský avatar
felda
Příspěvky: 5862
Registrován: 25 kvě 2004 21:31
Bydliště: mám

Re: Ráfek + natažená pneu

Příspěvek od felda »

Lukees píše:
MarauderZ28 píše:Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí

neskutečná píčovina na který není zblo pravdy ...

Tak to je opravdu sporné jestli natažená guma lépe sedí,každopádně je to hlavně o efektu pokud chceš mít disk venku a gumu schovanou vevnitř a není to na ukor jízdních vlastností a opotřebení....
jo papuče se asi budou v zatáčce žvýkat méně než natažená guma :lol: Je to věc názoru,ja tak jezdím,a nemyslím si že by to bylo nebezpečné :D
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

kentoya píše:proč to mívají driftkáry, údajně proto že ta guma nepropruží a hned se utrhne auto do smyku, to jen co jsem slyšel od borce co si hraje s driftem,

jinak dělejte si co chcete kurvěte si gumy jak chcete, ale pak neplačte až si huby namelete, tady vůbec nejde o ráfek, ale o držení gumy, nízkoprofiláče bývají vyztužený tak ži při správné kombinaci a kolmém tvaru gumy k ráfku ta bočnice drží profil gumy, při A kombinaci (je na fotkách) již bočnice gumy nedrží nic a profil gumy drží tlak vzduchu v gumách, čili se guma chová jinak než při správné kombinaci, rychleji se sjíždí, v zatáčkách se dříve utrhne, a i při mírném podhuštění je životu nebezpečné jet do zatáčky, jelikož kord gumy neplní svou funkci, atd
myslíš moje?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“