On říká že když má někdo nataženou gumu na kole(např. jako já na 8,5/17" mám pneu 205"40 R17 a 9,5/17" mám 235/40 R17),tak je to proto že nemá na pořádnou gumu a proto jezdí na natažených.Taky říka,že takhle natažená guma má ůplně nahovno jízdní vlasnosti,že se hned sjede atd,atd...
Já mu nato řek,že kdyby too bylo tak nohovno,že by na tom nejezdilo takova spousta lidí co takhle jezdí.A taky jsem viděl drift kary z jaonska a ty mají gumy taky natažený.
On na to zas řek,proč nejezdí formule,nebo dtm na natažených gumách a že proč se vůbec inženýři snaží vyřešit nějaké humy když je stačí jan hodit na věčí ráfek
Co vy na to?
Hele uz se to tady probiralo.... je to hlavne z duvodu toho ze to vypada pekne, jinak je to ale pekne na hovno, nemas zadnou ochranu rafku, jizdni vlastnosti sou uplne jiny a ten tlak na tu gumu je velkej. Taky se mi to libi, ale uz jen z duvodu bezpecnostniho bych to neudelal.
DaveS píše:Hele uz se to tady probiralo.... je to hlavne z duvodu toho ze to vypada pekne, jinak je to ale pekne na hovno, nemas zadnou ochranu rafku, jizdni vlastnosti sou uplne jiny a ten tlak na tu gumu je velkej. Taky se mi to libi, ale uz jen z duvodu bezpecnostniho bych to neudelal.
I kdybys tam měl normální gumu tak i když chytneš obrubník tak se guma zmáčkne a stejně ho odřeš,o jízdních vlastnostech bych mohl vyprávět a pokud si na tom nejezdil tak nesud,pokud tam nerveš extremně úzkou gumu tak tlak na gumu je úplně stejnej jako za normálních rozměrů
ted so jsem koupil disky na zadni napravicku tak je na 8" 195ka
ale to je fak uz porno natazeni takze to prezuju az bude na co
hlavne ono se tak dobre neschani 215 50 15" nebo 225 50 15"
jasne daj ale neni to nejlevnejsi rozmer asi tam dam 205ky
biker píše: ted so jsem koupil disky na zadni napravicku tak je na 8" 195ka
ale to je fak uz porno natazeni takze to prezuju az bude na co
hlavne ono se tak dobre neschani 215 50 15" nebo 225 50 15"
jasne daj ale neni to nejlevnejsi rozmer asi tam dam 205ky
Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr .....a co se týče vzhledu??
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
felda píše:Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr .....a co se týče vzhledu??
když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?
felda píše:Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr .....a co se týče vzhledu??
když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?
jsem zapoměl že všechny zavodní auta jso užovky uvažuj nebo si jdi raději zaplavat ... na zavody jsou specialně vyvynuté gumy.....
Naposledy upravil(a) felda dne 04 čer 2006 12:15, celkem upraveno 1 x.
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
kdzy mam nzor na plastiky
tak mam i na disky a pneu kupte si co chcete jen tim neohrozujte okoli
kdyz budete mit extra uzovky a nevychazi vam parkovani tak to chce neco sirsiho aby nedostaly alespon TAK velkej kour
proč to mívají driftkáry, údajně proto že ta guma nepropruží a hned se utrhne auto do smyku, to jen co jsem slyšel od borce co si hraje s driftem,
jinak dělejte si co chcete kurvěte si gumy jak chcete, ale pak neplačte až si huby namelete, tady vůbec nejde o ráfek, ale o držení gumy, nízkoprofiláče bývají vyztužený tak ži při správné kombinaci a kolmém tvaru gumy k ráfku ta bočnice drží profil gumy, při A kombinaci (je na fotkách) již bočnice gumy nedrží nic a profil gumy drží tlak vzduchu v gumách, čili se guma chová jinak než při správné kombinaci, rychleji se sjíždí, v zatáčkách se dříve utrhne, a i při mírném podhuštění je životu nebezpečné jet do zatáčky, jelikož kord gumy neplní svou funkci, atd
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
felda píše:Já mám takové" úzké "pneu vždy,možna proto že mám široký disk Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí ve spolupraci s kvalitním podvozkem,ale taky to je tvrdší,takže cítíš každou díru Tvůj kamarad nema u mě pravdu.....A většinou takový tuningový atipický rozměr je mnohem drahší než obyč rozměr .....a co se týče vzhledu??
když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?
jsem zapoměl že všechny zavodní auta jso užovky uvažuj nebo si jdi raději zaplavat ... na zavody jsou specialně vyvynuté gumy.....
fakt? tos mi řek novinu.... A právě že uvažuju a tak se ptám, proč, kdyby to bylo lepší, to tak výrobce gumišek nedoporučoval? A neřikal, kupte si tenhle a tenhle rozměr a pořádně ho natáhněte na tak a tak širokej rafek. Myslim si, že výrobci pneumatik tomu asi rozuměj víc než ty a to, že si to natáhneš na kola svojí feliny aby to vypadalo co nejvíc kůl. A když to vypadá kůl tak to musíš samozřejmě podpořit tím, že je to samozřejmě vodost lepší a v zatáčkách to drží odost líp.
Ryba píše:
když je to teda lepší, tak proč to všechny závodní auta tak nemaj?
jsem zapoměl že všechny zavodní auta jso užovky uvažuj nebo si jdi raději zaplavat ... na zavody jsou specialně vyvynuté gumy.....
fakt? tos mi řek novinu.... A právě že uvažuju a tak se ptám, proč, kdyby to bylo lepší, to tak výrobce gumišek nedoporučoval? A neřikal, kupte si tenhle a tenhle rozměr a pořádně ho natáhněte na tak a tak širokej rafek. Myslim si, že výrobci pneumatik tomu asi rozuměj víc než ty a to, že si to natáhneš na kola svojí feliny aby to vypadalo co nejvíc kůl. A když to vypadá kůl tak to musíš samozřejmě podpořit tím, že je to samozřejmě vodost lepší a v zatáčkách to drží odost líp.
Jo asi jsou lepší 80-ky ok přezuji si to pane chytrej......
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
MarauderZ28 píše:Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí
neskutečná píčovina na který není zblo pravdy ...
Tak to je opravdu sporné jestli natažená guma lépe sedí,každopádně je to hlavně o efektu pokud chceš mít disk venku a gumu schovanou vevnitř a není to na ukor jízdních vlastností a opotřebení....
MarauderZ28 píše:Jízdní vlastnosti jsou lepší,protože ta guma je pevnější když je nataženáa čím širší naprava tím to taky lépe sedí
neskutečná píčovina na který není zblo pravdy ...
Tak to je opravdu sporné jestli natažená guma lépe sedí,každopádně je to hlavně o efektu pokud chceš mít disk venku a gumu schovanou vevnitř a není to na ukor jízdních vlastností a opotřebení....
jo papuče se asi budou v zatáčce žvýkat méně než natažená guma Je to věc názoru,ja tak jezdím,a nemyslím si že by to bylo nebezpečné
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
kentoya píše:proč to mívají driftkáry, údajně proto že ta guma nepropruží a hned se utrhne auto do smyku, to jen co jsem slyšel od borce co si hraje s driftem,
jinak dělejte si co chcete kurvěte si gumy jak chcete, ale pak neplačte až si huby namelete, tady vůbec nejde o ráfek, ale o držení gumy, nízkoprofiláče bývají vyztužený tak ži při správné kombinaci a kolmém tvaru gumy k ráfku ta bočnice drží profil gumy, při A kombinaci (je na fotkách) již bočnice gumy nedrží nic a profil gumy drží tlak vzduchu v gumách, čili se guma chová jinak než při správné kombinaci, rychleji se sjíždí, v zatáčkách se dříve utrhne, a i při mírném podhuštění je životu nebezpečné jet do zatáčky, jelikož kord gumy neplní svou funkci, atd