výbava: okna, zrcátka a šíbr v elektrice dále v základní výbavě kola, volant
etc.
motor: BP DOHC, 1.8 16v dvouvačka, papírově 94kW, dodělené odvětraní
ventilového víka, vyleštěné nějaké nápisy na víku atd (spíš z nudy) no a
nějakej noname kužel, protože tjůning.
Podvozek: nové kayaby + pružiny H&R, tyčky stabilizátorů vlastní výroby +
zesílené dorazy na přední nápravě...
Brzdy: vnitřní polovina třmenů z mazdy MX3 V6 - větší pístky, kotouče Brembo,
desky EBC
výfuk: tužší vlnovec, bez katu s origo přírubama, středovej tlumič, koncovej
tlumič (po smrti, F-16 hadr)
originál body kit TWR (přední zadní nárazník + prahy)
interiér: 3b pásy schrot, plazma budíky z MX3, kožená řadička z mazdy 3,
hliníkové koberce (opravdu hliník, ne "hliník" z benzinky), části palubky v
laku - klasika, "policejní" stroba na zpětném zrcátku - docela věrohodný,
fungujou

ale neony a pěkně schovaný), potaženy části tapeců modrým potahovým kobercem.
Kola: Team dynamics Drifz a na nich Bridgestone Turanza ER300 195/50/15
(schválené v TP pro GT verzi)
Plán: je toho hodně, zadní sedadla pryč, podlážka z MDF + koberec, bílá zadní
optika vlastní výroby, lízátko pod nárazník, dodělat výfuk (1/2 roku mi leží
doma), přetěsnit motor + převodovku a trošku powa-up, estetické úpravy v
motorovém prostoru + leštění (je jako prase) podvozek-silentbloky ramen,
skořepiny, shortshift, náporový sání no a pak nějak celolak ale na to to
nejezdí....


