Nissan 200sx by Kentoya

Auta z minulých soutěží

Moderátor: Eiffel

Zamčeno
milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Nissan 200sx by Kentoya

Příspěvek od milosh »

Vůz: NISSAN 200SX, rok výroby 1989 (vyroben jako přibližně 5000 v serii) vlastním ho od roku 2005

Snaha o zachování seriového vzhledu, možná půjde tuto zimu pod lak

Úpravy

Exteriér
Jelikož nejsem stylista tak těch úprav zvenčí není mnoho spíše žádné, jediná podstatná je průduch v předním nárazníku pro lepší přívod vzduchu k intercooleru, světla na denní svícení

Interiér
Pouze v bílém laku pár dílů palubovky a přístrojovky a sportovní volant, značku netuším, nyní budíky od VDO na fotce jiné

Podvozek
Tlumiče KYB AGX, tuhostně stavitelné pokud se nemýlím jsou dvoupláštové plynové, pružiny TEIN, mírně tužší a nižší o cca 3cm, všechny silentbloky vyměněny za polyuretanové, některé za unibaly, místo open diffu VLSD diff, chystá se kompletní GO převodovky, ramena, kosti atd v komaxitu, přední i zadní rozpěra

Brzdy
Brzdy čtyřpístkové, přední kotouče chlazené + vrtané bez drážek, zadní kotouče NIPPARTS, přední tuším TRW, destičky TRW

Kola
KESKIN tuším KT1 16“ ve předu 7,5“ obutá 225/50/16 vzadu 9“ obutá 245/45/16

Motor
Po kompletní GO (nyní dělám další) kované ojnice EAGLE, písty první výbrus (komprese 1/8,5) nyní opět první brus ale písty budou s vyšší kompresí (komprese 1/10,2 až 10,5 na základě výpočtů), klika nepoškozená bez výbrusu, hlava nové ventily a gufera zatím hydroštely, připravuji na SOLID, orovnaná, vačky trochu ostřejší asi jako na felicii a to 256 / 8,5 zdvih od TOMEI, kovové těsnění pod hlavou a téměř všechny díly motoru v chromu či zinku popř vyleštěné, svíčky DENSO, vstřiky zatím seriové, ale půjdou tam DENSO 444 nebo 550, namísto výměníku voda olej přijde olejový chladič z TOYOTY, palivová pumpa WALBRO, bow mk3 odstraněn, nyní tam půjde GREEDY membránový, katalisátor odstraněn, výfuk téměř plnoprůchozí

Spojka
setrvák lehčí o 6kg vyroben z kovaného duralu, lamela s keramickým vláknem od FERODA, přítlačák od LUKa a budu dávat o něco silnější

Turbo, IC, chip
Původně T 25, potom T 2860 a nyní T 2871 R na kuličkových ložiskách, původní IC odstraněn jako nevyhovující a nahrazen FMIC z AVIE a ten nyní také odstraněn a zakoupen nový větší, značku si nepamatuji, původní jednotka již podruhé nachipována (stage1, stage2 od horsham developments), nyní nechám motor naladit kvůli vysoké kompresi pístů a použiji asi HALTECH, kit přímého sání

Výkon
Nyní jsem ho odhadoval na min 280 koní max 320, z 0 na 100 jsem se pohyboval někde v okolí 5sec, naladěním předpokládám výkon nad 400 koní naměřených pokud to motor na brzdě vydrží


Jelikož auto moc nefotím tak většina fotek je zde http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=226

Pokud bych měl nějaké fotky z této stránky vybrat stačí napsat které a pošlu je v origo formátu

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Archiv aut tydne“