oroblem s aux, zapojeni repro
Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan
oroblem s aux, zapojeni repro
Zdravim, potreboval bych vedet par odpovedi, mam radio s aux, pripojim k nemu tablet, vse facha akorat kdyz dam na tabletu 2 posledni hlasitosti tak hudba piska, 2 otazka je proc kdyz poustim pres aux tak mi nefunguje loud u radia, treti otazka, zapojoval jsem zesilovac se subacem, plus od baterky do zesiku, minus od baterky do zesiku(vim melo by se ukostrit jak od baterky tak od zesiku ale to mi kamarad s kterym jsem to predtim zapojoval nerekl, ted uz to vim) pripojil jsem rem a signalovej kabel od radia, vse fachalo, jenze jak jsem to zapojoval cca po 2 tydnech znova tak kdyz ukostrim zesilovac tak zhasne kontrolka u nej jak kdyby do nej nesel proud,nevi nekdo co s tim?ukostreny to je kvalitne:) Pak dalsi otazka, mam navedeny kabely z radia na repro dozadu uz od vyroby, nevedel jsem co je plus a co minus tak jsem je nejak zapojit a sli, zkusil jsem pak prehodit dratky a jdou taky,wtf? Takze je jedno jestli mam plus na minusu a minus na plusu, proc? Doufam ze mi nekdo poradi moc diky
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
1) pravděpodobně vlastnost tabletu, skus jiný přistroj pro vyloučení
2) nevim
3) táhnout zvlášt i minus je jenom plus pokud je to kvalitně, obvzlášt pokud je kastle prohnilá nemusí vodit tak dobře
další otázka) víceméně to jedno je, ale membrána na repráku ti bude kmitat ''naopak'', poznat + a - pol by pokud je to od výroby by neměl byt problem
2) nevim
3) táhnout zvlášt i minus je jenom plus pokud je to kvalitně, obvzlášt pokud je kastle prohnilá nemusí vodit tak dobře
další otázka) víceméně to jedno je, ale membrána na repráku ti bude kmitat ''naopak'', poznat + a - pol by pokud je to od výroby by neměl byt problem
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Muzes zopakovat tu 3jku?:) nepochopil jsem ten zacatek:) jinak kcprvni otazce.. asi to bude tabletem pac pripojim mobil a jde to
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Psal ti, že je v některých případech lepší mít tažený (-) pol k zesilovači přímo od baterie, než aby byl zesilovač přikostřený kratším kabelem někde v zádi vozu, a to především proto, že měď je lepším vodičem než starší, prorezlá karoserie ve které mohou být různé přechodové odpory = ztráty vetší než na kabelu.
nicméně lze použít kombinaci obojího, tedy kabel dozadu od baterie + kostření na karoserii v blízkosti zesilovače.
Polarizace reproduktorů ovlivňuje jen to, kam budou kmitat jestli dovnitř nebo ven. tedy, na kterou stranu budou víc "tlačit".
vetšinou je na připojovacích místech reproduktorů označeno (+) a (-) případně (+) bývá ten silnější konektor.
Pokud používáš seriovou kabeláž, tak bys měl vědět na jakou barvu drátku máš připojené výstupy ze zesilovače (na kterém je na 100% polarita zvýrazněna)
A to kostření spojené s vypínáním zesilovače, nechceš to trošku přiblížit?
co kam přesně zapojíš a co to udělá?
nicméně lze použít kombinaci obojího, tedy kabel dozadu od baterie + kostření na karoserii v blízkosti zesilovače.
Polarizace reproduktorů ovlivňuje jen to, kam budou kmitat jestli dovnitř nebo ven. tedy, na kterou stranu budou víc "tlačit".
vetšinou je na připojovacích místech reproduktorů označeno (+) a (-) případně (+) bývá ten silnější konektor.
Pokud používáš seriovou kabeláž, tak bys měl vědět na jakou barvu drátku máš připojené výstupy ze zesilovače (na kterém je na 100% polarita zvýrazněna)
A to kostření spojené s vypínáním zesilovače, nechceš to trošku přiblížit?
co kam přesně zapojíš a co to udělá?
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Zapojim plus od baterky na zesilovac, zapojim signalovy kabely z radia do zesiku, kontrolka zesilovace zacne svitit cervene(vyp) to je spravne protoze neni pripojeny rem a kdyz to ukostrim jak na baterku nebo na karoserii tak kontrolka zhasne, sundam kostru a kontrolka se pomalu zas rosvěcí,
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Co máš za zesilovač že svítí červeně, když je vyplej? Mělo by to být obráceně. Když nepřivedeš REM, vše je mrtvý... Jo a neukostřit zesík a zapojit cinche a sledovat co to dělá, taky není dobrý, zesík si pak bere kostru přes rádio, který na to rozhodně není stavěný.
Ford Mondeo ST220
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Červená kontrolka obvykle znamená PROTECT nikoliv VYPNUTO. Signalizuje aktivaci nějaké ochrany nebo poruchu. Mohl by to být vadný zesík, špatná kostra, pojistka. Viděl jsem už i to, že byl špatný dotek tavného pásku s obalem v AGU pojistce. Dost blbě se to hledalo. Taky by to mohla být zaneřáděná kostra nebo hodně slabé kabely. Musí se to zkoušet a hledat a hledat. Nejprve bych zkusil jestli je zesík v pořádku.
Repráky by měly být zapojené správně. Přepólování má vliv na zvuk. Polaritu reproduktorů zjistíš snadno. Vezmi nějakou vybitou baterku, třeba tužkovou a připoj na ni reproduktor. Pokud bude polarita správně (+ na +) vychýlí se membrána dopředu. Pokud to bude špatně (+ na -) bude membrána vtažena. Jde to i muzikou. První rána např. bubnu musí membránu vychýlit ven. Tohle se ale dost blbě poznává. Zvlášť s rychlou muzikou.
Repráky by měly být zapojené správně. Přepólování má vliv na zvuk. Polaritu reproduktorů zjistíš snadno. Vezmi nějakou vybitou baterku, třeba tužkovou a připoj na ni reproduktor. Pokud bude polarita správně (+ na +) vychýlí se membrána dopředu. Pokud to bude špatně (+ na -) bude membrána vtažena. Jde to i muzikou. První rána např. bubnu musí membránu vychýlit ven. Tohle se ale dost blbě poznává. Zvlášť s rychlou muzikou.
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Zesik vporadku je kontroloval ho elektrikar:) na repro vim kde je plus a minus ale nevim to u dratku jelikoz jsou protazeny od radia vsudemozne a sam nevim jaky to jsou u radia.. nejak to zjistim to problem neni ale starost mi dela porad zesilovac..
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Příště tahej barevné dráty
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Ja to netahal je to tam z vyroby:)
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Tak jak to popisuješ v 8:23 mi to přijde v pořádku. Červená NEZNAMENÁ zapnuto ale PROTECT a svítí protože nemáš uzavřený okruh. Když všechno zapojíš nemá důvod rozsvěcet ochranu a tak chcípne. Pokud máš všechno zapojené správně včetně kabelů o dostačujícím průřezu musí to fungovat. Prostě připoj repráky a zkus to pustit. A nebuď takový tajnůstkář a prozraď typ a značku zesilovače. Leccos to může napovědět.
Re: oroblem s aux, zapojeni repro
Dik za radu.. zkusim to hned jak budu moct.. pac ja kdyz jsem to zapojoval taky mi to svitilo cervene i ukostreny a kdyz sem pripojil rem a zapl radio tak zelene a slo to.. asi to bylo poprve nak spatne zapojeny a zblblo me to..