Já jsem si "něco" načetl o nových designech, rozhovory s Banglem atd. Sledoval jsem reakce lidí, automobilový design se snažím tak nějak vnímat. A našlo se pár lidí co říkali, že ty BMW jsou pořád stejný (barbaři), nicméně nový vítr je taky potřeba. Třeba Jaguar dělá krásná auta, ale u nových modelů laik nepozná jestli je to nový model, nebo facelift starého, proto moudří můžové v Coventry rozhodli, že s tim je konec a půjde se malovat na "zelené louce" (=nanovo). Zpět k BMW - já tady nechci kritizovat nová BMW (možná že mě máte za velkého kritika

), postupně si zvykam, ale konkrétně zadek nového coupé je jak lexus a za tim si stojim - světla a výfuky aka lexus. Sedan a kombi hodnotim o pořádný kus lépe. Takže nový směr ano, ale nemuseli tak radikálně. Myslim, že design E46 nebyl nijak zpátečnický a tak na nej mohli volněji navázat. A co BMW nikdy neodpustim, jsou ty rovný palubní desky (zpracování, ergonomie - krása, ale BMW palubka má být k řidiči natočená. To je jako kdyby začali dělat V6 místo R6). Ono se vůbec v automobilovém průmslu hovoří o navázání na tradice, ale většinou jsou to jen kecy. S*r** na tradice všichni - důkaz? naftové sportovní

modely a posedlost SUV a MPV až běda. Co však novému designu BMW upřít nelze jsou 2 zásadní věci - na první pohled je jasné, že přesto všechno je to BMW (když váš první pohled nesměřuje na prdelku coupátka) a prodeje se rok od roku zvyšují, takže nové modely jsou úspěšné
