e34 pozink?
Moderátor: T-O-M
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
e34 pozink?
chci se zeptat zda sou e34tky pozink nebo ne? diky
Hnijou jako všechny jiný bavoři takže asi to s pozinkem moc výrobce nepřeháněl. Ale v nějakých verzích třeba i to bylo.
Pravdou ovšem je že nosníky a další věci jsou až podezřele zachovalý tak třeba zčásti pozinkovaný to auto je. Jinak hnijou a to hodně blatníky,spodky dveří (lišty) a prahy. Zde rohy a výztuhy na hever. A z částí které se dají měnit jsou to hodně držáky zadního nárazníku. A já mám zhnilej LZ blatník - pod světlem,při otevřených dveřích dole růžek u lemu (dost) a celou spodní hranu ve spáře u nárazníku. Jinak ale vyloženě nemocema BMW to auto netrpí,myslím tím rohy podlahy za předními koly například. A vyhnívá mi kapota ve spojích a v místech nezakrytých tou odhlučňovací deskou,zatím jen trochu ale vidět to je. Každopádně myslím že mám hodně zachovalej kousek přes všechny mušky,viděl jsem totál KO E34 kvůli korozi,díry jak pěst atd. Ale je to starý auto no. Nicméně je i možné že s nástupem M50 začala firma ty auta řešit líp a třeba poslední modely už na korozi netrpí. Do roku 90 bych si ale iluze nedělal.
Zlatej Golf II v tomhle,ten byl věčnej. Měl jsem dva, jeden utopenej a nabranej na práh a druhej byl prclej na předek a na bok. Ani na jednom ani známka po rezatince. První je už KO (spadl na něj traktor - smrťák) a druhýho občas vídávám ve městě a je furt stejnej. Peugeot 405 je taky celopozink,oušem jen asi po hranu oken,vršek je jen plech takže to trpí na shnilý střechy.
Prostě pokud jde o korozi tak vrtule není zrovna zářným příkladem ochrany svých výrobků. Je s nima ale bžunda.


Zlatej Golf II v tomhle,ten byl věčnej. Měl jsem dva, jeden utopenej a nabranej na práh a druhej byl prclej na předek a na bok. Ani na jednom ani známka po rezatince. První je už KO (spadl na něj traktor - smrťák) a druhýho občas vídávám ve městě a je furt stejnej. Peugeot 405 je taky celopozink,oušem jen asi po hranu oken,vršek je jen plech takže to trpí na shnilý střechy.





BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Ještě doplním - ono to není ani tak o pozinkování jako o péči kterou to dostávalo. Kdyby u toho majitelé pravidelně nechali stříkat dutiny a spodky,občas to po zimě prohlídli tak by myslím ty auta byly mnohem lepší. Ale holt lidi jsou prasata.
Já jsem ale s tím autem spokojenej,má vady,má rezatý místa,ale je to mazel. 


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
tak moje e34 r 91 ma najeto 485 000km orezlinku mam jen na sibru jinak nikde auto bylo nebourano do roku 2002 ho mel v nemecku jeden majitel u nas sem tusim treti a je to proste o peci a hlavne pokud to auto nebylo bourane nema s korozi problemy 

Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio 

Tome u BMW to je o síle plechu, klepni si do dveří u E34 a třeba u 405ky...
Navíc bavoři jsou pověstní až trojitým plechem na exponovaných místech. Když jsem usazoval dveře u 405ky a pak jsem si jen otevřel u E34 ty její,byla ta váha hodně znát. Prostě je to jako když srovnáš Šáde 120 s Octavií II. Nicméně ti odpovím. E21 - na jejích 26 let stále mladík,po stránce koroze je teď lepší než E34 co mám a rozhodně lepší než E30 která už je taky po vyvářce a snad už OK. E21 v provozu u nás od roku 92,do roku 2002 tahala z německa auta takže jejích tachometrových 265000 tipuju tak na trojnásobek. Počet majitelů včetně mě a němce 4. Celou dobu venku. E34 je u nás v provozu od 96,za tu dobu vystřídala 6 majitelů,poslední se jí trochu věnoval a pak ji prodal protože chtěl M50 525i kterou si i koupil. Denně jezdila do práce takže stále venku. Na tachu má 218000 a nějaké drobné. E30 - no zde opravdu těžko říct,tu zná jen pánbůh. Na tachu má 185000 což podle stavu motoru a kastle tipuju tak na polovinu skutečnosti. Podle stavu sežranosti myslím že zažila teplou garáž a solení,znáš to.
E21 byla slisovaná mezi náklaďákem a offroadem,E30 dostala šupu šikmo na pravej přední roh a E34 je nebouraná nepočítám-li nabranej práh od nějakého obrubáku.
A pozoruhodnost - do všech teče. U E21 a E30 to je odhaleno a vím kudy (okna), u E34 bohužel,to je záhada. Někde střechou ale ne vždy. Musím stát mírně z kopce (asi 10 stupňů) čumákem níž. Odtoky šíbru čistím pravidelně a gumama tam neteče.


E21 byla slisovaná mezi náklaďákem a offroadem,E30 dostala šupu šikmo na pravej přední roh a E34 je nebouraná nepočítám-li nabranej práh od nějakého obrubáku.
A pozoruhodnost - do všech teče. U E21 a E30 to je odhaleno a vím kudy (okna), u E34 bohužel,to je záhada. Někde střechou ale ne vždy. Musím stát mírně z kopce (asi 10 stupňů) čumákem níž. Odtoky šíbru čistím pravidelně a gumama tam neteče.



BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
uz delsi dobu sleduju tve prispevky a zda se mi jedno priplatil sisi nekdy za opravdu kus v dobrem stavu?? asi ne ja se poucil mel sem jen jednou auto ze si ho spravim ale to nelso bylo by to more penez a casu atk jsem sel cestou priplatim si ale budu mit dejme tomu skoro top stav a to se mi vyplatilo nikdy sem nemusel resit problemy jako ty.......Conscious píše:Tome u BMW to je o síle plechu, klepni si do dveří u E34 a třeba u 405ky...Navíc bavoři jsou pověstní až trojitým plechem na exponovaných místech. Když jsem usazoval dveře u 405ky a pak jsem si jen otevřel u E34 ty její,byla ta váha hodně znát. Prostě je to jako když srovnáš Šáde 120 s Octavií II. Nicméně ti odpovím. E21 - na jejích 26 let stále mladík,po stránce koroze je teď lepší než E34 co mám a rozhodně lepší než E30 která už je taky po vyvářce a snad už OK. E21 v provozu u nás od roku 92,do roku 2002 tahala z německa auta takže jejích tachometrových 265000 tipuju tak na trojnásobek. Počet majitelů včetně mě a němce 4. Celou dobu venku. E34 je u nás v provozu od 96,za tu dobu vystřídala 6 majitelů,poslední se jí trochu věnoval a pak ji prodal protože chtěl M50 525i kterou si i koupil. Denně jezdila do práce takže stále venku. Na tachu má 218000 a nějaké drobné. E30 - no zde opravdu těžko říct,tu zná jen pánbůh. Na tachu má 185000 což podle stavu motoru a kastle tipuju tak na polovinu skutečnosti. Podle stavu sežranosti myslím že zažila teplou garáž a solení,znáš to.
E21 byla slisovaná mezi náklaďákem a offroadem,E30 dostala šupu šikmo na pravej přední roh a E34 je nebouraná nepočítám-li nabranej práh od nějakého obrubáku.
A pozoruhodnost - do všech teče. U E21 a E30 to je odhaleno a vím kudy (okna), u E34 bohužel,to je záhada. Někde střechou ale ne vždy. Musím stát mírně z kopce (asi 10 stupňů) čumákem níž. Odtoky šíbru čistím pravidelně a gumama tam neteče.![]()
![]()
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio 

Rostik: Kus v dobrém stavu je pro mě jak to říct... nemožné sehnat. Na všem něco najdu. A i to řeším. 99,9 procenta lidí který znám prostě jezděj a serou na nějakej puchejř tady a škrábanec támhle. Já ne. Najdu i sebemenší problémek a musím ho vyřešit. Takže to ve finále pak může i vypadat že to je ve stavu 3x po smrti. To zase neee. Jako jezdí to,je to mechanicky naprosto v cajku,funguje všechno... Že je to ojetý klíčema nebo to má upadlý lišty na dveřích prostě už neřeším. E21 jsem koupil abych si splnil sen,fajn ale tím to taky končí. Dnes je to jen balvan na krku kterýho se ani nemůžu zbavit protože po proinvestovaných asi 80 litrech a stovkách hodin práce ho nikomu za odvoz nedám. E30 byl fakt špatnej kup,řekl bych možná i podvůdek,ale dobře,už je to doma takže se s tím nějak poperu. U E34 jsem to prostě koupil jen na jízdy do práce,rozhodně to auto není autem které bych si chtěl nechat,výkon k smíchu na tu váhu,složitá elektronika,málo místa... Zde při nákupu hovořil fakt že musím jezdit do práce a chtěl jsem auto který je zvyklý stát venku a v žádném případě jsem nechtěl auto z prahy. Tak mám auto z naší krajský stolice a když si odpustím svoje hledání problémů na všem tak je to dobrý auto. O připlácení si na cokoli nemůže být řeč,s 9000 hrubýho si o čemkoli opravdu dobrým mohu nechat jen zdát. 

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: e34 pozink?
bawa pro švýcarsko byly pozink ne? aspoň teda tweety mi to řikal,tak kdyžtak kamenujte jeho 

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Mám pocit že je to kvůli vlhkému podnebí.Generics píše:Proc by zrovna pro Svycary specialne delali poink, kdyz tam nesolej?
Mám vůz ze švýcar a je to pozink. Zjistil jsem to až potom co mě poučil velmi zkušený uživatel E30 fora a já kostrou pneu očesal lak na blatníku při gumování
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Maximálně svatá pravdaRostik píše: uz delsi dobu sleduju tve prispevky a zda se mi jedno priplatil sisi nekdy za opravdu kus v dobrem stavu?? asi ne ja se poucil mel sem jen jednou auto ze si ho spravim ale to nelso bylo by to more penez a casu atk jsem sel cestou priplatim si ale budu mit dejme tomu skoro top stav a to se mi vyplatilo nikdy sem nemusel resit problemy jako ty.......

exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II