napíšu sem +- co mně tak napadají pro jednotlivé auta.
4,0 v8 manuál- 286 ps 400Nm
+ dá se sehnat v hodně dobrém stavu a výbavě kolem 120tis
po pár nenáročných upravách výkon přez 300 ps a krouták pak větší než m5 3,8
levnější na udržbu než m5
pravděpodobně větší výdrž (menší poruchovost)
-není to z fabriky závodní auto jako m5

žere to i trávu kolem cesty, i když se u takových aut na to nedá dívat tak s m5 jde jezdit i celkem ekonomicky když se chce.
s 6ti stupnovým manuálem jich bylo vyrobeno jen něco přez 600ks pokud se nepletu
m5 3,6 a 315ps tuším 380Nm
+Je to prostě m5

-Nedostatek kousků v fakt solidním stavu,pokud je auto po nějakém mamlasovi co ho jen trápil a nedával mu co potřebuje tak to může vyjít ta hodně velký balík to dát do solidního stavu.
moc jsem toho nevypsal ale tet mně vic nenapadá.

Jo někde jsem slšel, že m5 je lepší na okruhu a 4,0 je lepší v přímé akceleraci.Příjde mi to divné

Pište sem vše co víte o m5 nebo 4,0
