M5 (F10)

Moderátor: T-O-M

Odpovědět
Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

M5 (F10)

Příspěvek od T-O-M »

Specifikace M5 r.2011/2012

motor: V8 twin turbo
výkon: 560 PS
točivý moment: 680 Nm/1500 ot/min
váha: 1945 kg
převodovka: DKG 7st.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

videa
Teaser
http://www.youtube.com/watch?v=qrOS5GLdWMA" onclick="window.open(this.href);return false;

Testování na Ringu
http://www.youtube.com/watch?v=HUV3uc9T7vw" onclick="window.open(this.href);return false;

Intro
http://www.youtube.com/watch?v=kvksmvh0Arg" onclick="window.open(this.href);return false;

V pohybu
http://www.youtube.com/watch?v=cYRhV00HNck" onclick="window.open(this.href);return false;

Nardo
http://www.youtube.com/watch?v=G0AQF228dm0" onclick="window.open(this.href);return false;

Miramas
http://www.youtube.com/watch?v=6aTbyxc9Ko0" onclick="window.open(this.href);return false;

srovnání s konkurencí
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=545314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=545203" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od V12 »

skoda toho motoru :(
R6 twin turbo + V10 + V12

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od blázen »

co je špatnýho na V8 twinturbo? jestli to má ted 560k ...
podle mě je tohle dokonalý vůz 8)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od V12 »

uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od crocjirka »

nema to rucku... :( :(
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od blázen »

já si myslím,že to je krok správným směrem. Bez přeplnování by takový výkon ten motor prostě nikdy neměl, nemyslím ,že inženýři v BMW jsou hlupáci,moc dobře ví,co dělají, potenciál V8 za pomocí přelnování jím usnadní další vývoj při nástupu dalších generací toho vozu, do nekonečna bez přeplnování prostě držet krok s výkonými vozy konkurence nezvládnou.

to auto má 2000kg . Mít 560k v 8000ot bude asi k ničemu, potřebuje je v polovině..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od V12 »

myslim, ze zrovna v tomhle byli donuceni ekoteroristickou loby :(

a mas pravdu, je to proste i jednodussi dat tam turba a nafoukat to...ale uz to neni motor s velkym M jako predchozi V10 V8 R6 R4 od Motorsportu
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Re: M5 (F10)

Příspěvek od T-O-M »

V12 píše:uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni
Cítím to podobně. Přeplňování má AMG i Quattro. Ale dnes je doba "přeplňování", atmosféra by neměla takovou efektivitu co do výkoun/spotřeby/emisí. Auto bude dobrý a ten motor potáhne jak stádo volů, ale už to nebude to ///M které to bývávalo.

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Ultima »

V8 s michackama je samozrejme impozantni, bohuzel je to i logicky krok, ale jak uz V12 zminil tohle je od puvodni myslenky ///M motoru primo skok daleky...

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Tead »

Auto pro hltače čísel....jinak je to prostě jen o něco rychlejší prostředek jak se pohodlně dostat z místa A do B...nevím co má společnýho s radostí pro řidiče, s váhou 2 tuny a s průběhem krouťáku jak diesel...je to sice logickej krok vůči konkurenci, ale myslím, že oturbením to auto ztratilo duši...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Mirek-200sx »

dle meho naprosto nezbytna evoluce ktere se nedalo vyhnout. Preplnovane motory maji proste vetsi ucninnost, takze pri dnesni snaze dosahnout co nejnizsich CO2 to proste prijit muselo. Jen nechapu ty vase negativni nazory? Kdo z Vas v tom aute jel ze pisete ze je skoda motorizace?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Tead »

Já si myslím, že se tu nikdo nezlobí na čísla, nebo na to, že to auto nepojede nebo cokoli jinýho....ale ať je to jak chce k M prostě patřil zvuk atmosfery a i ten - mnohem bližší motorsportu projev motoru - to prostě přeplňovanej motor nabídnout nemuže ...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Mirek-200sx »

Tead píše:Já si myslím, že se tu nikdo nezlobí na čísla, nebo na to, že to auto nepojede nebo cokoli jinýho....ale ať je to jak chce k M prostě patřil zvuk atmosfery a i ten - mnohem bližší motorsportu projev motoru - to prostě přeplňovanej motor nabídnout nemuže ...
tak v tomhle se neshodneme, preplnovany auta jsou v motorsportu uz dlouho a co se zvuku tyce, nevim o tom ze by zavodni preplnovany motor mel spatny projev 8)

....ale novou M5ku soudit nemohu, nejel jsem v tom ani to neslysel
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Tead »

No tak samozřejmě, že já jí taky neslyšel ani v ní nejel...ale představa, že ve sportovním modelu budu mít nejideálnější pásmo otáček 1500 - 5500 mi teda nepřijde vůbec ničím sportovní...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Re: M5 (F10)

Příspěvek od T-O-M »

Tead píše:No tak samozřejmě, že já jí taky neslyšel ani v ní nejel...ale představa, že ve sportovním modelu budu mít nejideálnější pásmo otáček 1500 - 5500 mi teda nepřijde vůbec ničím sportovní...
To tady hrozit nebude. Z čeho usuzuješ?

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Re: M5 (F10)

Příspěvek od T-O-M »

Mirek-200sx píše:dle meho naprosto nezbytna evoluce ktere se nedalo vyhnout. Preplnovane motory maji proste vetsi ucninnost, takze pri dnesni snaze dosahnout co nejnizsich CO2 to proste prijit muselo. Jen nechapu ty vase negativni nazory? Kdo z Vas v tom aute jel ze pisete ze je skoda motorizace?
Jaká evoluce??? Přeplňovaný motory jsou na světě bezmála 100 let, nejdříve kompresorem (Bentley 30.léta) pak turbodmychadlem. Přeplňovaný motory žily byly vedle těch atmosferických, které si taky prošly svou evolucí. Ale jde o tu účinnost jak jsem psal výše a ty nakonec taky.

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Mirek-200sx »

evoluce nemyslim v preplnovani vseobecne, ale u Mkovejch motoru BMW....bez turba maji malou ucinnost a s vysokym vykonem produkuji na dnesni pomery moc CO2 8)
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Tead »

Usuzuju z toho, že maximum kroutícího momentu je v 1500ot/min a maximum výkonu v 6000ot/min ...jezdit v jakejkoliv jinejch otáčkách než mezi maximem krouťáku a výkonu je nesmysl pro co nejrychlejší jízdu...to pásmo je tady hodně široký tak,že počítám, že křivka momentu bude skoro plochá...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od blázen »

Tead píše:Já si myslím, že se tu nikdo nezlobí na čísla, nebo na to, že to auto nepojede nebo cokoli jinýho....ale ať je to jak chce k M prostě patřil zvuk atmosfery a i ten - mnohem bližší motorsportu projev motoru - to prostě přeplňovanej motor nabídnout nemuže ...
mě se líbí projev atmosferického M motoru,...ale jsou přeplnované stroje,kde se mi projev líbí daleko víc.. projev M motoru zázrak není.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Tead »

Mám prostě rád vysokootáčkový atmosféry a je mi líto, že vymírají :cry: protože logicky stejnou cestu čeká M3 ať už dřív nebo pozdějí...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Butcher »

Brzo...
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
zac.je.toho.loket
Příspěvky: 502
Registrován: 12 zář 2008 13:46
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od zac.je.toho.loket »

Slibujou projev jako u atmosféry, ale stejně...

Freude am Fahren stürzt sich ins Arschloch :lol:
"The spirit of revolution will never die"

Uživatelský avatar
HondaMan
Příspěvky: 377
Registrován: 30 kvě 2009 23:17

Re: M5 (F10)

Příspěvek od HondaMan »

blázen píše:já si myslím,že to je krok správným směrem. Bez přeplnování by takový výkon ten motor prostě nikdy neměl
Viz 63 AMG, které má v performance paketu 558Hp :-D

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Re: M5 (F10)

Příspěvek od T-O-M »

Ring Taxi

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Re: M5 (F10)

Příspěvek od T-O-M »

článeček se všemi detaily
http://www.topdrive.cz/clanky/vse-co-po ... em-bmw-m5/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Ritchma »

Tak ono je to tak obecnej dotaz, ale když už to tu bylo zmíněno... Proč nový auta už nemaj klasickou ručku? Nevim jak ostatní, ale to řešení jako má mercedes, že tam je třetí mini pedál a pak se to rukou uvolní na palubce se mi moc nelíbí....
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 (F10)

Příspěvek od Berry »

T-O-M píše:
V12 píše:uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni
Cítím to podobně. Přeplňování má AMG i Quattro. Ale dnes je doba "přeplňování", atmosféra by neměla takovou efektivitu co do výkoun/spotřeby/emisí. Auto bude dobrý a ten motor potáhne jak stádo volů, ale už to nebude to ///M které to bývávalo.
Presne jak to o ten topic napsal výš jak psal V12, ze to jsou ty ekoteroristicke loby a Tome, ty jsi napsal presne ty kriteria, ktere ty motory musi splnovat Spotreba a Emise a myslim, ze u takovych aut jsou to kriteria uplne nah.vno :kladivo:
Uz to asi nikdy a nikde nebude takove jako driv, co motor, to skoro zavodni nebo polozavodni original, dneska se musi ustupovat temhle zelenym panakum :kladivo: :kladivo: ach jo :(
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Re: M5 (F10)

Příspěvek od T-O-M »

Berry píše:
T-O-M píše:
V12 píše:uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni
Cítím to podobně. Přeplňování má AMG i Quattro. Ale dnes je doba "přeplňování", atmosféra by neměla takovou efektivitu co do výkoun/spotřeby/emisí. Auto bude dobrý a ten motor potáhne jak stádo volů, ale už to nebude to ///M které to bývávalo.
Presne jak to o ten topic napsal výš jak psal V12, ze to jsou ty ekoteroristicke loby a Tome, ty jsi napsal presne ty kriteria, ktere ty motory musi splnovat Spotreba a Emise a myslim, ze u takovych aut jsou to kriteria uplne nah.vno :kladivo:
Uz to asi nikdy a nikde nebude takove jako driv, co motor, to skoro zavodni nebo polozavodni original, dneska se musi ustupovat temhle zelenym panakum :kladivo: :kladivo: ach jo :(
V očích majitelů asi ano, ale v očích výrobce ne, jinak by se downsizing tak masově neprosadil. Jinak s tebou souhlasim 8)

jajiN
Příspěvky: 1616
Registrován: 01 říj 2010 06:34
Bydliště: za humny (je drak)

Re: M5 (F10)

Příspěvek od jajiN »

8) 8)

http://www.jenproauta.cz/video/1812-vid ... o-novou-m5" onclick="window.open(this.href);return false;

8) 8)

bexiczek
Příspěvky: 4
Registrován: 16 říj 2011 18:14

Re: M5 (F10)

Příspěvek od bexiczek »

To auto jsem viděl v top gearu a řeknu vám pánové fakt peckovní. Taly chci mít jedno doma :)

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“