Už z dálky je na M5 vidět patřičná svalová hmota. Agresivně vyhlížející nárazníky s velkými vstupy pro přívod vzduchu vpředu a čtyřmi koncovkami výfuků vzadu dominují karoserii. Boční průduchy, zvané též žábry, jsou jasným identifikátorem vozů M. Ne nadarmo se říká, že kola dělají auto. V našem případě šlo o příplatkové ráfky o velikosti 20 palců.

Vůz byl obdařen metalickým lakem Silverstone. Vybírat můžete z osmi základních odstínů laku nebo z dalších osmi odstínů z programu Individual. S prodejcem jsme se jednoznačně shodli na modré Monte Carlo. Originalitu nezapře ani hnědá Havanna.

Na palubě
Obdobná situace ohledně výběrů odstínů panuje i v interiéru. Nevyberete-li si z barevné škály kůží, pak máte možnost opět využít program Individual. „Náš“ vůz měl světle šedou Merino Silverstone, přičemž vrchní část palubní desky byla potažena černou kůží. Hodnocení zvolené kombinace interiéru a exteriéru necháme už na vás. Vůz vypadal dobře, ale kontrastní barvy světlých a tmavých odstínů by byly lepší. Dřevený dekor interiéru je možný hned v několika odstínech, ale hliníkový Aluminium Trace se ke sportovní nátuře vozů hodí asi nejlépe.

Pod kapotou
Ne každý den koukáme na stádo 560 koní resp. 412 kW, takže jsme pod kapotu museli nahlédnout, to byla povinnost! Můžete jen hádat, jak toto stádečko umí s vozem zamávat. Dvojice dvoukomorových turbodmychadel má na svědomí maximální točivý moment dosahující hodnoty 680 Nm dostupných od 1500 ot/min.! Dvojspojková 7stupňová automatická převodovka pak veškerou sílu směřuje na zadní nápravu, kde se o distribuci točivého momentu mezi levé a pravé kolo stará samosvorný diferenciál.

kompletní galerka a článek na http://www.topdrive.cz/clanky/exkluzivn ... astni-oci/