překládání

Moderátor: T-O-M

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

překládání

Příspěvek od Fugo »

Potřeboval bych nějakého nebo nějaké fandy BMW němčináře, kteří by byly ochotni pomoci s překladem "technických" textů ohledně BMW, pracujeme na www stránkách o BMW 7er po vzoru německého 7er.com a potřeboval bych přeložit nějaké texty ohledně historie 7er, já se sice tak nějak německy domluvím ale tady mě kolikrát uniká souvislost. Předem děkuji.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: překládání

Příspěvek od BALI »

neee technickou němčinu neeee :cry: :lol: mi napiš co potřebuješ a já se na to během zejtřka cestou do plzně juknu
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325


Uživatelský avatar
kodemi
Příspěvky: 462
Registrován: 12 úno 2006 10:34
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kodemi »

Tak něco malo z překladače :)

BMW 7er modely:

Na tuto stranu obdržíte jeden krátký výhled přes model - dějiny BMW Siebener- série s listováním všech důležitý technické Highlights. Ke každý dosud čtyři BMW- 7er- série obdržíte na následujících stránky detailnější informace:

interner Link Model BMW E23 (1977 do 1986)

interner Link Model BMW E32 (1986 do 1993)

interner Link Model BMW E38 (1994 do 2001)

interner Link Model BMW E65 a BMW E66 (dolů 2001)


Úspěchu - dějiny BMW 7er- série

1977 debutovalo ve vyšší třídě vozidlo - generace, kteří s elektronikou nová technologie a ve své motorizaci a vašemu pojezdům ústrojí nový Sportlichkeit do dosud dříve konzervativních segmentu přinesl: BMW 7er. Tato první 7er- řada brala nový – s tím 6er- kupé uvedený – BMW Design- čára na a spojila vyložený zastupitelský vnějšek s tou velkým množstvím technickým vylepšení. Tak disponuje on celosvětový se vyskytující poprvé přes jeden elektronický tachometr. Současně připojí 7er na jeď - aktivní charakter jeho předchůdce , který jeho se svrchovanou motorizací k sportovní alternativě ve vyšší třídě činil. Zákazníci mohli zpočátku mezi tři modelem s 2,8 litrů a 170 PS, 3,0 litr s 184 PS a 3,2 litr s 197 PS vybírá. Nejdříve bylo vstřikování benzinu tomu top - modelu označovanému 733i vyhrazené, ale již dva roky později byly moderní úprava směsi se všemi 7ern standardem: 1979 bylo 732i, který 733i nahrazený, první sériový vůz svět s číslicovou elektronikou motoru.

Obrázek

Flaggschiff první 7er- řada byla ovšem 1980 předkládalo 745i, s 252 PS velkému turbogeladenen 6- motorů s válci. Druhá a třetí cifra, doposud odkazy zdvihový objem motoru dal , symbolizovala zde rovnocennost s 4,5 litrů- sací motor. Vskutku se staral 3,2 litr- Turbo- 6- válců pro dopravní výkon, kteří v limuzíně - obor jí rovný hledali.


1978: 7er je ABS -Průkopník.

Než prvních vozidel svět obdržel 7er 1978 protiblokovacích brzdových systémů ABS pro brzdové zařízení (prvně byl ABS v Mercedeě S- třídou zastavět). Řada modelu svážíme 1980 palubních počítačů , disponovalo 1982 jako prvních německých aut přes elektroniku motoru se snímačem klepání a vykazovalo celosvětový se vyskytující poprvé dolů 1983 řízení automatické převodovky , kteří s elektronikou motoru korespondují. Vesměs odstartovala do 1986 skoro 280.000 vyhotovení prvního 7er na ulicích svět.

E23- série do čísel (zdroj: Jan- Karel postavení, "bavorské motory - podniky - všichni auta od 1952, dají k dispozici od Roberta Grigoleit):

PAK TA TABULKA BMW Ročník Počet kusů Motor Zdvihový objem Výkon Špička

tomu snad rozumíš né :D

1986: Druhý 7er se stává technická míra.

Druhá 7er- řada strčila bylo u své úvodu 1986 na takřka euphorische rezonanci: Vyzařování od decentní vznešenosti, párovaný se sportovní elegancí, nadšenými kritiky právě tak jako výkon - rozvoj, jízdní vlastnost a výbava na nejvyššímu technickou úroveň. Nová 7er řada zosobněný klasický BMW Tugenden Technik, výkon a dynamika. Motor, hnací mechanizmus a pojezdové ústrojí bylo zjemní. Elektronika hlídala motor a bezpečnostní systém.

1987: První poválečný- V12 Deutschlands.

Bylo první 7er výhradní 6- válců- modely, tak obdržely druhou 7er- generaci 1987 než Flaggschiff s tím 750i prvním německým 12- válci- limuzína od koncem 30er roků. Pět litrů velkých, 300 PS silných motorů z lehké slitiny s jmenovitému točivému momentu od 450 Nm měl pro oba válec - lavice selektivní nástřik-, zapalovací- a katalyzátor - systémy. Přestože jeho fulminanten výkonu se spokojit 12- válců s benzinem.

1992 bylo také volné místo v mřížce mezi 6- válci- a top- motorizace zavřený: 8- válců s třemi (730i) a čtyři (740i) litry zdvihový objem a 218 resp . 286 PS kompletovaný BMW Palette v top - segmentu. Oba V8- hnací ústrojí vyznačovalo excelentním tichým chodem, spořivou spotřebou, skvělým dopravním výkonem a minimálním významem z. Na podzim téhož roku slavilo přizpůsobivé řízení převodovky (AGS) v 750i/iL premiéře. Vyhovovala prvně volba převodového stupně na individuální způsob jízdy na a zohledňuji při tom ulici - poměry právě tak jako jeď - poloha. Mimo to dali prvně o jedenáct centimetrů delších L verze . Ve svém osmileté době trvání produkce se rozhodne asi 310.000 zákazníci pro 7er druhém generaci.

E32- série do čísel (zdroj: Jan- Karel postavení, "bavorské motory - podniky - všichni auta od 1952, dají k dispozici od Roberta Grigoleit, počet kusů do 31.12.1992):

Další podobná tabulka


1994: Třetí 7er je nová míra pro pohodlí při jízdě.

1994 definovalo třetí rozvoj - stupeň 7er souhrnu příručního automobilu v zašpičatí - třídu novou. S tou nadmíru elegantní čárou a novými technologickými postupy nenabídl on u téměř beze změn vnější rozměry jen ještě vyšší činná a pasivní bezpečnost. 730i, 740i a 750i, právě teď také v dlouhé verzi dodatelné, využívali také v komfortu nové míry.

Po sedmé letech úspěšným době chodu byl také hodně chválený BMW 12- motorů s válci pro použití do nové 7er- řady základní přepracovaný bylo. On měl teď 5,4 litrů zdvihový objem a konal 240 kW/326 PS. Současně mohla spotřeba paliva v DIN- třetině- mix o jedenáct procent a ve městě - cyklus o 19 procent bude redukovat .

Než podstatné příspěvky k aktivní bezpečnosti byly pro nový 7er vedle ABS dva další bezpečnost jízdy-systémy k dispozici: Automatická stabilita- Control (ASC) pro 8- válců - model než doplňkové příslušenství a dynamická stabilita- Control (DSC 2) sériový výhradní pro 12- válců - model, právě teď s integrovanou trakcí - systém. DSC 2 uchopil se vyskytující poprvé ABS/ASC/DSC řízení a ABS/ASC hydraulika váží- a skladný do právě teď jedné spolu jednotky spolu.

Také i ve výbavě dalo každé množství nového. Highlight byl prvý Evropský navigační systém, toho barevná paluba - monitor jako interface operátora pro další funkci sloužila. Na přišel elektrický komfort - sídlo, úplný s Montanou- kůže uvedený než sériové vybavení v 750i. On vyznačoval zvláštní dodatečnou přestavitelností horních třetin opěradla o maximální 35 stupňů dopředu z. Pro řidiče přineslo toto mnohem zlepšené rameno - podpora. Tomu spolujezdci použil sídlem ve spojení s měkkými vycpanými komfort-opěrka hlavami velmi pohodlné, volné sídlo- nebo klidu - poloha.

Od podzimu 1995 zaoblovalo nový 6- válců- model Nabídka do třetí 7er- řady od BMW dolů – 728i s lehkým kovem- řadový motor s duplikátem- Vanos. Rok na to začal také 7er s 8- motory s válci do své nejbližší rozvoj - stupeň: 735i a 740i řeší 730i a 740i s přepracovanými motory dolů, kteří jasný víc Točivý moment z víc zdvihového objemu dodal, díky moderní Technologie současně ale méně spotřebuje. Než celosvětový první Výrobce stavěl BMW u nový V8- motory potřeby - orientovaný, variables chladicí systém motoru, která síť charakteristik-chlazení, . Ve spojení s tomu 5- chodům- automatická převodovka obdržela od té doby všichni 7er také Steptronic, kteří u plně automatizovaného řízení individuální „ ruka" -řazení umožňuje.

1996: Dieselův motor-období 7er začíná.

Ve světle ramp stál taktéž zvláštní ekonomický nový - přístup, který typický BMW Tugenden do jednoho individuálního způsobu interpretovaného: 19 roků do prvním 7er a 13 roků do prvním vznětového motoru s turbodmychadlem od BMW přišel velkou třídu z Mnichova prvně s Dieselovu motoru- model na trh. Turbogeladene 6- válců 725tds konalo 105 kW/143 PS, dosažený 206 km/h nejvyšších rychlostí, spotřebovalo ale pouze 7,5 litrů Dieselův motor. Žádný hnací ústrojí v okolí 725tds došlo tolik výkon z tak málo zdvihového objemu, žádné utíkal tak komfortní s tak málo motorovým palivem, tak málo odpadní plyn a tak málo šum. A protože digitální Dieselův motor elektronika (DDE) 725tds za CAN-Bus s tím ASC + T a tomu elektronické řízené automatické převodovce komunikovat mohl, byl BMW celosvětový první nabízeč od Dieselova motoru- PKW s automatickou stabilitou- a trakce- Control a elektronická řízená automatická převodovka.

Také poslední senzační novinky teď vystřídaná 7er řada spočívající na Dieselově motoru- princip: Půl roku do tomu prvnímu vystoupení prvního DI- Dieselův motor od BMW v 320d stál 1998 730d u startu. Jeho nová trojka - litr- řady- 6- válců bylo dle pokrokových technologických postupů jak Common- Rail- přímé vstřikování, turbodmychadlo s variabler geometrií a Vierventiltechnik vybudovaný a označený nejený s 135 kW/184 PS a 410 Nm Drehmoment nová špička do této třídy. Také spotřeba 8,7 litrů Dieselův motor a nejvyšší rychlost od 220 km/h hledala do této kombinace jí rovný. Vrchol Dieselova motoru- vývoj byl 1999 740d s 180 kW/245 PS, u normální spotřeby od 9,8 litrů Dieselův motor jedna špičková rychlost od 242 km/h států proti. Touto celosvětová první limuzína s Dieselovým motorem- V8 do Common- Rail- technika disponovala 7er řadu od BMW přes jedinečný zašpičatí - plodinu v Dieselově motoru- svět. Právě tak jak 750i/iL u benzinu - provozován přepychové auto než jediný 12- válců jeho třídy byl. Byly top- modely bestselleru, od ostatně ve tvaru 750hL celosvětová se vyskytující poprvé lázeň od 15 vodíků - hnaná vozidla pro použití u EXPO světová výstava 2000 v Hannoveru a BMW CleanEnergy WorldTour 2001 stavěný bylo. Tato lázeň má až do dneška asi 140 000 km dalekosáhlý bez poruch absolvuje. Asi 330 000 kupující rozhodlo se pro oddělovat 7er, který do koncem červenců 2001 produkuje byl.
7er než technologický průkopník: Volba od premiér.


1977 elektronickou tachometrů
1978 automatických klimatizací
1978 elektronický Cruise Control
1980 Innenlichtverzögerung
1980 palubních počítačů
1985 pásů - skřipec
1986 stíračů - interval, závislý na rychlosti
1986 automatických pásů - adaptace vpředu
1986 duplikát-eliptický světlometů
1987 první německý poválečný- 12- válců v 750i
1987 Antennendiversity
1987 protiprokluzových regulací ( ASC )
1989 automatický cloní vnitřní zrcátko
1989 automatická oběhový vzduch-regulace ( AUC )
1990 vnitřků- Microfilter
1991 parkovacích zařízení ( PDC )
1992 xenonů - světlomet
1994 palub - monitor- ovládací prvek-návrh
1994 komfortů - sídlo
1995 přizpůsobivých řízení převodovky
1995 jízdní stabilita-systém DSC 2
1995 prvních bateriových - volných imobilizérů s výměnou - kód
1995 navigačních systémů
1998 předpolí- a klika - objasnění
1998 aktivů - sídlo
1998 navigačních systémů s TMC -Zácpa - ohlášení
1998 inteligentních dálkových obsluh také pro dodatek- funkce jak z.B. pro garážové dveře
1998 telefonů v autě a navigaci s hovorovou modulací
1998 elektronických tlaků v pneumatice- kontrole ( RDC )
1998 prolomení - brzdicí zasklení
1998 Kennfeldgesteuerter Motorthermostat
1998 Wassergekühlter Generator
1999 první V8- Common- Rail- Dieselův motor svět v 740d

Uživatelský avatar
kodemi
Příspěvky: 462
Registrován: 12 úno 2006 10:34
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: překládání

Příspěvek od kodemi »

takhle nějak by to stačilo ? pokud jo nahažu ti sem tohle všechno za 5 minut
:D :D :D

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

no překladač tu mám taky, ale on bohužel nechápe nějaká specifika němčiny a potom z toho lezou zkomoleněny, takže ten používám jen v krajní nouzi a stejně na tím kolikrát dost dlouho špekuluju co chtěl básník říci, skutečně potřebuju někoho kdo prostě mluví a ví jaká slovní zvraty němčouři používají, ideální by bylo kdyby to bylo ještě hezky podané česky, ale s tím se už dá kdyžtak něco dělat. Díky :wink:
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
kodemi
Příspěvky: 462
Registrován: 12 úno 2006 10:34
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: překládání

Příspěvek od kodemi »

aha tak to promin, chtěl jsem pomoc :) mě ten překladač vyhovuje. Až moc jsem spokojenej ... Nějaky veci co jaksi podava trochu špatně se někdy někde najdu a je to ok :)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Příspěvek od Breakthru »

zkouším tu e23.nemám moc času.... :wink:
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Fugo - tak to zadej někomu kdo překládá na zakázku, sice to bude něco stát, ale zase budeš mít klid a jistotu.

Uživatelský avatar
kodemi
Příspěvky: 462
Registrován: 12 úno 2006 10:34
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: překládání

Příspěvek od kodemi »

taky fakt kolik lidi chtej 70-100kč za A4?

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

To by jistě možnost byla, ale nejsou na to penízky.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
matal
Příspěvky: 296
Registrován: 19 bře 2006 00:17
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal »

Fugo píše:To by jistě možnost byla, ale nejsou na to penízky.
Zkus napsat na bmwklubu členovi Jawak, to je perfektní němčinář a technickou umí velmi dobře jako rodilý němčour.. :wink:
=E39 530i 2003=
=E24 M635CSi 1984=
Někdo potřebuje auto, já mám dvě BMW

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Mohl tohle please taky někdo přeložit?

http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-seri ... 46218.html

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“