Přestavba coupé 320 na 325

Moderátor: T-O-M

dali_b
Příspěvky: 8
Registrován: 30 bře 2008 17:50

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od dali_b »

FubuTomas píše:dali_b:Takze myslis i zadni diferak s poloosama vymenit jo?V tom pripade pujdou urcite i jiny naboje,loziska,nedej boze ramena atd ne?Nebo to pasuje?
Podle ETK jsou náboje, ložiska i podélný rameno stejný, diff a poloosy jiný.
Je otázka co všechno měnit. Když zadek nechá, tak mu kolo neupadne, rameno se neohne, nebezpečný by to být nemělo. Může se to "jen" sypat na pohonu.

Uživatelský avatar
Stiloman
Příspěvky: 652
Registrován: 29 led 2006 11:21
Bydliště: Ropice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Stiloman »

co se týče poloos atd
rozdíl podle etk je hlavně v tom,že 320 má bubnovou nápravu a 325 má kotoučovku
...... tak už jsem taky "TDI"pozitivní
okta kombi 4x4"powered by TDI Fun" 19";-).....still in progress

Uživatelský avatar
kowboj
Příspěvky: 36
Registrován: 11 led 2009 21:32
Bydliště: Jihlava - Na Kopci

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od kowboj »

diky lidi za rady, akorat me docela stve, ze prudite neco s cectinou, akorat sem psal W, coz si myslim, ze je daleko prijatelnejsi nez kdyz nekdo pise hrubky :( jinak jak sem rekl, diky za rady..motor mam urcite M50, no vim natuty, ale vic ne, vanos to neni, to je jasny, kotoce mam na zadku, takze taky neni problem..jen me prave zajimala vymena tech poloos a diff. Zkusim se tedy poohlidnout po necem jak radite, aby se daly prehodit vylozene jen motory s ridici jednotkou 8) jinak kdyby nekdo prodaval, tak ten muj je rok 92 a nejspis 11 mesic, tak kdyztak napisete, ale este nevim 100% pokud to tak bude, jinkak jak rikal fubu.tomas, delalo by se to u nej, prave proto taky vyzvida a to je dobre :D
Naposledy upravil(a) kowboj dne 06 dub 2009 15:16, celkem upraveno 1 x.
BMW E36 coupé...

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

kowboj:Ses lůzr..... :lol:
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

dali_b
Příspěvky: 8
Registrován: 30 bře 2008 17:50

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od dali_b »

Stiloman píše:co se týče poloos atd
rozdíl podle etk je hlavně v tom,že 320 má bubnovou nápravu a 325 má kotoučovku
Když si rozklikneš link, zjistíš, že e36 320i má kotouče a když klikneš na part number kotouče nebo druhej link, ukáže ti to že je stejnej na všech e36 až po 328i.

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-34_0567/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://bmwfans.info/part-34211165457/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

Brzdy by mely bejt stejny od IS az po tech 328 jestli se nepletu.....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Stiloman
Příspěvky: 652
Registrován: 29 led 2006 11:21
Bydliště: Ropice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Stiloman »

dali_b píše:
Stiloman píše:co se týče poloos atd
rozdíl podle etk je hlavně v tom,že 320 má bubnovou nápravu a 325 má kotoučovku
Když si rozklikneš link, zjistíš, že e36 320i má kotouče a když klikneš na part number kotouče nebo druhej link, ukáže ti to že je stejnej na všech e36 až po 328i.

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-34_0567/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://bmwfans.info/part-34211165457/" onclick="window.open(this.href);return false;
máš pravdu...nějak mi ušlo,že je to e36 a ne e30
...... tak už jsem taky "TDI"pozitivní
okta kombi 4x4"powered by TDI Fun" 19";-).....still in progress

Uživatelský avatar
kowboj
Příspěvky: 36
Registrován: 11 led 2009 21:32
Bydliště: Jihlava - Na Kopci

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od kowboj »

presne tak, meli by byt stejny, ale ja myslim, ze od is az po 325i, 328 ma ve predu jiny ne? ale to je uz jedno, hlavne ze sedi u 320 a 325 :D
BMW E36 coupé...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Tweety »

BALI píše:M52 má na přední části takovou "bouli"... tak to poznáš na první pohled
Tak to nepoznáte pane Bali :nono: :D Bouli může mít i M50. Boule je pouze důkaz toho, že má motor Vanos. M52 od M50 se liší jiným tvarem sání, zpravidla černou barvou krytu Vanosu a mají jinde víčko oleje tuším. To jsou asi tak jediné rozdíly které na venek poznáš. Pokud potom půjdeš do důsledku, tak je blok tvořen z jiného materiálu a rozdíl je i v sání a výfuku. Je to prostě koncepčně novější typ motoru. Nakonec i spotřeba je trochu znát.
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

Kudla,to jsou furt trosku jiny sani,nejaka boule,nejakej kryt,to u tehle pekacu nejni nejaky cislo na motoru podle ceho se to pozna?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Tweety »

FubuTomas píše:Kudla,to jsou furt trosku jiny sani,nejaka boule,nejakej kryt,to u tehle pekacu nejni nejaky cislo na motoru podle ceho se to pozna?
Samozřejmě je. Ale při pouhém pohledu to člověk který se pohybuje v autech (nikoliv podautech) pozná 8)
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
kowboj
Příspěvky: 36
Registrován: 11 led 2009 21:32
Bydliště: Jihlava - Na Kopci

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od kowboj »

tak vanos poznam, to je snad jasny, ale ze ma M50 jiny sani nez M52 to uz nejak nevim, a nebo ne primo, 323 a 328 maj jiny, ne? a este me napada, je na motoru vyrazen jen typ M50 nebo je tam cele M50B20 ? kdyby tam bylo jen M50, tak sehnat 2,5 M50 tak staci udelat vymaz cisla motoru a na motoru zustane uplne stejny cislo jak na 2,0 :D sem musim podivat, kde to na nem mam a zjistit co tam presne je :D
BMW E36 coupé...

dali_b
Příspěvky: 8
Registrován: 30 bře 2008 17:50

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od dali_b »

kowboj píše:tak vanos poznam, to je snad jasny, ale ze ma M50 jiny sani nez M52 to uz nejak nevim, a nebo ne primo, 323 a 328 maj jiny, ne?
Tady máš link na ETK, tak si to zkus dohledat :)

http://bmwfans.info/original/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kowboj
Příspěvky: 36
Registrován: 11 led 2009 21:32
Bydliště: Jihlava - Na Kopci

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od kowboj »

ETK prolejzam docela casto tedka, ale je fakt, ze na tohle jsem se ani nedival, zkusim mrknout :D ETK to , ze to mame :) je stejne vec..este
BMW E36 coupé...

Uživatelský avatar
Stiloman
Příspěvky: 652
Registrován: 29 led 2006 11:21
Bydliště: Ropice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Stiloman »

ještě jedna varianta etk

http://www.realoem.com/bmw/select.do" onclick="window.open(this.href);return false;
...... tak už jsem taky "TDI"pozitivní
okta kombi 4x4"powered by TDI Fun" 19";-).....still in progress

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Tweety »

Na motoru je vyražen celý kod motoru, tj. M50B25. I když mám takový dojem, jestli tam nebude spíš 256S1 nebo 206S1, to si teď opravdu nejsem jistý, ale nejspíš ano. Označení M50, 52, 20 apod. jsou pouze označení motoru pro lepší rozlišování, avšak pro evidence je označování jiné, viz. druhá věta. Např. 256S1 znamená 2.5 objem 6 válců a označení nějakejch emisních norem dle KATu
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
kowboj
Příspěvky: 36
Registrován: 11 led 2009 21:32
Bydliště: Jihlava - Na Kopci

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od kowboj »

aha, docela zajimava informace pro me zase, sem vubec nevedel, akorat sem nejak nevidel nikde to cislo, asi je zasity docela co? kde presneji je? ja si myslim, ze nekde pod sanim, pod vahou vzduchu a ltiku ne? je tam blby pristup:( jinak to druhe ETK je supr diky moc, o tom jsem nevedel :)
BMW E36 coupé...

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

Nemate tu nekdo knizku Jak na to?BMW E36?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Yurii
Příspěvky: 687
Registrován: 28 kvě 2007 14:43
Bydliště: Praha 2

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Yurii »

Kluci mozna vam budu pripadat jako uplnej debil ale co je to vlastne Vanos? Vim jen ze sem to parkrat videl u nejakyho inzeratu ale ubec netusim co to muze bejt neco jako VTI?
Pětka f kombajnu

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

Vanos by melo byt promene casovani vacek,blizsi info da urco nekdo kdo s tim ma vic zkusenosti 8)
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Tweety »

VANOS (Variable Nockenwellen Steuerung). Proměnné časování ventilů. Je to v podstatě to samé co je u Hondy VTi. Jde jen o jinou konstrukci. BMW to má pomocí ozubeného kola na vačce sacích ventilů, které je uloženo na šikmých zubech. Při větším tlaku oleje, se toto ozubené kolo posune a pomocí zubů pootočí a změní tak časování. Je to hodně jednodušše řečeno.
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Spajky »

Stiloman píše:rozdíl podle etk je hlavně v tom,že 320 má bubnovou nápravu a 325 má kotoučovku
ne
dali_b píše: Když si rozklikneš link, zjistíš, že e36 320i má kotouče a když klikneš na part number kotouče nebo druhej link, ukáže ti to že je stejnej na všech e36 až po 328i.
ne

dali_b
Příspěvky: 8
Registrován: 30 bře 2008 17:50

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od dali_b »

Spajky píše:
dali_b píše: Když si rozklikneš link, zjistíš, že e36 320i má kotouče a když klikneš na part number kotouče nebo druhej link, ukáže ti to že je stejnej na všech e36 až po 328i.
ne
ne?

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Spajky »

320 nemá zadní větraný a brzdy na 328mě jsou stejně docela poddimenzovaný :( takže pokud máš v plánu nějaký prasečinky, určitě na brzdách nešetřit....

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

A 328 ma vetrany kotouce vzadu jo?Bych se celkem divil!!!A pokud je stejnej prumer kotouce,tak neni co resit,mozna tak kdyby to melo vic pistku ve trmenu....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Tweety »

Kotouče na 328i jsou stejný jako na 323i, co se E36 týká. Stejný kotouče mohou pak být na E46 ve všech motorizacích až do 323i. Ano, jsou větraný
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Spajky »

no tak to se asi budeš divit...a sorry, ale tady mi to zas smrdí s prominutím debilitou - víkon pitcho víkon víkon a brzdy nula, czech tunynk...

Přiznávám že rozdíl větraný/nevětraný je malej, ale ten princip...

o významu přestavby 320 - 325 ani nemluvím, kdo chce kam, pomozme mu tam

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

Spajky:Kdo tady co rikal Brzdy nula?Tady se normalne probira co je potreba vymenit,co je jiny,co je stejny.... a vyznam prestavby ti vysvetlim,kdyz mas napr pekny auto,se zdravou kastli,novy cepy,silentbloky,poradnej podvozek,peknej interier,tak kupuj jiny auto,mas 50% sanci,ze koupis srot,protoze co si budem nalhavat E36 uz ma naky ty leta zasebou.....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od Tweety »

dali_b píše:No, ještě bych doplnil, že 325i má oproti 320i kromě jinýho stálýho převodu i celkově větší diff. s jinýma kineťákama tzn. že dimenzování u většího motoru je trochu jinde. :nono:
Já mám dojem, že tohle je úplně stejný....mám 320i Cabrio E36 a 328i Cabrio E36 a zadní náprava je tam zcela totožná
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba coupé 320 na 325

Příspěvek od FubuTomas »

Tweety:Jenze dneska je celkem problem,protoze ty auta muzou bejt skladany treba ze 3 jinejch,znamena ze mas treba 320 ale diferak atd. uz tam davno muzes mit z 325,tomu se verit neda....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“