Snížení e34

Moderátor: T-O-M

Odpovědět
Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Snížení e34

Příspěvek od jurnec »

Mám 520i a chtěl bych ju hodit trochu níž.Chci se zeptat jestli budou stačit jen snížený pružiny a originál tlumiče,jestli to nebude něčemu vadit,Teď sem dal prachy za auto a moc do toho teď vrazit nemůžu,tlumiče bych popřípadě dokoupil časem.A ještě se chci zeptat na vaše názory o kolik to mám hodit dolů,aby to nebylo moc nízko,a nebylo to moc tvrdý.Co takhle -40,-40 a nebo -35,-00?
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Snížení e34

Příspěvek od BALI »

aspoň -60 :wink:
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení e34

Příspěvek od Ilegaltuner »

BALI píše:aspoň -60 :wink:
taky myslím a ideální je k tomu skrátit origo pístnice :wink:
Taky jsem to tak mněl a luxus :wink:
Přílohy
P1010013.JPG
P1010013.JPG (122.5 KiB) Zobrazeno 740 x
P1010009.jpg
P1010009.jpg (131.38 KiB) Zobrazeno 740 x
P1010010.jpg
P1010010.jpg (135.16 KiB) Zobrazeno 740 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Pokud sou tam origo tlumiče tak musí brzo odejít ne?Nejnito už přehnaně tvrdý,auto budu používat i na normální ježdění.Máte někdo zkušenosti s touhle značkou podvozků,zdá se mě to dost levný,nejni to na úkor kvality?www.autofashion.cz/zbozi/produkt-4421/p ... 50-30.html
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Můj názor je, že kombinace sériových tlumičů a nižších pružin (nedej bože těch -60) nemůže fungovat. Ten tlumič je moc námahej a dlouho nevydrží. Takže nejlepší možný řešení jsou asi 2 - a)nechat to v sérii (to funguje a nic to nestojí) nebo b)jít do kvalitního setu tlumiče + pružiny (to funguje ještě líp ale vítr v peněžence bude nevyhnutelný). Popřípadě by snad šlo nakombinovat nějaký lepší tužší tlumiče a k tomu vhodný nižší pružiny.

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

No tak když budu snižovat tak teda rovnou koupím celej podvozek.asi -50/-40.Ale nejdřív poladím zvuk nějákym laďákem a k tou ještě sport. filtr.
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

já to "ladil" cca měsíc a rozebíral jsem to víc jak 10x :D než jsem to odladil... skrácené pružony ao 5-6cm pístnice z 3,5l výsledek, byl že auto bylo nízko tlumoč tlumil ve svojí normální pracovní výšce i kdyýž auto bylo dole. nic emlátilo nebouchalo a drželo jak prase :D
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení e34

Příspěvek od Aladin »

jako snížení je super a vypadá to pak krásně... ale na druhéu stranu... měli jsme jen malinko sníženou pětku a nemohli jsme jet do podzemek a dokonce ani vyjet ze zahrady... hold, velký rozvor...
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“