Tak tohle je hodně hustý vozítko - E30
Moderátor: T-O-M
Tak tohle je hodně hustý vozítko - E30
Nebudu se moc rozepisovat,ale to se musí vidět. Postovat fotky nemusím když se samy nabízejí. Lol lol lol Ale super práce a 4l motor s tím asi bude řádně hýbat. http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... icht_1.htm
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Tohle je taky velice zajímavý, když už jsme u těch vyšších obsahů.
http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv
http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
mno tak tohle je parada....nevis jeste o nejakym videu e30 s V12?Fugo píše:Tohle je taky velice zajímavý, když už jsme u těch vyšších obsahů.
http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv
R6 twin turbo + V10 + V12
zeptám se ti v německuV12 píše:mno tak tohle je parada....nevis jeste o nejakym videu e30 s V12?Fugo píše:Tohle je taky velice zajímavý, když už jsme u těch vyšších obsahů.
http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Sakra V8 bych si do žraloka dal hned... Edelbrock 350cui z Camara nebo motorek z Corvettky... Vau.
Tak mě napadlo jak je to vlastně v případě takovýchto úprav u nás s předpisy? Řekněme že bych vyhodil M10 318i+4kvalt a dal tam M20 323i+pětikvalt ze stejné modelové řady? V malým TP počet válců není přece. No jako myšlenka to zní zajímavě,zvláště když ten motor jde stejně z auta ven. 



BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Eta je moc slabá na ten obrovskej objem co má,to chce pořádnej vodvaz. Takovou 325iX M20... 318iS M42... nebo sehnat US verzi 3,3L M30,ale to už je totální nesmysl. Zatím to jen promýšlím jestli renovovat prastarou M10 která je 2x po smrti nebo sehnat novější kousek a zase nemít původní auto. 

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Zajímavý fotky, ten V12 v černý a Vanos v M3 jsem už viděl, ale ta u.s. fauAcht mě vyděsila
jinak ten nápad 323i neni špatnej, zase bych to s tim výkonem nepřeháněl, pokud nepočítáš s jinejma podvozkovejma dílama, mít v takovym autě motor s 200+ PS je hezký, ale využiješ to se sériovym podvozkem?? Myslim tim ramena, poloosy, brzdy, difer..

jinak ten nápad 323i neni špatnej, zase bych to s tim výkonem nepřeháněl, pokud nepočítáš s jinejma podvozkovejma dílama, mít v takovym autě motor s 200+ PS je hezký, ale využiješ to se sériovym podvozkem?? Myslim tim ramena, poloosy, brzdy, difer..
Jj,to by se muselo asi něco vyměnit no. E21 je skoro hotová po stránce kastle,ale čeká mě ji zvednout na kozy (nemám,sháním) a pak jde dolů difer,kardan,nápravy - výměna silentbloků,přetěsnění,očištění,nalakování apod. - špajzka a motor - kontrola,přetěsnění,výměna silentbloků,přebroušení hlavy... Dál to bude čištění kastle,antikorozní nátěry,lak... no práce na roky dopředu. Otázkou je jestli nepoužít po sundání zadní nápravy tento kus z 323i E21 s kotoučema vzadu,sehnat samosvor pokud to je vůbec zaměnitelné a patřičně posílit i prostor pod vozem a pod kapotou. Jako ideální řešení bych fakt viděl 323i M20 s pětikvaltem. Ale co STK? To by asi neprošlo,šestiválec pozná i úplnej vůl. 

- Přílohy
-
- Dsc01617.jpg (92.37 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 15.jpg (181.44 KiB) Zobrazeno 1672 x
-
- 04.jpg (206.99 KiB) Zobrazeno 1672 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
E30 V12 von Grimmjar zbytek co mě poslal, přeposílám Radkovi.
Grimmjar má E30 motor M70 převodovka 6kv.
edit fota nejdou vložit
Grimmjar má E30 motor M70 převodovka 6kv.
edit fota nejdou vložit
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
mě spíš berou ty voturbovaný mrchy
napři M coupe turbo
Performance figures
Power output: Approximately 620+ bhp at the engine
¼ mile time: 10.7@ 134 mph with 1.6 second 60 ft time set at WSID August 2004 on drag slicks.
Currently Australia's fastest street registered BMW over the 1/4 mile

napři M coupe turbo
Performance figures
Power output: Approximately 620+ bhp at the engine
¼ mile time: 10.7@ 134 mph with 1.6 second 60 ft time set at WSID August 2004 on drag slicks.
Currently Australia's fastest street registered BMW over the 1/4 mile
- Přílohy
-
- M_Coupe_engine_bay_crop.jpg (197.49 KiB) Zobrazeno 1632 x
-
- M%20Coupe%20exterior_1.jpg (248.63 KiB) Zobrazeno 1632 x
tak jdi do toho ať je nás víc.georg píše:a protože mám rád E30 ...
M30 + turbo = 465 bhp

BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
ten motor ze 745i teď prodával Fido na e30.cz ale už je pryč.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Je víc možností
-motor z E36 (2.8 ať už to stojí za to), kterej padne do E30 jak ulitej, ty úchyty by měly být maximálně podobný, trochu ho poladit a je z toho dobrej atmosferickej motor
-motor z E34 (3.5)
-a když né origo z 745iTurbo tak tu atmosferickou 3.2/3.5 předělat na foukačku, ten atmosfer. je stejnej jako ten turbo v základu, a návod jak to předělat by neměl bejt problém, minimálně si sehnat dokumentaci k tomu turbo motoru a podle něj udělat ten atmosferickej + další tuning, protože sériový výkon motoru 745iT ti asi za chvíli stačit nebude a budeš chtít víc.
a z (D) už se daj tahat jakýkoliv stařenky
jinak ještě obrázek pro potěšení

-motor z E36 (2.8 ať už to stojí za to), kterej padne do E30 jak ulitej, ty úchyty by měly být maximálně podobný, trochu ho poladit a je z toho dobrej atmosferickej motor
-motor z E34 (3.5)
-a když né origo z 745iTurbo tak tu atmosferickou 3.2/3.5 předělat na foukačku, ten atmosfer. je stejnej jako ten turbo v základu, a návod jak to předělat by neměl bejt problém, minimálně si sehnat dokumentaci k tomu turbo motoru a podle něj udělat ten atmosferickej + další tuning, protože sériový výkon motoru 745iT ti asi za chvíli stačit nebude a budeš chtít víc.
a z (D) už se daj tahat jakýkoliv stařenky
jinak ještě obrázek pro potěšení
