uz vim co chci jako dalsi level :-)

Moderátor: T-O-M

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

uz vim co chci jako dalsi level :-)

Příspěvek od biker »

takze po vsech rozhodovackach uz je jasne co next v otazce schneni. dam tomu volny prubeh,nechci take extra drahe(mam omezene finance) a budu vybirat dlouho,jak je u me zvykem 8) :D
e34 touring 2,5i nebo TDSko, bude to pracant predevsim, podminkou je automat a tazne na moc mco kg:-) 8) mizerna vybava je mi ukradena stav je predni 8).
doufam ze preziju ceny dilu :wink: :twisted: a ta M50 by nemusela byt treba take tak lina.
jeste zvazuji sedana, to v pripade ze bych narazil na nejakeho pekneho, treba i s M30-vydrz co nejvice km je prednostni :wink: .

proc toto tema zakladam? protoze by me zajimaly nazory na e34 touring a jestli maj nejake extra hodne slaba mista(tak jako jsem sel jisteji na druhou e30,tak abych vedel alespon od vas ruzne bolistky) a zda m50 a nebo m51.......... znate to :D
na bmwklub me neodkazujte,dekuji.

Uživatelský avatar
Generics
Příspěvky: 1306
Registrován: 10 pro 2006 13:00
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Generics »

Kamarad si koupil touring 520 s vanosem...v Italii to dosalo silenou rano ne levej predek a ukazalo se, ze tohle je fakt tuha lod. Nebyl M50 dvoulitr? Pokud ne, tak sorry. BMW moc neznam, ale tohle je jediny BMW, do kteryho bych sel.
japonec a korejec....

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

M50 je 2,0 i 2,5 8)

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: uz vim co chci jako dalsi level :-)

Příspěvek od V12 »

Mam par tydnu 525iAtouring M50 s vanosem a naprosta spokojenost. Sice to neni zadny krasavec,ale pro moje potreby -vozeni dilu,auto na zimu a pro mladou ideal. Vymenil jsem vsechna ramena + tycky stabilizatoru + tycky rizeni + predni kotouce tak doufam, ze to par km vydrzi....spotreba me celkem prekvapila -necha se s tim jet dalka i kolem 8,5l a mesto kolem tech 12,5-13,5. Prumer za tech par tydnu a cca 5000km mam 10,8 z toho tak 90% couracky po meste. Ja osobne bych do TDSka nesel, jsou o dost drazsi nez benzinaky a ta moznost, ze se tam neco posere je mnohokrat vyssi... a TDSka zas tak extra usporny diesly nejsou.....Jinak ta 2,5 s tim hejbe docela slusne,ale zadnej zavadak to teda neni.


A kamarad ma ted na prodej 525i Touring,klima,dvojity sibr,tazny -tusim origo,BC,sport sedacky -drbly, stav peknej, chce za nej kolem 50 000,-
R6 twin turbo + V10 + V12

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

to neni vubec zla cena, ale ja se tak rychle asi nerozhoupu.hm takze spis schanet M50 8) podstatna informace 8) ta spotreba me az tolik netrapi.
spis sem si rikal ze potrebuju klidovy vuz, proto to tds 8)

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: uz vim co chci jako dalsi level :-)

Příspěvek od V12 »

vsak ona ta 525 v kombiku a automatu je taky vylozene auto pro pohodovou jizdu, v zadnym jinym aute jsem zatim nejezdil klidneji.....
R6 twin turbo + V10 + V12

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

mohl bych te- radku, poprosit o kouknuti do TP na maximalni zatez na taznym? a na hmotnost combicka? cca 1650kg?
predem dik :oops: nespecha to vubec,je jedno kdy

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V12 »

biker píše:mohl bych te- radku, poprosit o kouknuti do TP na maximalni zatez na taznym? a na hmotnost combicka? cca 1650kg?
predem dik :oops: nespecha to vubec,je jedno kdy
Tazny mam psany na 1900 a pohotovostni mam 1629Kg
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

já bych šel také raději do benzína, tds (v e39) jelo hezky, ale do 34ky je myslim 2.5 benzin super, 2.0 bude slabota

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

T-O-M píše:já bych šel také raději do benzína, tds (v e39) jelo hezky, ale do 34ky je myslim 2.5 benzin super, 2.0 bude slabota
na sedana a jezdeni normalne by stacila,ale bude tahat karavan 8) a pracovat 8) combika bych chtel.kdyz bude nejakej krasnej sedan,nebudu se branit.


radek:dekuju 8)

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Jj,jak psal Tom,nekupuj nic pod 2,5L protože to auto je příšerně těžký a nějakej dvoulitřík by s tím měl co dělat. I ta moje M20 není zrovna trhač asfaltu. Osobně bych teď volil spíš 535i. Tvou volbu převodovky bych já nebral,ale proti gustu... 8) :lol: Každopádně protože máš zkušenosti s E28 budeš kolosálně zklamanej pokud jde o vnitřní prostor,E34 je katastrofa na kolech pokud jde o rozměry. Obrovský auto zvenku a uvnitř je menší než trojka E21 (místo pro kolena a nohy vepředu,prostor pro nohy vzadu). Jinak luxus maximus,super svezení a zejména vzadu se sedí teda naprosto parádně. Osobně si myslím že toura bys asi užil víc,sedan je sice hezčí,ale je to prostě mrňous. Rozhodně bych to auto ale neprodal když to vezmu kolem a kolem. Chce ještě investici okolo 10000 do přední nápravy a výfuku a bude super. Že má prokopnutý dveře,vytržený jedny z pantu a je objetý klíčema ze všech stran a i koroze se dá najít - nijak děsná - mi ale fakt nevadí,ještě si hodně pojezdím. Dobrá volba kámo,jen dobře vyber konkrétní kousek. Mě stál 38000 plus přepis,pojištění a asi 10000 na dílech a práci (brzdy,rozvody,oprava nádrže...) Takže nějakých 50000. Za to mám auto v social edici kde výbava zahrnuje kůži,el. zrcátka,šíbr na kličku,stmívač a špéru. Ale spokojenost maximální,je to miliónový autíčko. A na tvůj dotaz - já bych M50 nechtěl,je to krásnej motor,je oproti M20 výkonnější a míň žere,ale jsem klasik takže jak tam nejsou všude hadičky,trubičky,dráty a hlavně klasické štelování vůle ventilů,rozdělovač atd. tak nejsem ve svý kůži a jdu od toho. Stejně jako od diesela. :lol: Hehe ber to jako plky do větru,rozhodně každej na to má jinej názor,můj je tenhle. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

do 5er- automata urcite,s tim mistem to jsem videl uz videl no, je to takovy....no zvlastni :lol: :lol:
touring se mi libi vic nez sedan ale sadanu je vic,takze se uvidi rouhodne schanim combika co se namane....... :wink: tak e30 s m20 je normal auto a kdzy se k tomu prida 500kg tak t opojede hur to je jasne :lol:
ale m20 v combu snad ani nebyla ne :?

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Voe já ve výčtu bohatý výbavy zapomněl na centrál. :lol: :lol: :lol: Ne,fakt jsi vybral dobře,jako musím říct že i když mám jen M20 tak to ani moc nežere na to jak mám těžkou nohu,spolehlivost maximální a ostudu s tím rozhodně neuděláš. Ceny dílů jsou rozumný,můžu ti říct že některý jsou i za poloviční cenofky proti E30 nebo E21. Ale některý hodně krvavě zaplatíš. Obecně z ceníků mjauto,vždy nejlevnější možná alternativa s DPH. E21 318i, E30 318i a E34 525i:

Ložisko kola přední: E21-640, E30-1870, E34-3450
Ložisko kola zadní: E21-820, E30-890, E34-1130
Blatník přední: E21-910, E30-840, E34-680
Kapota: E21-nedostupná, E30-2510, E34 úzká-2820, široká-7940
Světlomet H1 bez držáku vnější: E21-UNI H4-1110, E30-1660,E34-1290
Zadní lampa komplet: E21-nedostupná, E30 plast-1210, E34-4300
Zadní díl výfuku: E21-1300, E30-1800, E34-3800
Spojková sada: E21-4380, E30-4380, E34-4190
Tlumič pérování přední: E21-1420, E30-1200, E34-1600
Tlumič pérování zadní: E21-2430, E30-1620, E34-1430
Sada vačky (vačka,vahadla,tyčky): E21-10570, E30-10570, E34-11160
Olejová pumpa: E21-4140, E30-4140, E34-3310
Nárazník zadní: E21-nedostupný, E30 chrom-3370, E34 včetně výztuhy 8140
Nárazník přední: E21 pouze střední díl-1370, E30 chrom-2690, E34-3330

A už mě to neba. :lol: Mno z toho vyplývá že tě E34 nijak výrazně draho nepřijde. Jak v čem. Uváděl jsem nejnižší nebo jedinné ceny, např. poslední díl výfuku na E34 může stát i 11000 a třeba Zimmermann přední chlazenej kotouč 2600. To se hrozně liší. Ale fakt dobrý auto který i přes některý ceny v pohodě udržíš v provozu.
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

:friends: :kiss: :valentyn:
dekuju za srovnani :lol:

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: uz vim co chci jako dalsi level :-)

Příspěvek od V12 »

mno ja osobne bych e34 s M20 nekupoval, M20 uz je starej motor co i v ty e34 nevypada zrovna moc pekne a 520i s M20 je total lemra, to uz i ta 318i je proti tomu zavodak. Jinak touringy se s M20 nedelali....A ja osobne jsem s automatem nadmiru spokojen a dokonce ma automat psany mensi spotrebu nez manual....

Jinak consi, koukam, ze mas na ty auta nakou smulu....
R6 twin turbo + V10 + V12

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Re: uz vim co chci jako dalsi level :-)

Příspěvek od Conscious »

V12 píše:mno ja osobne bych e34 s M20 nekupoval, M20 uz je starej motor co i v ty e34 nevypada zrovna moc pekne a 520i s M20 je total lemra, to uz i ta 318i je proti tomu zavodak. Jinak touringy se s M20 nedelali....A ja osobne jsem s automatem nadmiru spokojen a dokonce ma automat psany mensi spotrebu nez manual....

Jinak consi, koukam, ze mas na ty auta nakou smulu....
Proč? Já jsem spokojenej. :? Jako v čem smůlu? Jooooo s E21 to byl velký omyl si myslet že tomu vraku dám péči a starou krásu,E30 už je v cajku,teda čeká na znovusmontování interiéru a E34 je v pohodě,jezdí jak drak a nikdy mě nikde nenechala. :)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: uz vim co chci jako dalsi level :-)

Příspěvek od V12 »

Conscious píše:
V12 píše:mno ja osobne bych e34 s M20 nekupoval, M20 uz je starej motor co i v ty e34 nevypada zrovna moc pekne a 520i s M20 je total lemra, to uz i ta 318i je proti tomu zavodak. Jinak touringy se s M20 nedelali....A ja osobne jsem s automatem nadmiru spokojen a dokonce ma automat psany mensi spotrebu nez manual....

Jinak consi, koukam, ze mas na ty auta nakou smulu....
Proč? Já jsem spokojenej. :? Jako v čem smůlu? Jooooo s E21 to byl velký omyl si myslet že tomu vraku dám péči a starou krásu,E30 už je v cajku,teda čeká na znovusmontování interiéru a E34 je v pohodě,jezdí jak drak a nikdy mě nikde nenechala. :)
Mno podle toho co pises o ty e34, mi to neprislo zrovna jako dobry kup.....
R6 twin turbo + V10 + V12

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

consci asi jako radek:nekteri maj istesti a jezdi aspon chvilku bez oprav no tys to mozna pojal preventivne castecne ne? :)

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

M50 - 192 PS - paráda, neni co řešit Bikere, možná by za zvážení stálo iXo když chceš tahat a na hory by to bylo jenom plus i když se zadokolkou to jde taky :wink:

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: uz vim co chci jako dalsi level :-)

Příspěvek od V12 »

jen pro info...... to je ten muj kombik za stejnou porizovacku jak ta tva e34... 525i Vanos,r.v. 94/95,vybava skoro zaklad -4x okna,klima,2xairbag,automat,k autu jsem dostal sadu zimaku,byla tam nova baterka,visko s vrtuli,vodni pumpa atd. stav - kosmeticky chybky + nefunkcni otvirani okna + central v 5tych dverich jinak vse OK. Na tachu to melo cca. 116t km a podle vseho nejspis i pravdivych.

Obrázek
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V12 »

T-O-M píše:M50 - 192 PS - paráda, neni co řešit Bikere, možná by za zvážení stálo iXo když chceš tahat a na hory by to bylo jenom plus i když se zadokolkou to jde taky :wink:
iXo bych moc nedoporucoval, pac naklady na udrzbu jsou o uplne jinych penezich pac je tam oproti obyc e34 spousta odlisnosti...napr. tlumice predni 1ks 14 500,- atd. atd.
R6 twin turbo + V10 + V12

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

T-O-M píše:M50 - 192 PS - paráda, neni co řešit Bikere, možná by za zvážení stálo iXo když chceš tahat a na hory by to bylo jenom plus i když se zadokolkou to jde taky :wink:
to mi vime :lol: ale 525ixAtour :lol: :lol:
dnes me zaujal
Obrázek

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

V12 píše:
T-O-M píše:M50 - 192 PS - paráda, neni co řešit Bikere, možná by za zvážení stálo iXo když chceš tahat a na hory by to bylo jenom plus i když se zadokolkou to jde taky :wink:
iXo bych moc nedoporucoval, pac naklady na udrzbu jsou o uplne jinych penezich pac je tam oproti obyc e34 spousta odlisnosti...napr. tlumice predni 1ks 14 500,- atd. atd.
já vim, že tam je dost věcí jinejch který se shánej hůř a dráž, ale určitě to neni špatný auto

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

radku ten stal 39? :shock:

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

jedine ci se mi nelibi na e34 po i pred faceliftem, jsou ledvinky, ze maju plasty okolo :(

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V12 »

biker píše:radku ten stal 39? :shock:
37 :wink:
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

biker píše:jedine ci se mi nelibi na e34 po i pred faceliftem, jsou ledvinky, ze maju plasty okolo :(
tak to je vážný argument pro život :lol: si kup černou kde se to ztratí a máš to

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

T-O-M píše:
biker píše:jedine ci se mi nelibi na e34 po i pred faceliftem, jsou ledvinky, ze maju plasty okolo :(
tak to je vážný argument pro život :lol: si kup černou kde se to ztratí a máš to
neni ale jako mam rad e30 a 6ku celou jak je :lol: tak neni na skodu mit neco, co mas rad cely :lol: rýpale :lol:

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

V12 píše:
biker píše:radku ten stal 39? :shock:
37 :wink:
tak to je paradni cena 8) vypada moc hezky(koukal jsem na ostatni fotky na e30.cz)dobrej kup

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

biker píše:consci asi jako radek:nekteri maj istesti a jezdi aspon chvilku bez oprav no tys to mozna pojal preventivne castecne ne? :)
Přesně tak,zbyly penízky tak jsem udělal co nebylo nezbytné abych na to nemusel myslet. A mám zase pokoj. :lol: Kosmetický vady na kráse to sice má ale ty jsou fakt vidět jen hodně zblízka,že opravovaný místa stříkli černou základní místo metly je taky v určitém světle vidět ale jinak je to fakt parádní vozítko. Když někde najdu fotky kde to je vidět tak pošlu. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“