Komaxit a leštění

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr.Stilisimo
Příspěvky: 414
Registrován: 11 dub 2006 19:21

Komaxit a leštění

Příspěvek od Mr.Stilisimo »

Chci nechat nalakovat alu kola celé do komaxitu a potom vyleštit čelní plochy, aby mi vnitřky zůstali v laku. Je to blbost je lakovat komaxitem a pak ho brousit dolů, nebude tedy lepší obyč lak ?

Uživatelský avatar
Phob.
Příspěvky: 534
Registrován: 24 lis 2010 18:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od Phob. »

sice s leštěním zkušenosti nemám, ale podle mě je lepší nejdřív vyleštit čelní plochy a pak to dát lakýrovi ať si to oblepí a lákne jen vnitřky, ale třeba se pletu...
aktual: ŠKODA OCTAVIA II
ex: VW GOLF MKV

Uživatelský avatar
Mr.Stilisimo
Příspěvky: 414
Registrován: 11 dub 2006 19:21

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od Mr.Stilisimo »

u lakování by to tak bylo, ale při lakování komaxitem to musí zbavit původního laku, popráškovat a pak vypálit do pece, takže s oblepováním aje to nemožný

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od rejchy »

Ale není,oblepit se to dá normálně,jen to musíš oblepit papírovou nebo teplotně odolnou páskou.

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od bóďa »

nechal bych to dát na komaxit a pak bych ty čelní plochy obrousil a vyleštil
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
...
Příspěvky: 587
Registrován: 21 črc 2007 22:47

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od ... »

asi tak cele to striknout a potom se zbrousi celni plocha (kdyz jsem delal napisu na viku ventilu ve stylu alfi romeo tak se to strikalo barvou a pak prez prkno zbrousilo aby byla celni plocha stribrna)
nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky :)
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V

Uživatelský avatar
SPEEDY
Příspěvky: 4731
Registrován: 06 srp 2004 11:06
Bydliště: Brno / Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od SPEEDY »

A já bych to asi vyleštil a poslal do lakovny na klasickej nástřik :ja_nic:
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Uživatelský avatar
Mr.Stilisimo
Příspěvky: 414
Registrován: 11 dub 2006 19:21

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od Mr.Stilisimo »

proč uvažuju o komaxitu a ne o laku, protože můžu mít komax za pár šlupek. ale zas na druhou stranu, mi nepříjde rozumný ho pak z těch čelních ploch brousit, je sice dost odolný, ale když ho narušíš tak se začně loupat co je na tom pravdy? ještě mi někdo říkal, že by ten prášek po nastříkání z čelních ploch setřeli a pak teprv dali vypálit?

Uživatelský avatar
Jarbi
Příspěvky: 539
Registrován: 24 zář 2008 12:57

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od Jarbi »

Brousit po vypálení je blbost právě kvůli tomu loupání, vždycky se odloupne větší část, takže jestli tam má být přechod komaxit a hned obroušený tak se to bude dělat blbě, jestli teda nechceš aby se odloupl kde necheš. Setřít by šel ale dělat bych to nechtěl :D, lepší bude koupit papírovou pásku, oblepit a máš pokoj 8) . Ale v lakovně sem byl chvilu takže nic nezaručuju :lol:

Uživatelský avatar
SPEEDY
Příspěvky: 4731
Registrován: 06 srp 2004 11:06
Bydliště: Brno / Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od SPEEDY »

Mně se taky zdá jako blbost, brousit komaxit, ten je po vypálení tvrdej, ale křehkej, takže to by bylo jak brousit keramickej hrníček. Vůbec bych se s tím nesral a hodil to do lakovny, když se to udělá pořádně, tak to bude pěkný 8)
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od Berry »

Presunuto do spravne sekce :D
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Mr.Stilisimo
Příspěvky: 414
Registrován: 11 dub 2006 19:21

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od Mr.Stilisimo »

takže ve finále mi je jasný, že brousit komaxit z čelních ploch je blbost, tak je nechám stříknout normál lakem a bude, jen ještě někoho sehnat

Uživatelský avatar
martin51253
Příspěvky: 354
Registrován: 12 úno 2012 11:32
Bydliště: Turnov

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od martin51253 »

mam kola tomason a ty jsou ze zadu černé boky paprsků stříbný a čelní strana je leštěná. je to v barvě, a je poznat že nejdřív lakovaly a pak obrousily čelní plochu a následně komplet kolo zalakovaly bezbarvým lakem. tím ti odpadá neustále leštění čelních ploch :)
Leštění a renovace laku
https://www.facebook.com/elitautodetail

http://www.detailingpro.cz/
Elite Auto Detail

Uživatelský avatar
DcSpeedi
Příspěvky: 461
Registrován: 14 čer 2007 17:20
Bydliště: Opava city

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od DcSpeedi »

myslíte že borec lakuje v peci ? :D
tak snad ta páska která bude překrývat části které se lakovat nebudou strhne :D
Řidič

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od bóďa »

martin51253 píše:mam kola tomason a ty jsou ze zadu černé boky paprsků stříbný a čelní strana je leštěná. je to v barvě, a je poznat že nejdřív lakovaly a pak obrousily čelní plochu a následně komplet kolo zalakovaly bezbarvým lakem. tím ti odpadá neustále leštění čelních ploch :)
tak se delaji kola s "leštěnými" čelními plochami z výroby. ve skutečnosti jsou jen soustružené a zalakované a ten lak se časem krásně loupe 8)
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
Mr.Stilisimo
Příspěvky: 414
Registrován: 11 dub 2006 19:21

Re: Komaxit a leštění

Příspěvek od Mr.Stilisimo »

zalakovávat rozhodně ne, jednak to ztratí část lesku a pak se to může loupat, stačí leštěný plochy čas od času přeleštit

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“