Jak vyřešit světla...

Plasty, spoilery, čirá optika, neony, zadní lapmy, křídla a tak dále, to najdete v této kategorii.

Moderátoři: Fáboš, Jardafox

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stoobi
Příspěvky: 182
Registrován: 23 kvě 2004 18:21
Bydliště: Potštejn, Brná
Kontaktovat uživatele:

Jak vyřešit světla...

Příspěvek od Stoobi »

Tak mám tu takový problém a rozhoduju se mezi dvěma řešeními. Měnil jsem na Mazdě MX3 přední světla, původně tam byly standardní lampy s H4 žárovkou a dal jsem tam z MG, kde jsou dvoje čočky H7. Problém je v tom, že ve chvíli, kdy to zapojím, tak při přepnutí na dálkový se tlumený vypnout, což by neměly. Hlavně proto, že tam chci dát HID sadu, tak by to nebylo asi moc příjemný.

A tak přemýšlím, jestli nějak pořešit elektriku, aby to fungovalo správně a nebo tlumený prostě předělat a místo H7 tam narvat HID bixenon H4. Tam si ale nejsem jistý, jak by se na to tvářila ta čočka, jestli by to dobře svítilo. A do druhé čočky jsem uvažoval z LED udělat nějaký světla pro denní svícení.

Co myslíte? Jak to udělat? Osobně se v tuhle chvíli přikláním spíše k předělání elektriky, aby to fungovalo tak, jak má...

Tady ještě foto světel..
Obrázek
Mazda MX-3 V6 1.8 24V 98kW/133PS

Uživatelský avatar
Lu82
Příspěvky: 158
Registrován: 13 led 2005 15:12
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lu82 »

ten samej problem sem resil v dobe kdy sem mel mazdu 323bg (bobika) dal sem tam svetla s punta a ty meli taky 2xH7 a original svetla meli H4

vyresil sem to pomoci relatek ktere se namontovaly mezi potkavacku a dalku, na kazde svetlo jedno relatko s diodou

Uživatelský avatar
Stoobi
Příspěvky: 182
Registrován: 23 kvě 2004 18:21
Bydliště: Potštejn, Brná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stoobi »

tjn, to vím, že to není složité. S tím ani tak problém nemám, spíše jsem uvažoval o nějakých daylights, tak proto mě to napadlo. Ale v těhle světlech je parkovačka daná zvlášť, takovej drobeček, tak dost uvažuju, že bych místo nich udělal právě daylights z LED, resp. jednu vysocesvítivou diodu s čočkou. :)
Mazda MX-3 V6 1.8 24V 98kW/133PS

Fakir
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2008 19:05

Příspěvek od Fakir »

Čau Stoobi (zdraví TomV z PCTf :)).

Co se týče úpravy elektriky z H4 na čtyřoko, schéma je na přiloženém obrázku. Princip je jednoduchý, kdyby něco nebylo jasné, ptej se. :wink: Opravdu to funguje; 14 dní zpátky jsem takhle upravoval kámošovi 206ku.

Dále - teleskopický rádoby bixenon pro H4 tam rozhodně nedávej, nebude to fungovat! H7čkový projektor není stavěný na proměnné ohnisko, to funguje jen v H4kových parabolách. Jediná možnos by byla světla vykuchat a jeden z projektorů nahradit plnohodnotným bixenonovým projektorem, což by svítilo nejlíp, ale podstatně by se to prodražilo, nehledě na náročnost zástavby (nutná úprava úchytů, problémy s místem, apod.). Když to zapojíš podle schématu, můžeš dát do potkávaček klidně klasické xenony z přestavbovky (nedochází k výpadku při přepnutí, takže je to bez problémů použitelné) a do dálkových samostatné H7, což má myslím nejlepší poměr cena/výkon.

//edit: sakra, ten obrázek mi sem nechce, hodím ho na IS

//edit2: černá kostička je relé se spínacím kontaktem. :)

Obrázek

Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vyřešit světla...

Příspěvek od Brutus »

Nějak se tady ten pct slejzá :lol:
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

dremass
Příspěvky: 2
Registrován: 27 dub 2008 05:04

Příspěvek od dremass »

hehe a kdyz hid xenony tak bych mozna uvazoval o techhle, podle toho jak do tech digitalnich traf v tom crash testu manici rezou kladivem a topi to ve vode tak vypadaji ze vydrzi :-) http://www.youtube.com/watch?v=MlP0QRZdQu0 - skoda sady hned bych ji bral...

Fakir
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2008 19:05

Re: Jak vyřešit světla...

Příspěvek od Fakir »

Tyhle ballasty používá 80% všech přestavbových sad (made in China), ať už na tom mají jakoukoliv nálepku. Mám je v autě už cca tři měsíce a fungují pěkně, dokonce ani neruší rádio. :lol:
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW

Odpovědět

Zpět na „Exteriér - styling a elektronika“