jsem na tom stejně...akorát jsem to nezboural,ale dostal jsem rozumMPI píše:Jj. Sám jsem měl kdysi v plánu dát laděný svody, vačku, čip od sportmotoru a já nevím co všechno, ale ruka osudu zasáhla a já to cestou do Sportmotoru zbouralChaindler píše:tak tak, za hoooooodne penez se ziska mensi vykon navic a spotreba a zivotnost pujdou do prycMPI píše: LedacosDruhá věc je že to nemá smysl-poměr investice/získanej výkon je hoodně nepříznivej
No a pak mi došlo že to nemá smysl
Co jeste udelat
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
MPI píše:Jj. Sám jsem měl kdysi v plánu dát laděný svody, vačku, čip od sportmotoru a já nevím co všechno, ale ruka osudu zasáhla a já to cestou do Sportmotoru zbouralChaindler píše:tak tak, za hoooooodne penez se ziska mensi vykon navic a spotreba a zivotnost pujdou do prycMPI píše: LedacosDruhá věc je že to nemá smysl-poměr investice/získanej výkon je hoodně nepříznivej
No a pak mi došlo že to nemá smysl
podle me cip bez turba je vonicem to je tak ze ti prejedou sroubovakem kontakty a je to
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v OktaveRolljoin píše:vyměnitChaindler píše:asi myslel, ze jenom styling a zadnej tuning, ono co se taky da delat s tim motorem co je ve felde
Edit: Nebo kompresora o nem sem premejslel
Naposledy upravil(a) Gooddeath dne 06 zář 2007 19:27, celkem upraveno 1 x.
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprisloGooddeath píše:ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v OktaveRolljoin píše:vyměnitChaindler píše:asi myslel, ze jenom styling a zadnej tuning, ono co se taky da delat s tim motorem co je ve felde
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
to me chces urazit vidChaindler píše:pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprisloGooddeath píše:ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v OktaveRolljoin píše: vyměnit
Naposledy upravil(a) Gooddeath dne 06 zář 2007 19:29, celkem upraveno 1 x.
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcíChaindler píše:pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprisloGooddeath píše:ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v OktaveRolljoin píše: vyměnit
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
vy me uraziteBALI píše:když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcíChaindler píše:pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprisloGooddeath píše: ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
BALI píše:když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcíChaindler píše:pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprisloGooddeath píše: ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
kolik by stala ta hlava a uprava
netušim,ale zeptam se kamaráda kterej to takhle ve feldě mělGooddeath píše:BALI píše:když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcíChaindler píše: pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
kolik by stala ta hlava a uprava
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Co jeste udelat
tak jsi to měl napsat že máš jednašest
a ta má 55kW a ne 65 
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Co jeste udelat
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašesta ta má 55kW a ne 65
Re: Co jeste udelat
no když jsi psal s tim čipem tak jsem myslel že jsi rozumnej člověk...Gooddeath píše:ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašesta ta má 55kW a ne 65
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Co jeste udelat
teda clovece, narust vykonu 18% je s temahle upravama a timhle motorem scifiGooddeath píše:ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašesta ta má 55kW a ne 65
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Re: Co jeste udelat
to je ale kazdy auto nema presne 55kw nebo jo? to by me zajmalo jak to vzdycky trefej. Staci pomerit rychlosti zrychleni se seriovkou pak nevim cim ale kazda 1.6 dobre zajeta cim vic najeto tim lip jede nerikam ze mam treba 65Kw ale 55 - 60 si myslim ze nemam a rozdil mezi 5 KW ani nepoznas na motoru. Vim ze treba kamos ma H coupe 1.6 16V (myslim ze 80Kw?) a jedem stejne da se rict(rozdil je znat 130 +) Me pride ze 16V pracuje az ve vyssich rychlostech.Chaindler píše:teda clovece, narust vykonu 18% je s temahle upravama a timhle motorem scifiGooddeath píše:ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašesta ta má 55kW a ne 65
ale nechci urazit cip tuning ale na motorech tohodle tipu to vazne nic podle e nedela pokud nemas i ostatni veci.
Re: Co jeste udelat
Tak tohle je opravdu nesmyslGooddeath píše:ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašesta ta má 55kW a ne 65
Škoda Felicia 1.3 MáloPowerInside
Citroen Saxo VTS 16V - občas to jezdí
http://www.cct.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sik-foto.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen Saxo VTS 16V - občas to jezdí
http://www.cct.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sik-foto.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Co jeste udelat
s tim bych docela souhlasilMPI píše:Tak tohle je opravdu nesmyslGooddeath píše:ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašesta ta má 55kW a ne 65
BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne?
Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
spis bych rekl, ze s tema uprava ted auto bude na svych pravych 55kW, mozna bude zivejsi a pujde snaz do otacek, ale vykon se imho pres 60kW neprehoupne ani omylem
a tech tachometrovejch 190 jsem zvladnul i s nasi kdysi 1.3MPI, sice uz to vypadalo, ze se auto rozpadne, ale zvladlo se to
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
gooddeath: no myslim, že ti to tady už kluci vysvětlili. A jak jsi psal, ano každej motor nemá stejenj výkon(od Tabooa je tady nějde docela rozsáhlej článek) záleží na hodně parametrech. Ale jak ty můžeš vědět, že zrona tvůj motor je ten líp poskládanej? třeba jsi tam měl 50kw a te´d máš díky tvejm úpravám 51kw.....
Rezonátor se tady řešil x krát, stejně tak jako plně průchozí trubka. POdle všeho to to funguje na každym motoru jinak. Například na greedyho celice to mělo negativní vliv
Rezonátor se tady řešil x krát, stejně tak jako plně průchozí trubka. POdle všeho to to funguje na každym motoru jinak. Například na greedyho celice to mělo negativní vliv
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic
jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je
ja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO
a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E
jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je
a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E
Re: Co jeste udelat
těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...MPI píše:Tak tohle je opravdu nesmyslGooddeath píše:ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašesta ta má 55kW a ne 65
BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne?
Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
GReddy píše:tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic
jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky jeja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO
a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E
voe, jednou rukou připravuju smlouvy a nemám čas přemejšlet jak se píšeš
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
to je pripravujes asi pokazdy kdyz pises muj nickFáboš píše:GReddy píše:tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic
jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky jeja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO
a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E
voe, jednou rukou připravuju smlouvy a nemám čas přemejšlet jak se píšeš
Re: Co jeste udelat
ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo minRudi píše:těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...MPI píše:Tak tohle je opravdu nesmyslGooddeath píše: ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhyBTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne?
Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere
Re: Co jeste udelat
víš oni proměřujou tacha ve všech autech... nejen ve felicii
si pujč někde navigace a změř si to podle navigece...ta jepřesná
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Co jeste udelat
Takze chces rict zes jel vlastne 210 ne?Gooddeath píše:ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo minRudi píše:těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...MPI píše: Tak tohle je opravdu nesmyslBTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne?
Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval
a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere
Kolik km mas po GO?
Re: Co jeste udelat
jind005 píše:Takze chces rict zes jel vlastne 210 ne?Gooddeath píše:ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo minRudi píše:těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval
a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zereZe ja debil si radsi nekoupil feldu
Kolik km mas po GO?
omg se me libi clovek tu neco napise a hned je za blbce mno dobry
tak me to lita 170 mam 45 Kw at se tu nehadame ....
diky moc za vase rady a zatim
Re: Co jeste udelat
no kdyby jsi nepsal blbosti,tak tu za blbce nejsi

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
