Maya_Man píše:mozna by Tomik mohl zacit kampan proti vsem automobilkam ktery delaj jiny nez cerny auta takovej cervenej autak kterej kolem tebe projede je proste lakadlo pro oci (-: a takovej Aston kterej nabizi interier v cervenobile kuzi to teprve je prohresek za to by meli dostat pokutu (-:
No on je rozdíl v tom, že u toho Astona asi nebude červeně zabarveno kolem přístrojů.
Ale pravda, neviděl jsem to.
***
Někteří výrobci taky dělají chyby, někteří se z nich poučí, někteří ne.
Ivan píše:Kolego, mně se to vůbec nelíbí, ale hlavně, že se to líbí Tobě.
Každopádně bych si dokázal představit lépe investovaných 600 Kč. Co takhle chvilku šetřit a pak prodat Favorita a koupit si něco lepšího než takhle vyhazovat peníze za barvičky?
neviděl bych to s tím autem tak tragicky. I favorit může být dobrý auto, ale za litr bych raději koupil nový čelní sklo, než mít barevnej interier a jezdit s pavoukem...
Maya_Man píše:Tome a vis o tom ze ferrari ma cerveny i zluty cifernik ? Ze by udelali chybu ?
Pokud je k tomu rafička v barvě takové, že na tom červeným (žlutým) povrchu vyniká, pak to asi bude dobře.
Ale neviděl jsem to, musím si to Ferrari někde najít.
Na tom druhým to vidím.
Já bych preferoval stejné uspořádání, jako u ostatních budíků.
Zřejmě chtěl tvůrce zvýraznit otáčkoměr nad ostatní přístroje.
---
Nakolik je to účelné, bych mohl objektivně posuzovat, pokud bych v tom něco najezdil a zhodnotil význam periferního sledování rafičky otáčkoměru.
Jiný smysl barevného odlišení mi nenapadá.
Na tom druhým to vidím.
Já bych preferoval stejné uspořádání, jako u ostatních budíků.
Zřejmě chtěl tvůrce zvýraznit otáčkoměr nad ostatní přístroje.
---
Nakolik je to účelné, bych mohl objektivně posuzovat, pokud bych v tom něco najezdil a zhodnotil význam periferního sledování rafičky otáčkoměru.
Jiný smysl barevného odlišení mi nenapadá.
prostě tohle je auto pro radost z jízdy. Podružné věci jako rychlost - ok ve městech by se měla hlídat - nejsou u tohodle auta až tak důležité. U sportovních aut na okruzích taky asi tachometr nebude, ale bude hlavně vidět otáčkoměr.
Aby bylo učiněno zadost zákonům, tak samozřejmě tam musí být i tachometr, ale ten není pro majitele takového auta tak důležitý a tak není v hlavním zorném poli řidiče.
Eiffel píše:prostě tohle je auto pro radost z jízdy. Podružné věci jako rychlost - ok ve městech by se měla hlídat - nejsou u tohodle auta až tak důležité. U sportovních aut na okruzích taky asi tachometr nebude, ale bude hlavně vidět otáčkoměr.
Aby bylo učiněno zadost zákonům, tak samozřejmě tam musí být i tachometr, ale ten není pro majitele takového auta tak důležitý a tak není v hlavním zorném poli řidiče.
Nevím jestli se to dá z tohodle směru pochopit.
To zhruba sedí, otáčkoměr jakožto nejdůležitější přístroj u týhle káry je největší.
Žlutá barva na podkladu má možná výhodu pro to periferní sledování.
a jaký máš problém z toho, když si někdo zvýrazní otáčkoměr na svém autě?
jasně ferrari to není, ale i tak pro majitele je důležitá radost z jízdy a jen proto, že nemá ferárko, tak ho stavíš do role někoho, kdo má auto nechat ve stejném barevném provedení, které usoudil nějaký designer ve škodovce?
Ivan píše:Kolego, mně se to vůbec nelíbí, ale hlavně, že se to líbí Tobě.
Každopádně bych si dokázal představit lépe investovaných 600 Kč. Co takhle chvilku šetřit a pak prodat Favorita a koupit si něco lepšího než takhle vyhazovat peníze za barvičky?
neviděl bych to s tím autem tak tragicky. I favorit může být dobrý auto, ale za litr bych raději koupil nový čelní sklo, než mít barevnej interier a jezdit s pavoukem...
Pavouka uz nemam to sem nechal vymenit hned po nastrikani.. stalo me 800 s praci gumou a dalnicni znamkou do konce roku
Ivan píše:Kolego, mně se to vůbec nelíbí, ale hlavně, že se to líbí Tobě.
Každopádně bych si dokázal představit lépe investovaných 600 Kč. Co takhle chvilku šetřit a pak prodat Favorita a koupit si něco lepšího než takhle vyhazovat peníze za barvičky?
neviděl bych to s tím autem tak tragicky. I favorit může být dobrý auto, ale za litr bych raději koupil nový čelní sklo, než mít barevnej interier a jezdit s pavoukem...
Pavouka uz nemam to sem nechal vymenit hned po nastrikani.. stalo me 800 s praci gumou a dalnicni znamkou do konce roku
Eiffel píše:
neviděl bych to s tím autem tak tragicky. I favorit může být dobrý auto, ale za litr bych raději koupil nový čelní sklo, než mít barevnej interier a jezdit s pavoukem...
Pavouka uz nemam to sem nechal vymenit hned po nastrikani.. stalo me 800 s praci gumou a dalnicni znamkou do konce roku
to je dobře )
jo je to dobre, mam i technickou, takze mam dva roky pokoj, auto je docela v pohode
Eiffel píše:a jaký máš problém z toho, když si někdo zvýrazní otáčkoměr na svém autě?
jasně ferrari to není, ale i tak pro majitele je důležitá radost z jízdy a jen proto, že nemá ferárko, tak ho stavíš do role někoho, kdo má auto nechat ve stejném barevném provedení, které usoudil nějaký designer ve škodovce?
Koukám, že ste si asi nerozuměli... Kdyby byly ty budíky červený, tak je to ok, ale tom narážel na to, že je červeně zvýrazněná nefunkční plocha kolem budíků
Eiffel píše:a jaký máš problém z toho, když si někdo zvýrazní otáčkoměr na svém autě?
Koukám, že ste si asi nerozuměli... Kdyby byly ty budíky červený, tak je to ok, ale tom narážel na to, že je červeně zvýrazněná nefunkční plocha kolem budíků
Asi tak.
Pokud něco upravuju, tak to musí mít nějaký přínos.
Pokud to budu chtít zvýraznit, tak určitě nebudu malovat dekl kolem dočervena.
U toho Ferrari je to jasný - zvýraznit budík tak, aby údaj bylo možno lépe sledovat pouze periferním viděním.
tom2racekiller: hele prijed na sraz a koukni se mi na to, proste je to ted lip videt, nez kdyz byly budiky cerny i kolem to bylo cerny. je zvyraznena nefunkcni plochy aby se zvyraznila ta funkcni, kontracsty a zvyrazneni fungujou i obracene..
i.m.a.c píše:...je zvyraznena nefunkcni plochy aby se zvyraznila ta funkcni, kontracsty a zvyrazneni fungujou i obracene..
To jistě funguje, kontrast tam vyšší bude.
Ale pokud bys tyhle věci trochu testoval, zkoušel různé kombinace barev a sytosti odstínů podkladu, rafiček a toho číselníku, určitě bys našel daleko lepší kombinaci.
Co se týká barev nefunkčních ploch přístrojovek, kokpitů a podobně, používá se spíš nevýrazná barva.
i.m.a.c píše:...je zvyraznena nefunkcni plochy aby se zvyraznila ta funkcni, kontracsty a zvyrazneni fungujou i obracene..
To jistě funguje, kontrast tam vyšší bude.
Ale pokud bys tyhle věci trochu testoval, zkoušel různé kombinace barev a sytosti odstínů podkladu, rafiček a toho číselníku, určitě bys našel daleko lepší kombinaci.
Co se týká barev nefunkčních ploch přístrojovek, kokpitů a podobně, používá se spíš nevýrazná barva.
Pokud ti ta červená vyhovuje, tvá věc.
vyhovuj a hlavne bych chtel videt jak bych si prestrikal ty budiky a davat za nejaky polepy 600,- ani nahodou..